Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

datsun gloria/cedric 430 ht

Aloittaja 260z, maaliskuu 10, 2014, 15:25:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

260z

Miten lie vaikeaa Suomesta saada takapään osia moiseen? Kiinnostaisi ostaa moinen, mutta pitäisi saada osia. Takaluukku on ajettu joskus sisään, jonka seurauksena luukun runkoa rälläköity ja hitsattu, pakkeloitu ja takalaita päälle hepattu tms..takavalot lienee liki mahdottomia löytää?
Kaikki peräpään ja katonreunan kromilistat täytyisi uusia myös..
Kojelauta käynee cedusta? Yläosa siis? Käykö cedun konepelti ja lokarit? takakaaret?

Pohjan hitsaukset vielä tekisi itse..harmittaa kun juuri ne ns. Omaleimaisimmat jutut on tuhoontunut...
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door

AkiH

Se Lieksan auto?

Tuskinpa niitä arabialaisia muutama pikkuruttu harmittaa... ;)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Pastori

(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

260z

Hahhaaa juu.

Ketä haittaa ketä ei..

Hieno korimalli olis kokoelmaan. En todellakaan kaikkia raatoja ole myymässä... Tuo on kyllä vaan rajoilla kunnoltaan, ettäkö tuohon hintaan laittamaan rupeis.. Enkä oikein usko, että tuosta maksas hirmuja arabitkaan.. Vähän hassua on tämä yltiöpäinen suojelumeininki...

Saapihan sitä aina laukoo mitä tykkää... Itekin oon vasta n. 15 vuotta Datsuneita harrastellu... Ja syntiä tein kun jopa yhden kulttuurihistoriallisen yksilön möin ulkomaille..

Jos joku abdulli ton saudeihin vie niin ympyrähän sulkeutus kun jostain sieltä on alkujaanki tullu :D
Ja maailmalla kun roju liikkuu niin ei voi tietää millon minnekin päin...

Itelle jos hommaisin moisen niin en likikään tuommosia alkas makseleen. Hommaa on liikaa...
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door

AkiH

Sori, tuuli heiluttelee huulia. Ei herneitä. :)

Hieman arveluttava kuva vain jäänyt niistä autoja sinne maailmanlaidalle jobbaavista lentävän maton kuljettajista ja harmittaa vieläkin sen ruskean C210:n karkaaminen ulkomaille. :'( Sinulta ei sentään mennyt ihan niin harvinainen auto.

Toivotaan, että joku ottaa laittaakseen tuon Lieksan yksilön.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

260z

#5
Ei siinä. Onhan se ikävää, että hienot pelit karkaa kaaaauas.. Mutta kautta aikain on harrasteautot kulkenut ympäriinsä.. Nyt markkinat on tietysti van laajentuneet.. En sitten tiijä mitä Japsiharrastajat sitten tykkää kun heidän Hakosukat viedään Jenkkeihin tms.

Itse kun olen sikäli hieman sillä kantaa, että kaikki harrastajat maailmassa on vähän samalla asialla, elikkäs harva autoja mailman ääristä ostava ja rahtaava niitä huonontaa.. Itekin olen kuitenkin ryöstänyt Jenkkien markkinoilta yhden hienon 280ZX turbon, joka ei tosiaankaan Suomeen kuuluisi. Jotenkin en  sitä voi käsittää ketä haittaisi jos moinen jälkituonti lähtee jonnekin muille maille.... Mutta sepä onkin vaan mun mielipide.. Sikäli ei paljon painaisi jos joku ton Turbon tulis ostamaan vaikka Tiibetistä :D

Ei herneitä vaan tarjouksia Turbosta tulemaan! Löytyy nettiautosta  ;D
Varmistetaan ainakin tälle Turbolle stressitön loppuelämä Suomen puhtaassa luonnossa. ;)
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door

AkiH

LainaaJotenkin en  sitä voi käsittää ketä haittaisi jos moinen jälkituonti lähtee jonnekin muille maille....
Kaikki vain eivät ole jälkituonteja ja varsinkin Skylinet ovat alkuperäisinä vasemmalta ohjattavina kovan luokan harvinaisuuksia. Tuliko niitä semmoisina muualle kuin meille, Norjaan ja Hollantiin? Totta puhut kyllä sen suhteen, että on sieltä maailmalta tullutkin hienoa kalustoa meillekin. Ja jokainenhan loppupeleissä tekee omilleen minkä parhaaksi näkee.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

260z

Se on selvä, että Skyllet on harvinaisia.. Liekö Portugaliin menny paljon.. Sieltähän nuo jotkut on c10 Skyllejä löytäny yms..

Mutta meni offtopic...

Kysymykset on edelleen 430 Gloriaan liittyen avoimia.. :) ?
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door

Timppa

lokarit ja konepelti lienee käy ihan tolppamallistakin mutta eipä taida ehjiä lokasuojia olla niihinkään enää tarjolla :-/
takakaaria ei nyt ainakaan ole missään ne on tehtävä ite pellistä ::)
asiantijat korjannee jos olen väärässä noitten lokasuojien suhteen :-?
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

260z

#9
Semmonen oli epäilyskin, että kävis.. Ja oli epäilys, että aika harvassa on..

Saatikka tuollasen HT:n takaluukku.. :( Oli varmaan joskus saanu perään tumpin kun ainakin oikea kylkikään ei ollu suora.. Mistä lie valoja saaneet moiseen.. Vasen takakulma oli selkeästi oiottu joskus ja varmaan samaan aikaan oli takaluukku fiksattu. Takavalojen on täytynyt siinä mällissä särkyä, mutta vasen takavalo oli ehjä... Nuitten pintapeltien valmistus käsipelissä on jo liikaa mulle ja teettäminen liikaa kukkarolle.. Ja pakkelista en rupee tekeen...

No nukutaan yön yli ja mietitään sitten riittääkö rohkeus ees tarjota mitään..
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door

Timppa

eli tuo yksilö näyttää kuvissa paremmalta mitä oikeasti on? :-/
ei nyt toki kuvissakaan virheettömältä näytä ::)
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

260z

#11
Jos joku on kiinnostunut moisesta mallista niin voin vaikka vastata yv:llä autosta jonka itse olen nähnyt ja kertoa mistä moinen löytyy. En rupea myytävää kohdetta tarkemmin yksilöimään.. 430 HT kuiteskin.  Ainakin itteeni ketuttas jos omia myynti-ilmoja julkisesti kommentoitais. 
HLS30
C210(211) 240 Skyline GT 2 door ht 1980
C110 240 KGT 2 door ht, 1976 x2
C10  2400 GT 4-door 1972"Hakosika"
PMC a150 1966 x2
Datsun 140y Sunnytin b310 2-door