Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Cedric Y30 museokilpiin.

Aloittaja Mikki, maaliskuu 25, 2014, 21:28:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikki

Moron harrastajat! Heräsin äsken tätä foorumia katsellessani ja lueskellessani että jonkun ajan päästä tulee aika hakea "vanha tienari" säilöstä ja aloitella museokunnostus. Eli auto on Nissan Cedric Y30 2,8 diesel vm-85. Ikähän tulee käsittääkseni ensi vuonna (2015) täyteen. 30 vuottahan se nykyään oli? Auto on ollut meidän perheessä vuodesta 1987 ja palvellut normaalissa ajossa vuoteen 2000. Kilometrejä on tällä hetkellä tasan 440 tkm. Autoa on sen jälkeen käytetty ja ajeltu pari kilometriä joka vuosi ettei menisi kovin jumiin, joten toivon mukaan kunnostus onnistuu tekniikan puolesta mutta jarrut.... Hitsattavaa tai maalattavaa ei ole, auto on päällisinpuolin huippukuntoinen. Maalattu yli, ja ruostesuoja massaukset tehty muistaakseni vuonna 1999 ja auto on ollut siitä lähtien aina katon alla. Tekniikasta en tiedä mitä löytyy ja jos jotain ilmenee, saako näihin uusia osia enää oikein mitään ja mistään.... Itselläni on lisäksi kaksi kokonaista purkamatonta varaosaautoa katon alle säilötty juuri tätä museointia varten noin 10-15 vuotta sitten, mutta samat osat niistä varmaankin on sitten entisiä/huonoja mitä tuohon tarvitsisi... Ainakin ne oli vähän enemmän ajettuja... Mitään minulta ei pitäisi puuttua, alkuperäiset pölärit olivat kauan hakusessa, mutta tämän hienon foorumin kautta ne löytyi muutama vuosi sitten. Haku kesti noin kolme vuotta niiden kohdalla... Kysynkin teiltä hyvät NISSAN harrastajat: Onko porukassa muita jotka aikoo saada Y30 nissaninsa museokilpiin? Olisi hieno vaihtaa kuulumisia, yms.
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

AkiH

Hyvältähän tuo kieltämättä näyttää.



Foorumilla on jonkin verran Cedric-harrastajia, eiköhän tänne keskustelua aikaan saada.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Timppa

#2
hyvältä kyllä näyttää ja kuulostaa siltä että joko kohta ensimmäinen Y30 cedric pääsisi museorekisteriin :)

tänä päivänä on erittäin harvinaista että näkee alle puolimiljoonaa ajetun cedricin :o

itellä tuo oma y30 sen verran rävelletty entinen taksi että eipä tarvi haaveilla museoimista enää ::)
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

JJM

LainaaIkähän tulee käsittääkseni ensi vuonna (2015) täyteen. 30 vuottahan se nykyään oli?

sahk:n sivuilta: "Minimi-ikävaatimus on 30 vuotta ajoneuvon valmistusvuoden päättymisestä."

Eli jos auto on valmistettu 1985, museorekisteröinti onnistuu 1.1.2016 eteenpäin.

Mikki

Kiitoksia infosta ja tarkkaavaisuudesta JJM. Nipponi on ollut jo niin kauan säilössä, ettei tuo pieni lisäodotus meikäläistä haittaa yhtään. :) Tämän kesän aikana on kuitenkin tarkoitus edes sen verran perehtyä ceduun, että kartoitan mahdolliset puutteet pikkunippelien osalta. Tarkoitan lähinnä sisäosia. Onkohan tämän ikäisessä autossa millaiset vaatimukset radion osalta? Autossa on kiinni muistaakseni sen ajan kasetti Blaukkari, ja hyllystäni löytyy kyllä sen ajan Nissan merkinnällä oleva kasettisoitin, mutta onkohan näissä ollut joku tietty/tietynmallinen radio? :o   
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

Tero-75

Riittää kun on aikakauden mukainen radio, toki aito Nissan-tuote on aina plussaa.
Samoin muita lisävarusteita saa olla, kunhan ne ovat oikealta aikakaudelta.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

y30harrastaja

#6
Itseltä ja lähisuvusta löytyy tällä hetkellä 5 kpl Cedricejä. Yksi omistani on melko lähellä museokuntoa. Katsotaan kelpaako sitten kun aika on kahden vuoden päästä. Kannustan kuitenkin ketjun aloittajaa yrittämään museomista kun nämä autot ovat tietyllä lailla mielestäni Suomen historiaa. Varsinkin kun ajatellaan ammattiliikennettä. Hieman oma kulttuurinsa näillä autoilla. Hienolta näyttää tuo autosi. Minulta löytyy muuten uusia osiakin jos tarve on. Myynti ilmoitus tuolla myyntipuolella.

Mikä on autosi alkuperäinen rekisteri numero. Jos siis haluat kertoa?
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"

Mikki

kyllä joo, uskoisin tuon kanssa onnistuvan. Siihen ei ole tehty pahemmin räpellyksiä sen kummemmin sisustaan kun ulkopuolellekkaan...

Museokatsastuksessa sai ilmeisesti kuitenkin käytönjälkiä ja kulumisjälkiä hieman olla? Uutta autoahan tässä ei olla menossa näyttämään sitten kun se aika koittaa...

Tuo museokatsastuksen läpäisy on käsittääkseni myös kiinni jonkin verran siitä henkilöstä jolle sitä käy näyttämässä/hyväksyttämässä?? Olen vaan kuullut puheita että jotkut ovat hyvinkin tarkkoja ja jotkut taas suurpiirteisempiä? No, nehän on niitä juttuja ja puheita....

Sen verran on kuitenkin omakohtaista kokemusta kun kävin pyörääni näyttämässä, (Honda 750 Custom vm-81) ei mennyt läpi. Pomppasi kahvoista, (vääränlaiset, ei alkuperäiset tai tyyliset) ja vaijereista (pari murtumaa ja vähän auringon polttamat) En tiedä oliko tarkastajalla huono päivä?? Samaan aikaan kaveri tarkastutti saman ikäluokan Kawazakin eri tarkastajalla ja eri paikassa, läpi meni ilman mutinoita. Ei siinä muuten mitään mutta kyseinen Kawa on mielestäni huonomman näköisessä kunnossa kun oma pyöräni. (vähän lommoa, ruostetta, enemmän käytönjälkiä ja muutenkin epäsiistimpi...) :-/


Tämän Nissanin alkuperäistä rekkaria en halua ainakaan vielä paljastaa, haluaisin sen takaisin siihen käyttöön sitten kun se aika koittaa. Viimeksi kun katoin, se oli vielä vapaana joten sen pitäisi siihen saada.
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

Suh0

Kannattaa varailla aikaa leimakonttorilta museotarkistusta varten, isäni käytti talvella oman helmensä (mb w201) joka on nyt 30v vanha, siihen vaadittiin sisustan pesu, ilmansuodatinkotelon ruosteista puhdistaminen sekä paikkamaalusten korjaamisen sekä konepellin äänieristeen asentamisen. Siitäkin löytyy ulkopuolisia kulumisen jälkiä mm. muutamia lommoja sielä täälä...ei muutakun suuresti onnea!w
- Nissan Cedric -86 turbo

BA

#9
Museotarkastuksia tekee kyllä muutkin kuin SAHK. Muunmuassa NCF ry. jolla on hivenen suurempi tieto aiheen autoista kuin SAHK:lla ja katsantokanta jossain määrin enemmän Datsunien säilymiseen tähtäävä...  ::)
Sitten ei tarvita kuin muutoskatsastus museoajoneuvoksi.

NCF-jäsenille tarkastuksen hintakin on kohdallaan, verrattuna SAHK:n tarkastuksiin.


Patinaa museoautossa saa olla, muttei kuitenkaan rikkinäisiä osia tai ruostetta. Pienet lommot saattavat jopa kuulua asiaan, jos asu muuten on alkuperäinen.

AkiH

LainaaTämän Nissanin alkuperäistä rekkaria en halua ainakaan vielä paljastaa, haluaisin sen takaisin siihen käyttöön sitten kun se aika koittaa. Viimeksi kun katoin, se oli vielä vapaana joten sen pitäisi siihen saada.
Onko tämä tällä hetkellä kilvissä? Eikös sen vanhan tunnuksen saaminen kannattaisi varmistaa sillä, että hakisi autoon jo nyt alkuperäiset tunnukset. Kilvet itsessään eivät maksa paljon mitään (6 €/kappale, hinta hieman laskenut ihme kyllä + rekisteröintitoimet alta parikymppiä). Sillä varmistaisi sen, ettei auton oma tunnus ole mennyt odotteluaikana johonkin mopoon tai peräkärryyn.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Mikki

Ei ole kilvissä ja olet oikeassa siinä että ne kannattaisi hakea heti. Sitä aikaa kun tämä on poistettu kilvistä, piti kilvet viedä konttorille että sai verot katkeamaan. Silloinhan auto jäi seisontavakuutuksiin ja diesel verot pyöri vaikkei ajanutkaan, jos autoon jätti kilvet kiinni.   Tämän jälkeen on laki muuttunut.
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

AkiH

#12
Siinä tapauksessa se vaatisi rekisteröintikatsastuksen noiden yllä mainittujen lisäksi. Sama oli minulla tuon B11-Coupéni kanssa. Hieman kyrsi, kun tuo oli poistettu kuukautta ennen minulle tuloa kilvistä. Maksaa kuitenkin se rekisteröintikatsastuskin jonkin verran.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Timppa

tosta kilpi hommasta sen verran että onko tietoa kauanko säilövät konttorilla varattuna kilpiä jos tilaa alkuperäisellä tunnuksella kilvet projektiin? :-?
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

JJM

Lainaatosta kilpi hommasta sen verran että onko tietoa kauanko säilövät konttorilla varattuna kilpiä jos tilaa alkuperäisellä tunnuksella kilvet projektiin? :-?

6kk sanoi paikallinen konttori, mutta aika on joustava eli eivät niitä ihan heti pois laita. Isäni entisöi vanhaa moottoripyörää ja halusi myös varmistaa vanhan tunnuksen pyörään. Voihan niiden kanssa sopia (ehkä) että kilpien päälle lappu; säilytettävä xx.xx.2016 asti ja eräpäivänä soitto tilaajalle vieläkö tarvii.

y30harrastaja

Lainaakyllä joo, uskoisin tuon kanssa onnistuvan. Siihen ei ole tehty pahemmin räpellyksiä sen kummemmin sisustaan kun ulkopuolellekkaan...

Museokatsastuksessa sai ilmeisesti kuitenkin käytönjälkiä ja kulumisjälkiä hieman olla? Uutta autoahan tässä ei olla menossa näyttämään sitten kun se aika koittaa...

Tuo museokatsastuksen läpäisy on käsittääkseni myös kiinni jonkin verran siitä henkilöstä jolle sitä käy näyttämässä/hyväksyttämässä?? Olen vaan kuullut puheita että jotkut ovat hyvinkin tarkkoja ja jotkut taas suurpiirteisempiä? No, nehän on niitä juttuja ja puheita....

Sen verran on kuitenkin omakohtaista kokemusta kun kävin pyörääni näyttämässä, (Honda 750 Custom vm-81) ei mennyt läpi. Pomppasi kahvoista, (vääränlaiset, ei alkuperäiset tai tyyliset) ja vaijereista (pari murtumaa ja vähän auringon polttamat) En tiedä oliko tarkastajalla huono päivä?? Samaan aikaan kaveri tarkastutti saman ikäluokan Kawazakin eri tarkastajalla ja eri paikassa, läpi meni ilman mutinoita. Ei siinä muuten mitään mutta kyseinen Kawa on mielestäni huonomman näköisessä kunnossa kun oma pyöräni. (vähän lommoa, ruostetta, enemmän käytönjälkiä ja muutenkin epäsiistimpi...) :-/


Tämän Nissanin alkuperäistä rekkaria en halua ainakaan vielä paljastaa, haluaisin sen takaisin siihen käyttöön sitten kun se aika koittaa. Viimeksi kun katoin, se oli vielä vapaana joten sen pitäisi siihen saada.

Lähinnä rekkarilla tarkoitin että mistä päin Suomea auto on lähtöisin? Eli ei tarvitse kertoa, Mutta onko Pohjoisen auto vai Etelän? vai jotakin siltä väliltä.
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"

Mikki

Ensimmäisestä parista vuodesta ei sataprosenttista varmuutta mutta sen jälkeen auto on ollut ikänsä eteläpohjanmaalla.
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

Timppa

Lainaa

6kk sanoi paikallinen konttori, mutta aika on joustava eli eivät niitä ihan heti pois laita. Isäni entisöi vanhaa moottoripyörää ja halusi myös varmistaa vanhan tunnuksen pyörään. Voihan niiden kanssa sopia (ehkä) että kilpien päälle lappu; säilytettävä xx.xx.2016 asti ja eräpäivänä soitto tilaajalle vieläkö tarvii.

ainakin tästä kesään asti säilöisivät ja pysys tunnus varattuna kävin äsken kyselemässä ::) pitänee tilata kilvet.
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

Pastori

#18
Hieno Cedu, itseä kiinostaa yllätys yllätys tuo 220C.... onko siitä kuvatuksia yms?  ;) On näköjään sama vuosimallikin kuin itellä
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Mikki

LainaaHieno Cedu, itseä kiinostaa yllätys yllätys tuo 220C.... onko siitä kuvatuksia yms?  ;) On näköjään sama vuosimallikin kuin itellä

Eipä taida tähän hätään kuvia löytyä. Se on itse asiassa samoin katon alle säilötty kapistus joka odottaa sitä aikaa. Ihan hyvä projekti sekin on, esimerkiksi takapuskuri on hyvä ja lähes kokonaan ruosteeton. Sehän nuosta taitaa ensimmäisenä mädäntyä.... Vuosimallistakaan ei satavarmaa muistikuvaa oliko -79 vai -80. Joka tapauksessa erillispenkeillä ja 5 vaihteisella laatikolla. Sitten siinä on enemmän kromia ym. herkkuja kun síinä vanhemmassa saman koppaisessa. Esim. lokasuojan kaarien kromilistat ja sähköllä takaluukun kansi. yms. Ja sammuu avaimesta eli ei sammuteta enää käsin nyppäämällä erikseen sammuttimesta... Tiedät kyllä.  ;D ;D
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

Pastori

Mulla ei sammu avaimesta :D Meinas tulla hätä kätöseen aluksi kun en sitä hoksannut :D
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Mikki

No joo. Niitä on montaa eri versiota, mutta ymmärtääkseni tuo oli joku "juhlavuoden malli" ??? En sitten tiedä onko... :o

Eikös siinö ollut virtalukon ympärillä vielä sellainen kehä jota pitää pyöryttää ennenkuin saa avaimet pois?
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

Pastori

Juurikin sellanen, kaikkea "hienoa" ne on laittaneet noihin  ;) Jos sulta jotain ylimäärästä osaa löytyy niin paa vaikka yksäriä.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

y30harrastaja

LainaaEnsimmäisestä parista vuodesta ei sataprosenttista varmuutta mutta sen jälkeen auto on ollut ikänsä eteläpohjanmaalla.

No niin hyvältä alueelta. Tuo oma paras versio on lähtöisin Kurun taksi. Sen jälkeen Seinäjoella minun omistukseen asti. Ei ole välttämättä tullut vastaan tuo autosi vaikka siellä pyöritään paljonkin. Tosin jos sillä ei ajella.
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"

OH2KV

#24
Suosittelen myös kilpien tilaamista alkuperäisellä tunnuksella, saa helpommin seurattua rekisteröintihistoriaa, kun ei mene data bittitaivaaseen, kun myöhemmin haluaa tarkkailla tietoja. Noin voi käydä jos tunnus menee jollekin uudemmalle EU- kilpiselle autolle. Nimimerkillä omakohtainen kokemus viime perjantailta.
Maksaahan se sen rekisteröintikatsastuksen verran 3- x kk ajan päästä kilpien tilaamisesta. Joku kerhomme jäsen kertoi saavansa noin vuoden päivät pidettyä kilvet jemmassa konttorilla, mutta 3 kk on virallinen aika noiden säilytykseen, joten siihen kehottaisin varautumaan.

Kerhon jäsenyydestäkään ei liene haittaa....
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Timppa

6kk sano täälläpäin konttorilla kun äsken kävin tilaamassa kilvet. lienee vähän konttori kohtasia eroja :-?
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

setrikkimies

mahottoman komea y30 :) oispa omaki tommonen komistus  >:( herää kateus tuommosesta yksilöstä ;)
Cedric  y30         -86
Volvo   244D      -83
Volvo   940TDIC -94
Volvo   240        -88

Mikki

Lainaa
LainaaEnsimmäisestä parista vuodesta ei sataprosenttista varmuutta mutta sen jälkeen auto on ollut ikänsä eteläpohjanmaalla.

No niin hyvältä alueelta. Tuo oma paras versio on lähtöisin Kurun taksi. Sen jälkeen Seinäjoella minun omistukseen asti. Ei ole välttämättä tullut vastaan tuo autosi vaikka siellä pyöritään paljonkin. Tosin jos sillä ei ajella.

Heetkinen... Siis seinäjoelta tuo sinun autosi? Jos se on ollut hyväkuntoinen, taidan muistaa sen. Vaalean sinertävä? Tai sinneppäin, sitten merkki "cedric" lukee perässä sinisellä toisin kun minulla hopean värisenä? Ainakin sellaista aina kuolattiin tuossa Törnävän nesteellä kun joku vanhempi herrasmies kävi sitä tankkaamassa. Erikoisesti muistan sen siitä että auto kiilti aina kuin uusi vaikka keli oli millainen. Huolenpito oli jo silloin kovaa... Olisikohan sama auto? Ja jos ei ole, MISSÄ tuo auto sitten menee.....   :P
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

Mikki

Nii joo, äsken selasin vanhoja kuvia mutta yllättävän vähän on kuvia tallentunut näistä projekteista... Mutta yhden löysin, ei taida tämän Nissanin nokkapeltikään kelvata tarkastajalle tälläisenään... Sorry, huono kuva mutta muutakaan ei löytynyt... Ja TÄSTÄ tämän auton tunnistaa kaikki ne jotka tuntee!!!
Nissan Cedric Y30, Nissan Sunny GTI B12, Nissan Sunny 1,6 B12, Datsun 220C -79, Datsun 100A, Chevrolet Silverado 4x4, Volvo V70 AWD

y30harrastaja

Lainaa
Lainaa
LainaaEnsimmäisestä parista vuodesta ei sataprosenttista varmuutta mutta sen jälkeen auto on ollut ikänsä eteläpohjanmaalla.

No niin hyvältä alueelta. Tuo oma paras versio on lähtöisin Kurun taksi. Sen jälkeen Seinäjoella minun omistukseen asti. Ei ole välttämättä tullut vastaan tuo autosi vaikka siellä pyöritään paljonkin. Tosin jos sillä ei ajella.

Heetkinen... Siis seinäjoelta tuo sinun autosi? Jos se on ollut hyväkuntoinen, taidan muistaa sen. Vaalean sinertävä? Tai sinneppäin, sitten merkki "cedric" lukee perässä sinisellä toisin kun minulla hopean värisenä? Ainakin sellaista aina kuolattiin tuossa Törnävän nesteellä kun joku vanhempi herrasmies kävi sitä tankkaamassa. Erikoisesti muistan sen siitä että auto kiilti aina kuin uusi vaikka keli oli millainen. Huolenpito oli jo silloin kovaa... Olisikohan sama auto? Ja jos ei ole, MISSÄ tuo auto sitten menee.....   :P

En osaa varmasti tuohon sanoa. Ostin auton kuolinpesästä silloin 2007 vuoden ihan alussa. Vanhempi herra oli auton omistaja. Kunto oli ns. välttävä. Eli oli siinä työtä nykyiseen kuntoon saattamiseksi.
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"