Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera p10 -92 66kw pieni viritys?

Aloittaja priimu92, joulukuu 13, 2013, 00:26:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

priimu92

olen uusi täällä foorumilla kun vastaikkään hommasin nätin primeran pihamarkille odottelemaan ajokorttia. siinä vähä jo testasin ja huomasin kuinka lussuunen tää 90 heppaanen on  >:( olen autoalaa käyvä teini ja ajattelin mitä kannattaisi tuolle koneelle tehä? koneena pyörii se suosittu ga16ds kaasarikone 8-) itse olen aatellu aloottaa peltipakosarjasta mutta neuvokaa te saman kaunottaren omistajana mitä suositte? mitään karvanoppa tuuninki läppää en tarvii, Kiitos jo etukäteen!

Alppu

Lainaaolen uusi täällä foorumilla kun vastaikkään hommasin nätin primeran pihamarkille odottelemaan ajokorttia. siinä vähä jo testasin ja huomasin kuinka lussuunen tää 90 heppaanen on  >:( olen autoalaa käyvä teini ja ajattelin mitä kannattaisi tuolle koneelle tehä? koneena pyörii se suosittu ga16ds kaasarikone 8-) itse olen aatellu aloottaa peltipakosarjasta mutta neuvokaa te saman kaunottaren omistajana mitä suositte? mitään karvanoppa tuuninki läppää en tarvii, Kiitos jo etukäteen!

Vaihda 2 litraseen.


"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Datsuuna

#2
Lainaa

Vaihda 2 litraseen.



Joka ei sekään ole mikään raketti ei edes GT malli bensaa kyllä saa palamaan paremmin   ;D
                   
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

priimu92

Lainaa

Vaihda 2 litraseen.


Ei siitä 2 litrasestakaan paljo enempää tehoo saa.

priimu92

Lainaa

Joka ei sekään ole mikään raketti ei edes GT malli bensaa kyllä saa palamaan paremmin   ;D
                   
Kyllä siitä gt mallisesta sr20ve:stä iha mukavasti saa heppoja ja tehoa. taitaa olla mukavaa paperi sotaa  >:(

priimu92

Mites tommonen koneen vaihdos tulisi kustantaa?
paljon kannattaisi pyytää 280tkm ajetusta kaasari ga16ds?
katoin ebaysta sr20ve koneita alkaa siinä 500-900e paikkeilla plus tietenki rahti suomeen usa:sta. muutos katsastus 200e.

LainaaEli peltisarjaa on laitettu, EGR poistettu, sytkää aikastettu jne.. nyt sitte meni putki poikki niin ois tarkotus teettää rosteriputkisto mut kysymys ois et minkäkokonen ois soppeli? onko 2,5" liian iso? Jos tohon koneeseen vaihtaa jyrkemmät nokat niin loppuuko kierroksilla soppa kesken?

lainasin tekstin Ape86

mitäs tuollanen tuo lisää tehoa?

http://www.ebay.com/itm/NISSAN-PRIMERA-SENTRA-B13-200SX-INFINITI-G20-SR20VE-NEO-VVL-ENGINE-JDM-SR20VE-/370960765590

tuos olisi haave mutta miten käytännössä?

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Jylppy

Tuolta SR16VE tai SR20VE:

http://www.japanmoottorituonti.fi/moottorit.php?oid=40&id=15

Hintaa on vähän reilummin, mutta varmasti menee samoihin lukemiin jenkkilästä tilattu mylly, ennenkun kone on pihassa. Plus että jos kone onkin ihan sutta ja sekundaa, niin yritäppä saada amerikasta hyvitystä/rahat takas..

Suoraan sanottuna, jos tehoa halajat vähänkin reilummin, niin unohda sen orkkiskoneen viritys. Naapurikerhon puolella eräs jäsen laittoi useamman tonnin GTI-almeran SR20DE-koneeseen, ja lopputuloksena taisi olla karvan yli 200 hummaa. -Aika kalliita hevosia tuli, eikä siitä sen enempää tehoja pysty saamaankaan, jos leimatakkin vielä meinaa.

Tosin jos pellin alle meinaat tommosen VE-koneen laittaa, niin sähköhommia on luvassa melkolailla. Lisäksi taitaa vaatia myös VE:n ECUn toimiakseen. Lisäksi kun sun auto on alunperin GA-koneinen, niin ei toi VE sinne ihan heittämällä istahda.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75