Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Datsun 100AF-II montako on enää jälellä suomes

Aloittaja SaMZA, maaliskuu 24, 2011, 00:38:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SaMZA

elikkäs vähän vaivaa tämä et onko tämmösiä enää paljoo liikenteessä?




Mies

#1
No ei ainakaan täällä etelässä vastaan ole tullut, itellä oli melko vastaava siisti orginaali mummonvanha ~4 vuotta sitten mutta tyhmänä möin pois.

On noita muutama kerholaisillakin mutta harvinaisia kyllä.

Liekkö jollakulla kerholaisella tämä mun exä tallessa?
120AF-II siis. Vuosimallia en nyt tähänhätään muista.



K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

mck74

Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68

SaMZA

Cherrymies minä oon ettiny tommosta maskia ei olis tietoo mistä löytys?

valpas

LainaaCherrymies minä oon ettiny tommosta maskia ei olis tietoo mistä löytys?
Tai oikeestaan maskihan sulle löytyy, mutta se konepeltiin tuleva osuus puuttuu.  :) Kangasalan autopurkaamosta saattas löytyä?

Kari_67

Lainaa
Tai oikeestaan maskihan sulle löytyy, mutta se konepeltiin tuleva osuus puuttuu.  :) Kangasalan autopurkaamosta saattas löytyä?

Tere

Löytyykö ylimääräistä maskia,konepellin listoja löytyy itteltä pari uutta orkkis osaa.
Eli yksi lista olis ylimääräinen jos jollakin tarvetta.

T:Kari
Datsun AFII coupe -76/Datsun 240K-GT -73/Datsun Pick-up -73/Opel rekord 66/Graham 34 esi datsun

micramies

Mukava nähdä kuvia vielä noin siistikuntoisista Datsuneista mitkä kerran oli arkipäivää liikenteessä :)
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

valpas

Lainaa

Tere

Löytyykö ylimääräistä maskia,konepellin listoja löytyy itteltä pari uutta orkkis osaa.
Eli yksi lista olis ylimääräinen jos jollakin tarvetta.

T:Kari
Samzalle olenvarannut yhden maskin.
Toinen on vielä vapaana.
Siis se maskin alempi osuus.

Kari_67

Lainaa
Samzalle olenvarannut yhden maskin.
Toinen on vielä vapaana.
Siis se maskin alempi osuus.

Joo mulle käy pelkkä ala osa voin antaa vaihdossa uuden yläosan saa Samza kokonaisen maskin.

T:Kari
Datsun AFII coupe -76/Datsun 240K-GT -73/Datsun Pick-up -73/Opel rekord 66/Graham 34 esi datsun

SaMZA

on kyllä kiva ku löytyy osia :P itellä toi alkuperänen maski halkeillu ku ajanmittaa hapsristunu

mertsi1

jos olette nähny sellasen suomalaisen 3-osaisen sarjan kun AUTOVARAS, siinä pojat ajeli juuri tuollaisen auton ihan paskaksi.  >:(

mutta siihen aikaan kun kyseinen ohjelma on tehty vuonna 1990, noita autoja oli joka nurkalla. :) velipojalla oli tuollainen -80 luvun loppupuolella. itse näin coupe-mallin salossa muutama vuosi sitten... otanpas kuvia jos satun näkemään vastaavanlaisia.

SaMZA


valpas

Lainaa

Joo mulle käy pelkkä ala osa voin antaa vaihdossa uuden yläosan saa Samza kokonaisen maskin.

T:Kari
Pitää tuoda nuo maskit Hämeenkyröstä Tampereelle, kun siellä seuraavan kerran käy.

-killeri-

yhden 120AF-II laitoin paaliin viimme keväänä kun oli sellaisessa kunnossa ettei kannattanut tehdä, joku kylän kloppi käyny harjottelemas kaivinkoneen kauhan käyttöä siihen eikä siihen mistää papereitakaan löytynyt, pahaahan se teki laittaa paaliin, kaikki osat kyllä otin talteen ;)
datsun 100a -74

AkiH

#14
Lainaajos olette nähny sellasen suomalaisen 3-osaisen sarjan kun AUTOVARAS, siinä pojat ajeli juuri tuollaisen auton ihan paskaksi.  >:(
Löytyy muuten pätkinä Youtubesta. :)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Daset

P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, Y30 Cedric SGL LD28 AT '85, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

Cedricisti

LainaaJa yhestä pätkästä puuttu ääni.

http://thepiratebay.org/torrent/3545520/Autovaras
Operan selain osaa ladata tuon suoraan jos jollekulle ei torrent ole aiemmin tuttu.

Daset

P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, Y30 Cedric SGL LD28 AT '85, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

Mies

#18
LainaaEihän piratismia saa harrastaa  ;)

Kaverille lainaamista  ;D

Se Autovaras tainnu telkkaristakin tulla ,muistelisin.

Haminassa paikallisella romumiehellä oli yks orkkis siistikuntoinen AF-II kaupan vielä vuos sitten, mihin lie sekin joutunut.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

pimeämies

yhen tunnen jolla on 3kpl 100a datsunia mut ei tollaista yhen se on täysen entisöinyt ja kaksi lähtee kuulema paaliin jos ei ole lähtenyt.

Harrastelija

Mulla on 120AFII farmari. Kunnossa ei ole kehumista, mutta vielä olis laitettavissa. Oli menossa paaliin, mutta ehdin väliin.
Olisi myynnissäm mutta ei tunnu ketään kiinnostavan.

Alppu

LainaaMulla on 120AFII farmari. Kunnossa ei ole kehumista, mutta vielä olis laitettavissa. Oli menossa paaliin, mutta ehdin väliin.
Olisi myynnissäm mutta ei tunnu ketään kiinnostavan.



Ilmeisesti joku tuollainen.. Eipä ole tullut aikoihin moista nähtyä liikenteessä.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Kari_67

LainaaMulla on 120AFII farmari. Kunnossa ei ole kehumista, mutta vielä olis laitettavissa. Oli menossa paaliin, mutta ehdin väliin.
Olisi myynnissäm mutta ei tunnu ketään kiinnostavan.

Tere

Jos Hitsata tarvii löytyy molemmat taka lokasuojat ja helmat
Datsun AFII coupe -76/Datsun 240K-GT -73/Datsun Pick-up -73/Opel rekord 66/Graham 34 esi datsun

BA

Ja mulla alkuperänen uusi "spoileri" takakontin päälle...

VHi

LainaaJa mulla alkuperänen uusi "spoileri" takakontin päälle...

Tällässet hiluthan ne pitää aina ekana ostaa :D
K10 1.0 GL ´85 | Myyty: K11 1.3i GX ´99 | K10 1.2 L ´92

valpas

Ainakin yks tollanen ajeli tänään Hervannassa. Punainen väriltään. Perä oli noin puolimetriä maasta. Oli pikkusen nostettu!

Harrastelija

Lainaa



Ilmeisesti joku tuollainen.. Eipä ole tullut aikoihin moista nähtyä liikenteessä.


Tollanen joo, mutta maski on erimallinen.
Omani lisäksi tiedän yhden Lestijärvellä, toinen jossakin päin Pirkanmaata, kolmas entisöitynä, en muista enää missä ja yksi raato Illossa.

Taisipa tän takakaarissakin olla jotain pientä ruostetta, mutta pohja se on kaikkein huonoin.
Kyllä mä sen itse saisin hitsailtua, mutta en tiedä milloin se aika koittaa.

mertsi1

Lainaa
Löytyy muuten pätkinä Youtubesta. :)

mulla on kyseinen ohjelma ihan kokonaisuudessaan... :)

SaMZA

nyt vaan innokkaana lisäilee kuvia tänne keltä tämmönen löytyy rojekteja tai sit liikenteessä olevia datsuneita :)

ps:maskia ja sen ylä osaa kaipaa hän tuttavallisesti nam :)

Kari_67

Lainaanyt vaan innokkaana lisäilee kuvia tänne keltä tämmönen löytyy rojekteja tai sit liikenteessä olevia datsuneita :)

ps:maskia ja sen ylä osaa kaipaa hän tuttavallisesti nam :)

Tere

Siinä olis peräpellin hitsaus vaiheesta,ei näytä olevan vielä porattu lampun kiinitys ruuvin reikiä.
http://s73.photobucket.com/albums/i226/Kari67/Autoja/?action=view&current=P3300006.jpg
Datsun AFII coupe -76/Datsun 240K-GT -73/Datsun Pick-up -73/Opel rekord 66/Graham 34 esi datsun