Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

-91 sanin mystiset sähköviat

Aloittaja Nismo17, heinäkuu 05, 2013, 19:43:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nismo17

Moro

elikkäs mulla on otsikon mukainen sani joka oli nyt pari vuotta seisonnassa ja nyt kesän alussa otin taas käyttöön mutta sähkölasit ja keskuslukitus heitti toimimasta. Kuskin ovessa oleviin johtoihin ei tule virtaa( edes kaiuttimen johtoihinkaan), kaikki sulakkeet oon kattonu eikä mikään ole palanut. Mitään johtojakaan ei vaikuttanut olevan poikki. Rupiaa menee sormi suuhun nyt :D Että jos joku osais sanoa että missä vois mahdollisesti olla vika.
Kiitos etukäteen vastauksista.

Parkkipolttimoillekkaan ei tule virtaa
Nissan Sunny N14 -91

Reino93

Tuleeko oven + Pilarin välissä oleville liittimille virta?

Veikkaisin että on päässyt hapettumaan se liitin, CRC komponentti spraytä liittimeen (Tai vanne happoa, Jos löytyy)

Oliko sulla soitin päällä kun kokeilit että tuleeko kaiutin johtoihin virta  ;)

Cedricisti

LainaaMoro

sähkölasit ja keskuslukitus heitti toimimasta. Kuskin ovessa oleviin johtoihin ei tule virtaa( edes kaiuttimen johtoihinkaan), kaikki sulakkeet oon kattonu eikä mikään ole palanut. Mitään johtojakaan ei vaikuttanut olevan poikki.

Parkkipolttimoillekkaan ei tule virtaa


Onko konehuoneessa jotain isompia pääsulakkeita?

Nismo17

Ongelma ratkesi, kuskin ovessa sijaitseva ohjainpaneeli oli viallinen ja kaikkiin sähköikkunoihin kulkee virrat sen paneelin kautta.

Soittimessa oli musiikkia soimassa ja ihan reippaalla voluumilla mutta sekin asia ratkesi kun vedin uudet piuhat oveen soittimelta

Nissan Sunny N14 -91