Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Sunny 88 häikköjä

Aloittaja Mb1a, kesäkuu 08, 2014, 13:02:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mb1a

sytytysyksikkö vaihdettu ja sulakkeet katottu. Onko muita sulakkeita koneelle kun se engine. Jos jollai samalainen niin tarkoitan yläriviltä kolomas oikialla

Mb1a

Epäilen kuitenkin sytytysyksikön pelaamista. Se oli varaosa autosta ja auto oli seissy jo useita vuosia. Oireileeko tämä pätkimisellä ja hyytymisellä jos hajoamassa. Laitoin liittimiin crc:tä, jos se ei sitä sitten kestänyt. Jäi liittimet hieman märäksi aineesta.

Mb1a

Nyt on kipinä taas ja käyntiin lähtee. Illalla pitää vaihtaa vielä virranjakaja,jospa se sillä oikenis.

AkiH

Minun N13:ssani oikkuili virranjakaja, hävitti kipinän kokonaan. Ei silloin käynnistynyt ollenkaan. Sytytysyksikön vaihtamalla kipinä tuli jollain tavalla takaisin, mutta vasta koko virranjakajan vaihtamisella alkoi taas käynnistyä.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Mb1a

Onko jollakin mahdollisimman tarkkaa ohjetta kaasarin purkuun ja kasaukseen sekä puhdistukseen. Ei se kummennu virranjakajan vaihdolla pakko se kaasari alkaa puhistamaan. Olise kaasarin alatiiviste jotenkin palannut ja varmaan sitten sieltä vetelee ilmaa.

OH2KV

Mä olen ainakin dokumentoinut itse nuo uudet purkuhommat kameralla. Muutama vipu siellä saattaa olla yläkannen ja uimurikammion välillä, mitkä pitää kasata oikein, muuten aika suoraviivaista hommaa.

Kannattaa umpinaisen pahvilaatikon päällä purkaa, vanhemmissa ainakin kiihdytyspumpussa pieni kuula joka kyllä hiekkalaatikkoon katoaa lopullisesti.

Sitten kun kansi on irti, irrottaa irrotettavissa olevat suuttimet ja putsaa ne huolellisesti. Kun suuttimet irti, puhaltelee paineilmalla kaasarin kanavat auki. Melkein veikkaan, että uimurikammion pohjalta jo löytyy mustia klönttejä jotka ajoittain tukkivat pääsuuttimet. -86 Sunnyssä ainakin näin oli. Jos uimurikammiossa on pohjaproppu, voi sieltäkin yrittää valutella moskia pois, mutta varmemmin onnistut avaamalla koko hoidon auki.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Mb1a

Kiitos edelliselle vastaajalle. täytyy se varmaan purkaa kyllä.Mutta saatan katsoa löytyykö sitä roppua sieltä kuitenkin.

OH2KV

Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Mb1a


AkiH



Nro 9, kuvassa kaksin kappalein.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Mb1a