Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

nissan micra k10

Aloittaja jyppe, elokuu 25, 2013, 14:15:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jyppe

eli innostus ois rakentaa imusarja nissan micraan ja haluisin viisaamilta vikkiä touhuuni eli meinasin että teen joka pytylle oman imuputken rosteriputkesta mutta nyt on vähän onkelma että miten saisin liikettyä kaasarin sitten imusarjaan en ole siis aloittanut rakentamaan imusarjaa mutta suunitteluvaiheessa on

toinen asia miten saapi viritettyä/pranneltua totakaasaria otin kaasurajottimen jo pois ja nyt mietin että mikä merkitys on sillä painehommalla että saisko sen rakennettua jousitoimiseksi ja ym siihenkin vinkkiä kun eikös kummatkin läpät aukea mitä kovemmin kaasua painaa vai onko toinenläppä ryypylle?? vinkkiä kiitos..

ILVES-Joe

Onko alkuperäinen kaasari? Mikäli on niin alkuperäinen imusarja ja alkuperäinen toiminta ovat paras vaihtoehto.

Alipainekalvolla todennäköisesti aukeaa kakkoskurkku ja sen muuttaminen jousi tai vaijerikäyttöiseksi heikentää toimintaa, yleisimmin kaasua nopeasti painaessa moottori sammuu tai puutuu (stumppaa) koska virtaus kaasuttimessa hidastuu rajusti.

Alipainekalvon ohjaamana kakkoskurkku aukeaa sillä nopeudella kuin moottorin tarve vaatii eli alkuperäinen mekanismi on paras kuten ryypynkin toiminnassa.

Mikäli joku muu toiminta olisi parempi nii se olis tehty jo tehtaalla...
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/