Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

-85 datsun 720 sd23

Aloittaja jonbbe, helmikuu 12, 2014, 21:56:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jonbbe

Amatööri täällä kyselee. Ensinnäkin kannesta venttiilinväli halki 2 ja 3 sylinterin välistä. Mistä moinen johtuu? Kantta saa tarjota jos jollakin löytyy... Ja sitten toinen kysymys. Mitkä koneet käy tuohon heittämällä? kyseessä siis 4x4 720 king cab, alunperin ollut sd25 ja nykyään siis sd23. Ja mikä kone "pikku"vaivalla? Kuinkas voimansiirron kesto, jos tehokkaampaa mottia nostaa keulalle? Auto ollut vasta hetken minulla, kyllä on patalaiska vekotin vetämään tuolla koneella kun on 33" läskit alla.... tehonlisäys kyllä olisi paikallaan.

Lerssinen

Ehjät kannet noihin on nykyään melkolailla kiven alla, halki ne on kaikki.. SD25 ja SD23 koneista käy kannet ristiin.


-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

matti43

Onko eroa sopivuudessa SD25:n ja TD25:n välillä? Minulla on
yksi TD27, jonka otin yhdestä KingCab:sta, kun romutin sen.
Sen saa satasella ja vois ehkä mahtua coyotex:n kuormaan.
Se oli ajokuntoisesta autosta.
Matti ruotsista.

Lerssinen

#3
TD sarjan kannet ei ole vaihtokelposia SD koneeseen..

Jos TD27 koneesi oli turbolla niin ostan siitä turbon ja imu/pakosarjan sekä turbon letkut tai vaikka koko koneen  :)

-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

matti43

Tarkoitin sopivuudella vaihtaa koko kone. Onko startti samalla puolen
ja niinedelleen. Tämä TD27:a, mitä tarjosin on ajokuntoinen. Mutta minulla on
myös yksi TD27 Turbomoottori, mutta se ei ole ajokuntoinen. Sen ostin syöttö-
pumppu vikaisena. Se oli 90: vuoden Terranossa. En yrittänyt käyntiin, vaan
purin auton ja romutin korin. Se moottori on kokonainen, siinä on jopa laturi
paikoillaan. Tuo turboton TD27:a on 96 vuoden KingCabista. Satasen kappale
lähtee ja voitais yrittää sovittaa coyotex:in kuormaan.
Matti ruotsista.

Lerssinen

Niin no joo, ruotsi.. Siellä on ollu turbottomiakin TD27 koneita  :D No eniten kiinnostaa turbo kaikkine hepeleineen.. Olisiko se säällisessä kunnossa siinä toisessa koneessa että kannattais laittaa lastin päälle ?
Pääsis vähemmällä kun ei koko konetta tarviis roudata  :o
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

jonbbe

Kansihan siittä oli halki... Nyt on paikallaan sitten takavedosta samanlainen moottori, koska edellisessä oli myös yhdessä sylinteriputkessa kiinnileikkautumisjälkiä.... Vaan eipä vedä datsuni enää tällä motilla sitäkään mitä edellisellä! Syöttöpumpun ajoitusta ja syöttöjä kokeiltu säätää, mutta eipä huomaa kuin savun määrässä oikeestaan... Vitosvaihteella ei oikeastaan tottele kaasua ollenkaan, yrittää tukehtua pienimpäänkin mäkeen ja ihan pintakaasulla vetää parhaiten  :-[ edellisellä moottorilla tosiaan veti paremmin, nyt huippunopeus noin 95kmh jos tuuli passaa hyvin. joku puhu että samanlaisella laitteella ja yhtäisoilla renkailla pystyy jopa rekan ohittamaan?  ;D ei tällä vaan... mitenkähän tätä nyt kutittelisi, ja mitä kannattaisi tarkistaa, mikä neuvoksi?

mustaa_vain

LainaaTarkoitin sopivuudella vaihtaa koko kone. Onko startti samalla puolen
ja niinedelleen. Tämä TD27:a, mitä tarjosin on ajokuntoinen. Mutta minulla on
myös yksi TD27 Turbomoottori, mutta se ei ole ajokuntoinen. Sen ostin syöttö-
pumppu vikaisena. Se oli 90: vuoden Terranossa. En yrittänyt käyntiin, vaan
purin auton ja romutin korin. Se moottori on kokonainen, siinä on jopa laturi
paikoillaan. Tuo turboton TD27:a on 96 vuoden KingCabista. Satasen kappale
lähtee ja voitais yrittää sovittaa coyotex:in kuormaan.
Matti ruotsista.
ei sovi td kone sd koneen vaihdelaatikkoon

Nozzz

Sotkettaan toppiikkia. Mitkä vaihelootat menee heittämällä LD sarjan myllyn perään, ja nyt haetaan 4wd lootia. Tais tämä päivä olla viimenen mitsun 4D56:lle..  ;D ja jakolootan lähtö pitäs olla vielä kuskinpuolella..

jos löytyy semmosta toimivaa lootaa niin saa tarjota!