Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

VAROITUS ULKOLAISISTA AUTON DIILAAJISTA

Aloittaja mortica, toukokuu 21, 2013, 18:26:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


240K gt

Edelleenkin saatavia tältä "tyypiltä" (kiki.kuvat.fi). >:(
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

mortica

#32
Minä en ainakaan saa näkyviin DNSF:n sivuilla olevaa kuvaa, minkä värinen? Ja C211?

Tämähän kuulostaa hyvältä: "ja sen kaveri oli lähtenyt poliisin mukaan"...
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Timppa

Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

240K gt

#34
Poliisihan on kaikkien rehellisten ihmisten ystävä :)

Poliisin mukaan on aina hyvä lähteä jos ei ole mitään "källejä" perässä.. 
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

Jani

Tuo pörröpää ajeli kesällä onnesta soikeana kullanvärisellä 200L:llä Vuosaaren satamassa kohti Saksan laivaa.. Kirjoitin siitä silloin kesällä jossain muussa topicissa mutta en ny muista mikähän se oli..
Ei autossa radiota tarvi, ahtimen(mien) vihellys on musiikkia korville!

Jani

LainaaJa lisähuomatuksena;

Samalla tyylillä on briteistä lähtenyt auto kadun varresta. Ensin tuli arabien osto-ilmoituksia ja kun ei kauppaa tullut niin lähti sitten kuorma-autolla väkisin. Oli kilpitiedoilla kaivettu omistajan sijainti ja loput olikin helppoa...

Niitä kiinnostaa eritoten Skylinet, mutta myös kutos-bensakoneiset Cedricit, Laurelit ja Zetat/ZX:t kelpaa. Lähinnä vuosimallia -80 vanhemmat.


Nämä yllättäen ilmestyivät taas välittömästi kun kahdessa allaolevassa topikissa julkaistiin kuvia autoista.

Suosittelen: http://www.trafi.fi/palvelut/rekisteritietopalvelut/tietojenluovutuskiellot
On muuten jännä tuo osoitteen luovutuskielto: Jos esim. itse haluat selvittää autosi omistajahistorian ja soitat ja tilaat sen Trafilta, niin ne eivät itse näe talon sisällä mihin osoitteeseen ne sitten postitetaan. :D Vaikka viranomaiset näkevät osoitteen niin Trafin arkisto ei sitten ilmeisesti ole viranomainen kun ne eivät sitä näe.
Nimim. omakohtainen kokemus
Ei autossa radiota tarvi, ahtimen(mien) vihellys on musiikkia korville!

Markus.

#37
LainaaMinä en ainakaan saa näkyviin DNSF:n sivuilla olevaa kuvaa, minkä värinen? Ja C211?

Tämähän kuulostaa hyvältä: "ja sen kaveri oli lähtenyt poliisin mukaan"...

Olisko tuo nyt suunnilleen korallinvihreä, tai jotenkin vaikka välimerellisen vaalea metallihohto, kun ei nyt täsmällisemminkään osaa kuvailla.

Editsit. Rekkari poistettu.



260z

#38
Se kuva oli minun autostani viime kesänä otettu kuva minun hallin pihassa. Kuva ei ollut siis mistään satamasta. Lisäksi kukaan ei todellakaan ole kysynyt minulta lupaa käyttää kuvaa moisen tarinan yhteydessä...........?!?!? Mäkin haluan nähdä kuvan moisesta porukasta ja kiesistä satamassa onko sieltä paikan päältä kuvia? Eihän se Samkirkdirk mikä olikaan voi maasta päästä jos on erehtynny tuleen tänne? Eiköstä ne sen rajalta nappaa jos rikosilmoitus on perässä  ;D  Vähän hönttihän tuo on jos Suomeen on tullu kun kv. foorumeilla on varoitukset ??
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door

Tsun-Tee

Lainaakukaan ei todellakaan ole kysynyt minulta lupaa käyttää kuvaa moisen tarinan yhteydessä...........?!?!? Mäkin haluan nähdä kuvan moisesta porukasta ja kiesistä satamassa onko sieltä paikan päältä kuvia?

Pitäskö tästä tehdä johtopäätös että sulla ei enää ole c210ä? Ei kait noita siistejä voi montaa vihriää olla jäljellä... ;D

Ei sikäli että sillä väliä ois. :)

Kyllähän se varmaan jää arabi haaviin rajalla jos sattuu olemaan haku perässä. :o

Markus.

#40
LainaaSe kuva oli minun autostani viime kesänä otettu kuva minun hallin pihassa. Kuva ei ollut siis mistään satamasta. Lisäksi kukaan ei todellakaan ole kysynyt minulta lupaa käyttää kuvaa moisen tarinan yhteydessä...........?!?!? Mäkin haluan nähdä kuvan moisesta porukasta ja kiesistä satamassa onko sieltä paikan päältä kuvia? Eihän se Samkirkdirk mikä olikaan voi maasta päästä jos on erehtynny tuleen tänne? Eiköstä ne sen rajalta nappaa jos rikosilmoitus on perässä  ;D  Vähän hönttihän tuo on jos Suomeen on tullu kun kv. foorumeilla on varoitukset ??

Eihän tuolla DNSF:llä eikä missään muuallakaan lue, että kyse olisi sinun autosta. Esimerkkikuvana se toimii, jotta kanssaharrastajat tietäisivät mistä on kyse. Jos kaveri olisi saanut kuvan otettua satamassa, olisi tietysti sitä käyttänyt.

Poistetaanko kuva, vai annetaanko olla?


Los edittos: Olikin jo poistettu.


matti.l

Lainaa

Pitäskö tästä tehdä johtopäätös että sulla ei enää ole c210ä? Ei kait noita siistejä voi montaa vihriää olla jäljellä... ;D

Ei sikäli että sillä väliä ois. :)

Kyllähän se varmaan jää arabi haaviin rajalla jos sattuu olemaan haku perässä. :o
Niin jokainenhan saa omallaan tehdä mitä tykkää,mutta olisihan se kohtuullista ettei ne jobbarit eksyisi tänne foorumille ,kalastelemaan osia,ja auton tullessa kuntoon tekevät tilin myymällä auton rättipäille.
Eipä tuota yllämainittua rekisterinumeroakaan löytynyt mistään VJE-766.
laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

240K gt

#42
Oisko joku kyseinen justiinsa tämä "hollannikas" saattanut just kyseisenä ajankohtana lähteä virkavallan följyyn ihmettelemään maaliman menoa?? Enhän mää tiijä, mut kaverit näki ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

240K gt

DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

240K gt

DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

240K gt

#45
Oleppa varovainen ja tarkkana tämän "tyypin" kanssa, jos erehdyt kauppoihin. kiki.kuvat.fi
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

240K gt

#46
Justiinsa tälle "tyypille"(kiki.kuvat.fi) en minä oman kokemukseni pohjalta myis mitään >:(. Pilasikohan hän kaikkien "hollannikkaiden" "arapialaisten" maineen? Minä en ainakaan kelleen "lentävälle" "hollandilaiselle" "ääs" "hamoutille" myy ikinä koskaan mitään >:(. Mahtaako hän olla huijari? Ei häntä kukaan ainakaan tunnu puolustelevan julkisesti :-X? Eikö kukaan uskalla :o??
?
kiki.kuvat.fi. Minulle kaikki "arapian astiat" ja "hollannikkaat" on poikotissa,, kiitos siitä hänelle >:(. kiki.kuvat.fi
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

apenie


Tero-75

Asiasta on ollut keskustelua myös joidenkin kerholaisten tuntemalla englantilaisella forumilla, jossa monien tuntema Datman sanoo tavanneensa tämän "lentävän hollantilaisen" Samin. Samin mukaan hän olisi joutunut perumaan kaupan rahaongelmien vuoksi ja yrittänyt palauttaa osat, mutta myyjä ei olisi suostunut tähän. Ja nyt tuolla forumilla on tuo topic lukittu.

LainaaI don't particularly wish to get invloved but according to Sam he was buying a car (very expensive) and the spare parts too. He paid 1000 deposit and took the parts with him and was going to get the car paid and collected but had to back out of the car deal due to financial reasons and has offered to return the parts but seller is not cooperating.

Sam came and bought lots of parts from me the other day and showed me some of the communication from this Finnish guy!

LainaaKaikki nissanien tuoti on diilaamista
Ja tämän kommentin pointti oli?
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

240K gt

#49
Pyytäkää Datmania ottamaan minuun yhteyttä niin voin selventää hänelle totuuden ja faktat. Minulla on kaikki Hamoudin lähettämät sähköpostit tallessa. Niitä on myös toimitettu paksu nippu viranomaisille.

Minä olen antanut Hamoudille todella useita kertoja ohjeet ja vaihtoehdot osien palauttamisesta. Miksi Hamoud ei palauttanut omaisuuttani esim. silloin, kun hän todistettavasti kävi Helsingin kalasatamassa??  Ei ottanut Hamoud yhteyttä, että voisi samalla reissulla osat palauttaa. Miksiköhän?? Olen antanut tälle "tyypille" jopa mahdollisuuden maksaa osista niiden arvoa vastaavan summan euroja. Sitten tällä "tyypillä" on pokkaa vielä julkisesti jossain väittää, että minä en suostu omaisuuttani olevia osia ottamaan takaisin >:(.  En keksi yhtään (edes huonoa) syytä, miksi en omaisuuttani olevia varaosia takaisin haluaisi.




DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

levis69

Olisko linkkiä noihin kuviin kun en löydä millään... Siis kiki.kuvat.fi..  :-[


levis69

Tais olla tuo sama heppu joka pari vuotta sitten yritti ostaa väkisin tuota meikäläisen C10:iä...En syttyny ajatukseen. Onneks en sanonu että löytyy purettuna toinen samanlainen... Mm. "ehjä" koppa...  ;D
Siitä tulikin mieleen että jos joku on tuomassa Kgc10:ä joskus suomeen niin multä löytyy kaikki vas. ohjauksen osat ja kojelauta ko. vehkeeseen..  ;)

240K gt

LainaaMinulla on tästä "lentävästä hollantilaisesta" tuore erittäin huono kokemus :(. Hän halusi väkisin ostaa minulta Datsun 240k gt:n, vaikka auto ei ollut edes myynnissä. Tuli paikalle, maksoi 1000e käsirahaa. Tehtiin kirjallinen sopimus, että auto noudetaan 2013 marraskuun lopuun mennessä. Loput kauppasummasta piti maksaa, kun auto noudetaan. Vei autoon kuuluvat varaosat mennessään, koska oli sovittu, että jos hän auton ostaa, hän saa myös autoon kuuluvat varaosat yms. haltuunsa. Hän sanoi, että hänen pitää ottaa osat mukaansa, koska huolintafirma joka auton hakee, on kieltänyt laittamasta osia auton sisään, ettei tule mitään vahinkoa laivamatkalla. Kuulosti ihan järkeen käypältä. Osat eivät missään vaiheessa olleet erikseen myynnissä. Kun sain hänet tavoitettua, hän kertoi minulle, että hänellä ei olekkaan kirjallisesti sovittua kauppasummaa, vaan huomattavasti vähemmän rahaa. Hän ei noudattanut laillista sopimustamme, eikä ole autoa hakennut, saati loppua kauppasummaa maksanut. Hänen tarkoituksenaan oli vain ja ainoastaan saada varaosat huijattua minulta. Varaosia hän ei ole minulle palauttanut, vaikka ne ovat minun omaisuuttani. Varaosien arvo on huomattavasti enemmän kuin hänen maksamansa käsiraha autosta.

Olen tehnyt hänestä tutkintailmoituksen poliisille asianimikkeellä petos.

Jos olet myymässä Datsunia ja sinua lähestyy sähköpostitse ([email protected]) kees kees, Sam Dirk, S.Hamoud, Sam Hamoud tai Salem Hamoud, niin oleppa tarkkana. Minäkin olin olevinani tarkka, vaan heikolta näyttää, että osia takaisin saan.

Jos hän Datsun 240k gt:n osia kaupustelee, niin saattaapi olla minun omaisuuttani. Minulla on kuvia osista sekä kuva tästä tyypistä. Osien lisäksi hänen mukaansa lähti mm. Tekniikan maailma vuodelta 1974, jossa on kyseistä mallia olevan Datsunin koeajo.

Jos kuulet, että tämä tyyppi on taas Suomeen tulossa, niin saa vihjasta.

Minulla löytyy dokumentit kaikkiin tässä mainittuihin asioihin. Jos tunnet tämän tyypin ja hän väittää jotain muuta, niin hän ei puhu totta. Hän osaa kyllä olla ystävällinen ja vakuuttava, vaan tässä tapauksessa totuus hänen toiminnastaan ei ole kovin mairitteleva.


   
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

240K gt

#54
DATSUN 2D HARDTOP- 240K gt-AUTOMATIC C 110 -74
V8 TUNTERPIRTTI -94
URPOKIISSELI PIITLE -07
OSSUUS SH KARVAOOPELISTA :) -09

CherryN12

Datsun 200L Laurel SGL C130 -76
Subaru Legacy GT Spec-B JDM -07

Datsun 200L Sedan - The motorcar you´ll spend more time with
A classic car is like a pet - one day its going to die - Jeremy Clarkson

CherryN12

No kuvan laitto hieman kusahti mutta pointtina tosiaan noiden autojen valuminen aavikolle, ja pääosin varaosiksi. Eli rälläköivät ehjänkin auton palasiksi. http://aijaa.com/lUf6Qy
Datsun 200L Laurel SGL C130 -76
Subaru Legacy GT Spec-B JDM -07

Datsun 200L Sedan - The motorcar you´ll spend more time with
A classic car is like a pet - one day its going to die - Jeremy Clarkson

Pastori

Joo, löysin ittekin ko. kuvat eräältä englantilaiselta foorumilta jossa asiaa pällisteltiin. Että miksi täysin ehjiä autoja pilkotaan p***un päreiksi.. Saahan ne hitsaamalla kasaan joo.. mutta mikä järki.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Cedricisti

LainaaJoo, löysin ittekin ko. kuvat eräältä englantilaiselta foorumilta jossa asiaa pällisteltiin. Että miksi täysin ehjiä autoja pilkotaan p***un päreiksi.. Saahan ne hitsaamalla kasaan joo.. mutta mikä järki.

Onko ne nyt varmasti pilkottu erikseen, vai ostettu palasina? Missä takapäät?
Toki budjetti on näköjään aika rajallinen tai useampi kontti täytetävänä, kun noin tarkkaan on ahdettu.

Pastori

Tämmönen tuli vastaan Jenkkiläisellä zeta-foorumilla. Kirjoittajana Saksalainen jäsen:

"this "Netherlands Guy" was also by me to take some c210 stuff, was quite friendly

BUT please take care and do not trust everybody !!

after all i was going to sale 2x LHD skyline´s those was transported by a german/hungary guy, who has connections to eastern europe and offer to me to solve my space and transport problem and was willing to buy one car but had some income problems...

i get lies after lies, every time i get an other answer was hiding the car´s from me after taking and at the end I lost bothe car´s and my money !! i think was sold to eastern europe or arab´s .. don´t know !
now all the stuff is at the lawyer, hope to find my car´s again !

i get know in the rest of my other car´s GPS signal to locate it if they get stolen.

i hope i will find a c110 again in europe :/"

(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98