Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Almera 02 n16

Aloittaja 1make, maaliskuu 22, 2015, 11:44:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

1make

Mootorin epäröinti lämpimänä, valoista lähdettäessä, aj n: 280t, 1.5, ei vikakoodeja, viittaisiko epäröinti, venyneeseen ketjuun?. kylmänä ei epäröi niin selvästi.

Alppu

Onko aiemmin tehty jakopääremppaa?

Oliko niin että siinä jakopään kopassa on kansi, jonka irrottamalla voi katsoa kiristäjää..
Vai oliko järkevämpää irrottaa venttiilikoppa?
Joku tietäväisempi tarkentakoon.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

1make

Huoltokirjassa ei mainintaa, jako rempasta.

1make

Selattu tarkemmin huoltokirjaa, ja vaikuttaisi että ketju olisi vaihdettu n:210 t, kohdalla, näkisikö anturitiedoista epäröinnin syyn?

Whee

#4
-

1make

valoista lähdettäessä, pintakaasulla veto kuolee, joutuu painamaan kytkintä että kierrokset nousee, ja painamaan kaasupoljinta syvemmälle. tekee vain käyntilämpimänä. en pysty selittämään tämän tarkemmin.

spetee

yksi vaihtoehto olisi tarkistuttaa sytytysennakko. pienillä kierroksilla varsinki jos on pielessä ni voi vaikuttaa aika paljo.
Käyttis Almera N15 sedan -98 2.0GTI swappi,  Sunny SLXi -93 , projektit Cherry -86 , Sunny B11 -85. Ex menopelejä useampi Nissan ja Datsun..

Alppu


Sitä ei sitten tässä tapauksessa säädetä jakajaa kääntelemällä. :) Mutta mitenkä noin muuten, onko mitenkä säädettävissä?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

1make

ei taida olla säädettävissä, ecu säätää. voisiko olla nokka anturi viallinen, niin että ei anna vikakoodia?.