Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Vanette turbo

Aloittaja razz3, marraskuu 19, 2013, 00:13:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

razz3

Tere !

nyt talven lähestyessä ostin talviautoksi vaneten itselleni ja totesin samantien että aika laiska jotenka ahdetaan se nyt sitten väkisin =)

kukaan näitä koskaan ahtanut ? koneenahan on ld23 jonka pitäis aika luja olla, (ainakin jos yhtään cedrikin koneeseen on tullut, nimimerkillä cedric ja 147kw)
tarkotuksena ei nyt oo mitään hirveitä tehoja ottaa vaan ihan pikku buustia, ahtimina ois tarjolla s13 orkkis ahdin eli t25? ja sit joku hx30 hybridi a15 koneen kyljestä audin isolla hukkaportilla.

onkos pumppu sama ku cedussa ? minkä kokosella nestepäällä? ulkosesti ainaki näyttää kovasti samantapaselta pumpulta.

ja kytkin, se alkaa varmaan välittömästi luistamaaan joten sopiikohan tähänkin s13 kytkin ?
R33
K11

Vellu

#1
Ei ole sama pumppu,Cedric on 6-sylinterinen. 9-millinen np. Ei sovi,25mm isompi kytkin s13.ssa Kytkin sopii,kunhan on halkaisija sama, jäykempää asetelmaa vain sinne. Aika pieni kytkin ld23.ssa,levy 200mm.
日産セドリックターボディーゼルインタークーラー290馬力、トルク530ニュートンメートル

razz3

#2
Kyllä mää sen tiedän et cedu o  kutosella =D mut pumppu myyte muuten samanlainen. Minkäs asetelma sinne mahtais sujahtaa?
R33
K11

razz3

joop elikkä eilen saatii vanette ahdettua, ahtimeks tuli nyt sitte r33 skylinen vakioturbo hukkaportti tukittuna ja r33 skylinen vakio välijäähdyttimellä.
aika perkeleen ahdas väli väkertää ahdinta sinne mut siellä se nyt on.
kuuden aikaan illalla alottelin ja kuuden aikaa aamulla pääs tallilta lähtee sängyn pohjalle lepäilee  ;D
tänää olis ohjelmassa pakoputken tekoa ja syöttöruuvin sielunelämän ihmettelyä. taitaa myös ahtimen paluulinja mennä uusiks koska jäi hiukan varmaa pieneks ku puskee tota öljyä pikkasen pakopesään  ::) prkl...
paineista ei oo tietoa tällä hetkellä ku en jaksanu mittaria viritellä sit aamuyöstä enää mutta tänään ollan taas viisampia toivottavasti =)
R33
K11

razz3

joo tosiaan skyllen ahtimesta oli akseli poikki joten painetta ei oikee tullu mut vihelsi kivasti  ;D nyt tilalla on 2,2l tdi primeran ahdin ilman välijäähyä ja paineet piikkaa 1.1bar syöttö täysillä. ihan kivasti kulkee ja vääntää, kytkinkään ei luista =) hiukan sais pumppu olla isommalla nestepäällä et sais enemmän soppaa.
R33
K11

Mies

Taas yks ennakkoluuloton rojekti tekeillä  ;) ...tsemiä! :)
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

razz3

Joo =D tänää ruuvailin pumppua vielä hiukan lisää, nyt ei oikee enempää saa irti ruuveista vääntelemällä, hyvin kulkee ja jaksaa mennä =) hiukan on vaa huono ku toi on vnt ahdin eikä mulla oo sen ohjaukseen mitää hiluja nii heräilee hiukan myöhemmin tuo ahdin.. Mut moottorin keston kannalta ehkä ihan hyvä  8-)
R33
K11

Lb110

Oisko kuvia videoo laitteesta ja miten pelittää..? :D
Finn x 5 ja coupe
Pl510
Lb310 x 2
100a
Gt Timangi
B12 stw Sunny
Kupla x 2
N14 stw sunny
Ke20
Vanette cargo