Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Onko Nissanin ketjukoneissa tyyppivika?

Aloittaja Alppu, joulukuu 01, 2009, 23:07:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alppu

GA14DE moottorisesta Almerasta on alkanut kuulua ikävä sivuääni...  :-? Sellanen nirskuva, hieman jaksottainen ääni...
(lisään youtuubi pätkän myöhemmin).

Laturi on vaihdettu kun lataussäädin tms. anto periksi ja myös vesipumppu on just vaihdettu, ilmeisesti nyt turhaan tämän
ongelman poistamiseksi. Pari vuotta vanhat jäähdytysnesteet olivat hieman värjääntyneet ruosteesta ja varmaan alkuperäinen
pumppu, niin ei se vaihto toki ihan hukkaan mennyt, kai..

Olen muualta netistä lukenut että GA16DE ja 2 litrasessa GA20DE? koneissa olisi ollut jakopään ketjun venymistä, joka on sitten
aiheuttanut melko mittavan ja kalliin remontin, mutta vastaavasta ongelmasta 1.4 koneessa en ole kuullut, joten onko siinä jotain
eroa noihin suurempiin vai eikö vaan ole osunut silmään? Mitään nykimistä, puutumista tai muuta poikkevaa ei ole ajossa ilmennyt,
eikä noneesta kuulu kilinöitä taikka kalinoita.

Pitää vielä irrottaa nuo hihnat, niin saa rajattua ongelman aiheuttajia. Voiko ohjaustehostimesta lähteä tuollainen ääni?

Onko kokemuksia tai vaikka mututietoa vastaavista tapauksista?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Wildchild-

LainaaGA14DE moottorisesta Almerasta on alkanut kuulua ikävä sivuääni...  :-? Sellanen nirskuva, hieman jaksottainen ääni...
(lisään youtuubi pätkän myöhemmin).

Laturi on vaihdettu kun lataussäädin tms. anto periksi ja myös vesipumppu on just vaihdettu, ilmeisesti nyt turhaan tämän
ongelman poistamiseksi. Pari vuotta vanhat jäähdytysnesteet olivat hieman värjääntyneet ruosteesta ja varmaan alkuperäinen
pumppu, niin ei se vaihto toki ihan hukkaan mennyt, kai..

Olen muualta netistä lukenut että GA16DE ja 2 litrasessa GA20DE? koneissa olisi ollut jakopään ketjun venymistä, joka on sitten
aiheuttanut melko mittavan ja kalliin remontin, mutta vastaavasta ongelmasta 1.4 koneessa en ole kuullut, joten onko siinä jotain
eroa noihin suurempiin vai eikö vaan ole osunut silmään? Mitään nykimistä, puutumista tai muuta poikkevaa ei ole ajossa ilmennyt,
eikä noneesta kuulu kilinöitä taikka kalinoita.

Pitää vielä irrottaa nuo hihnat, niin saa rajattua ongelman aiheuttajia. Voiko ohjaustehostimesta lähteä tuollainen ääni?

Onko kokemuksia tai vaikka mututietoa vastaavista tapauksista?

SR20DE On tuo kaksilitrainen. GA14DE ja GA16DE on melkein samat koneet.
Savun hälvennettyä lisäämme syöttöä. Y30 + N12

BA

#2
Jakoketjun rallatus on ihan selkeä löysän ketjun ääni, ihan kun kelalta vetäis ketjua. Sellanen mekaaninen ratina. Ja kuuluu kylmällä koneella erityisen hyvin, kun kiristin on hydraulinen ja kestää hetken että öljynpaine kiristää ketjun.

Onko moniuraremmille/remmeille kiristinpyörää? Mikä on sen laakerin kunto? Vaihdoit varmaan uuden moniuraremmin tuon vesipumpun kera?
Onko sen selkäpuoli sileä vai karhea? Karhea remmin selkämys (ainakin kaikki QH:n hihnat) vasten kiristinpyörää pitää joskus aika jännääkin ääntä, varsinkin alkuun, voi tulla vaikka mun micrasta kuunteleen. >:(

Alppu

#3
LainaaJakoketjun rallatus on ihan selkeä löysän ketjun ääni, ihan kun kelalta vetäis ketjua. Sellanen mekaaninen ratina. Ja kuuluu kylmällä koneella erityisen hyvin, kun kiristin on hydraulinen ja kestää hetken että öljynpaine kiristää ketjun.

Onko moniuraremmille/remmeille kiristinpyörää? Mikä on sen laakerin kunto? Vaihdoit varmaan uuden moniuraremmin tuon vesipumpun kera?
Onko sen selkäpuoli sileä vai karhea? Karhea remmin selkämys (ainakin kaikki QH:n hihnat) vasten kiristinpyörää pitää joskus aika jännääkin ääntä, varsinkin alkuun, voi tulla vaikka mun micrasta kuunteleen. >:(

Tämä ei rallata ja ääni mielestäni voimistuu koneen lämmetessä.

Moniurahihnoille ei ole kiristinpyörää, hihnat kiristetään "ruuvista".
Hihnat ja laturi on ehkä pari sataa km ajetut ja vesipumppu parikymmentä km.
Pumpun vaihdatin pajalla, sen jälkeen vähensin hihnojen kireyttä, mutta ei vaikutusta. Kai ne laakerit kuitenkin pidemmän päälle "kiittää"?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

cedricfan

LainaaVaihdoit varmaan uuden moniuraremmin tuon vesipumpun kera?
Onko sen selkäpuoli sileä vai karhea? Karhea remmin selkämys (ainakin kaikki QH:n hihnat) vasten kiristinpyörää pitää joskus aika jännääkin ääntä, varsinkin alkuun, voi tulla vaikka mun micrasta kuunteleen. >:(
Ja toisin päin: ostin itse Flennorin sileäselkäisen joka näyttää uutenakin yhtä kiillottuneelta kuin se wanha oli :D
En olisi ostanut jos olisi ollut muuta, eli karheampiselkäistä. Jotenkin tuo kiiltävän liukas ei tunnu hyvältä kiristintä vasten, laittaa epäilemään luistaako kuitenkin :-/
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Datsuuna

Tuollainen "nirskuva" ääni tulee varmaan hihnasta, aika tyypillistä ääntä sille. Ei noista Motonetin hihnoista aina tiedä..... ::). Alluissa ei ole erillistä kiristinpyörää vaan kiristys tapahtuu vähän samaan tapaan kuin A-koneissa.
Anna "nirskua" vaan kyllä ne releet lentelee kuutamolle jossain vaiheessa.  ;D. Täysikuu... :o
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

BA

Mennään nyt sitten ihan OT:nä.

Lainaa
Ja toisin päin: ostin itse Flennorin sileäselkäisen joka näyttää uutenakin yhtä kiillottuneelta kuin se wanha oli :D
En olisi ostanut jos olisi ollut muuta, eli karheampiselkäistä. Jotenkin tuo kiiltävän liukas ei tunnu hyvältä kiristintä vasten, laittaa epäilemään luistaako kuitenkin :-/

Eihän sillä selkäpuolella ole luiston kanssa merkitystä, parempi jos ei takertele siltä puolen! Pito tulee urista, ne ei saa luistaa.
Kiristin, jossa on laakeroitu pyörä painaa hihnasta vaan selkäpuolelta löysiä pois, ja yleensä melko pienenä pyöränä pyörii aika haipakkaa muihin pyöriin verrattuna.
Kun tollasen karhean remmin selkämys on kiinni nopeasti pyörivässä kiristinpyörässä, siitä monta kertaa lähtee ihmeellinen visertävä ääni. Joka yleensä kyllä poistuu kun remmin selkämys pehmenee jonkun ajan jälkeen.

Onneks varaosamaailmasta sai -46%(!) "henkilökunta-alennuksen" Gates-remmistä (paljon halvempi kun tuo QH), jonka selkämys on täysin liukas ja urapuoli karheampaa gummia.
Miksi vain QH:n remmit on karhennettu selkäpuolelta, kaikki muut merkit on sileitä, Gates, Continental, Goodyear, Flennor, Dayco?

cedricfan

LainaaEihän sillä selkäpuolella ole luiston kanssa merkitystä, parempi jos ei takertele siltä puolen! Pito tulee urista, ne ei saa luistaa.
Kiristin, jossa on laakeroitu pyörä painaa hihnasta vaan selkäpuolelta löysiä pois, ja yleensä melko pienenä pyöränä pyörii aika haipakkaa muihin pyöriin verrattuna.
Miksi vain QH:n remmit on karhennettu selkäpuolelta, kaikki muut merkit on sileitä, Gates, Continental, Goodyear, Flennor, Dayco?
No juu, kysehän oli vain fiiliksestä että uusi hihna näytti samalta kuin vanha siltä paremmin näkyvältä selkäpuolelta.
Ja ei mun silmiin osunut muita "selkäsileitä" merkkejä, siksi pikkusen ihmettelinkin tuota Flennorin pakettia. Pitääpäs katsoa tarkemmin, josko vaikka näkyisi rakenteesta kenen nekin oikein oikeesti ovat ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

jip59

Helpoimmin saa varmuuden tuon moniurahihnan ääntämisestä sillä että koneen käydessä lirauttaa vettä moniurahihnalle, varsinkin pitää katsoa että sitä menee sinne urapuolellekkin. Jos ääni katoaa tai oleellisesti muuttuu niin melkoisella todennäköisyydellä äänen aiheuttaja löytyy tuolta suunnalta.
Exät: B10 -67, B10 -69, B110 -70, B110 -72, KLB110 -73, K11 -96, Nykyiset: K10 -89, K10 -87, K10 -93, K11 -97 "Ratamicra", N16 -03

Cedricisti

Mulla Volvossa rallattaa ilmastointilaitteen hihnapyörän laakeri, se kun moottorin käynnistyksessä aina kytkee ilmastointilaitteen päälle (olosuhteissa joita en ole servicemanuaalista selvittänyt) lähes aina, rahinaa / kahinaa ei kuulu, mutta sitten kun ilmastoininkompressorin kytkin irroittaa ja ilmastointilatteen hihnapyörä alkaa pyöriä vapaasti, alkaa kahina. Aikani etsin uutta laakeria kunnes löytyi hintaan 25 euroa kotiinkannettuna USA:sta, suomesta 55 laakerimyyjän tiskiltä ja Volvon marmoritiskiltä hintaan n+1.

Alppu


Ei ole tässä varustelutasossa ilmastointia, vaan ylimääräinen pyörä siellä ilmeisesti sitä varten pyörii?

Mutta kas kummaa, tänään kirskuva/nirskuva ääni katosi täysin?!  :o Liekö laskeneellä lämpötilalla osuutta vai mitenkä... toivottavasti ääni ei enää palaa.  :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Tramppas

Onks ne hihnat vaikeeta vaihtaa ? Mutsin autoon pitäis varmaan vaihtaa ne, kun ne näyttää aika haperoilta. Ei tiiä vaikka sattuis jompikumpi ajossa katkeemaan.  :-/

Alppu

LainaaOnks ne hihnat vaikeeta vaihtaa ? Mutsin autoon pitäis varmaan vaihtaa ne, kun ne näyttää aika haperoilta. Ei tiiä vaikka sattuis jompikumpi ajossa katkeemaan.  :-/


Ei oo vaikeeta jos pääsee auton alle.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Datsuuna

LainaaOnks ne hihnat vaikeeta vaihtaa ? Mutsin autoon pitäis varmaan vaihtaa ne, kun ne näyttää aika haperoilta. Ei tiiä vaikka sattuis jompikumpi ajossa katkeemaan.  :-/

Joo, ei niitä kyllä alakautta kannata ruveta vaihtamaan. ;D Menee vähän turhan vaikeeks. Ihan moottoritilasta käsin käsin ne pystyy vaihtamaan. Tila on melko ahdas, mutta onnistuu, kun saa tarpeeksi löysää. Tästä on jo kirjoiteltu aiemmin foorumilla, joten eipä tässä enempiä.  :)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Alppu

#14
Lainaa

Joo, ei niitä kyllä alakautta kannata ruveta vaihtamaan. ;D Menee vähän turhan vaikeeks. Ihan moottoritilasta käsin käsin ne pystyy vaihtamaan. Tila on melko ahdas, mutta onnistuu, kun saa tarpeeksi löysää. Tästä on jo kirjoiteltu aiemmin foorumilla, joten eipä tässä enempiä.  :)


No kyllä se alakautta/pyöränkotelosta on vaan paljon helpompaa, riippuu varmasti vekottimesta, mutta omassani ainakin.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alustamassa

#15
työkaverin p11 primerasta hajosketju, (ajettu 210tkm) autokorjaamo sanoi että se on 2.0 koneiden tyyppivika, kestää n.200.000km, kuulemma tietää monta tapausta. muisssa nissanin koneissa kestää mutta ei tuossa 2.0litraisessa jostain syystä?
NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC VM.91
TOYOTA LAND CRUISER HJ61

Alppu

Lainaatyökaverin p11 primerasta hajosketju, (ajettu 210tkm) autokorjaamo sanoi että se on 2.0 koneiden tyyppivika, kestää n.200.000km, kuulemma tietää monta tapausta. muisssa nissanin koneissa kestää mutta ei tuossa 2.0litraisessa jostain syystä?

Hajosi? Katkesi, vai venyi liikaa?  ::)
Ja on niitä ongelmia mun mielestä ollut muissakin kun 2.0 litrasissa..
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alustamassa

Lainaa

Hajosi? Katkesi, vai venyi liikaa?  ::)
Ja on niitä ongelmia mun mielestä ollut muissakin kun 2.0 litrasissa..

muistaakseni katkesi ketju. korjaamon ukko sanoi että tuo on nimenomaan 2.0 koneiden ongelma.

en ota tämän enempää kantaa tähän asiaan, kerron vain mitä kuulin
NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC VM.91
TOYOTA LAND CRUISER HJ61

Datsuuna

Lainaa


No kyllä se alakautta/pyöränkotelosta on vaan paljon helpompaa, riippuu varmasti vekottimesta, mutta omassani ainakin.

Ei niitä mistään alakautta/pyöränkotelosta tarvitse vaihtaa. Homma sujuu aivan hyvin moottoritilasta käsin. Älytöntä nähdä turhaa vaivaa, jos ei tarvitse.... ::)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

NNisti

LainaaJakoketjun rallatus on ihan selkeä löysän ketjun ääni, ihan kun kelalta vetäis ketjua. Sellanen mekaaninen ratina. Ja kuuluu kylmällä koneella erityisen hyvin, kun kiristin on hydraulinen ja kestää hetken että öljynpaine kiristää ketjun.

No mites kun kylmänä ei kuulu niin mitään ylimääräisiä ääniä mutta lämpimänä alkaa just sellanen ketjun kelaamista muistuttava ääni tyhjäkäynnillä, korvan mukaan jostain sieltä jakopään yläosasta? Vähänniinku ketjua vedettäs hankaamalla jonku hernepurkin läpi. Näissä uudemmissa GA-koneissa ei taida edes yläketjulla olla mitään ohjaimia mihin vois hangata?

Huolestuakko vai ei, no vaivaa se kuitenkin niin kauan kunnes saa joltain asiantuntijalta kokreettista mielipidettä, jospa jaksais/muistais vähän näytettä äänitellä experteille tänne kuunneltavaks...
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

Datsuuna

Lainaa

No mites kun kylmänä ei kuulu niin mitään ylimääräisiä ääniä mutta lämpimänä alkaa just sellanen ketjun kelaamista muistuttava ääni tyhjäkäynnillä, korvan mukaan jostain sieltä jakopään yläosasta? Vähänniinku ketjua vedettäs hankaamalla jonku hernepurkin läpi. Näissä uudemmissa GA-koneissa ei taida edes yläketjulla olla mitään ohjaimia mihin vois hangata?

Huolestuakko vai ei, no vaivaa se kuitenkin niin kauan kunnes saa joltain asiantuntijalta kokreettista mielipidettä, jospa jaksais/muistais vähän näytettä äänitellä experteille tänne kuunneltavaks...
Sitä se teettää ..... http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=11994.0
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

NNisti

Lainaa
Sitä se teettää ..... http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=11994.0

Kun jotkut sanoo että on rallattanut uudesta asti ja jotkut että rallatellut samalla äänellä montakymmentä tuhatta, mutta minkälainen rallatus...

http://www.youtube.com/watch?v=EMFT5EfdFLk

Tuollainen äänikö ei vielä ole paha? Samanlaista tuntus kuuluvan omassa aika kovana pelti kiinnikin. Onko se sitten vasta ns. tosihätä jos nakuttaa ku dieseli?
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

nissan-man

http://www.youtube.com/watch?v=cF8nhrKhKog Tuossa omasta ääninäyte kun alaketjun laahaimen kiinnitys löysäsi, tuo ääni kuului vasta LÄMPIMÄLLÄ koneella. Ajelin semmosen 13tkm ennenku jaksoin vaihtaa KAIKKI jakopään osat (90€)
P10 GA16DS

nissan-man

Lainaa

Kun jotkut sanoo että on rallattanut uudesta asti ja jotkut että rallatellut samalla äänellä montakymmentä tuhatta, mutta minkälainen rallatus...

http://www.youtube.com/watch?v=EMFT5EfdFLk

Tuollainen äänikö ei vielä ole paha? Samanlaista tuntus kuuluvan omassa aika kovana pelti kiinnikin. Onko se sitten vasta ns. tosihätä jos nakuttaa ku dieseli?
Tarkista yläketjun kiristin, koneen päästä luukku auki. 10mm kannalla olevat pultit. Nätti homma.
P10 GA16DS

Datsuuna


Parasta olisi tietysti vaihtaa uudet "sisuskalut" jakopäähän, mutta se pitäisi pystyä tekemään itse ja pitää olla lämpimät työtilat, aikaa ym. Tonnin remonttia korjaamolla tuskin kannattaa tonnin parin autoon tehdä.
              :(
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Heinämies

Mie teetin jakopäärempan -94 Primeraan paikallisen Aikuiskoulutuskeskuksen autopuolella. Kuukauden päivät se oli työn alla ja työn hinnaksi tuli vain noin 170 euroa. Jos omalla tai lähipaikkakunnalla on vastaava mahdollisuus niin kannattaa ilman muuta kysellä.
Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

NNisti

Pitääpä kattoo jos vaikka kävis vaihdattaan tuon yläkiristimen nyrkkipajalla, edes senvertaa ku ei nyt ruuvailuintoa tahdo itsellä tuolla ulkona löytyä ja jossei vaikea homma niin tuskin ammattilaisella menee edes vähänkään aikaa. Täys jakoremppa on ainaki pois laskuista, vaikka amiksella verkkaisesti teettäisikin kun autoa tarvii kuitenkin jokapäivä. Saa sitten lähteä jonkun muun harrasteeksi.

Aika jännä kun tätä ostaessa koeajoin lämpimäks eikä jakopäästä kuulunu niin mitään ihmeellisen kuulosta ja hetikohta se omissa nimissä alkaaki leikkiin ketjuvinssiä, prkl.
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de

Tero-75

LainaaPitääpä kattoo jos vaikka kävis vaihdattaan tuon yläkiristimen nyrkkipajalla, edes senvertaa ku ei nyt ruuvailuintoa tahdo itsellä tuolla ulkona löytyä ja jossei vaikea homma niin tuskin ammattilaisella menee edes vähänkään aikaa. Täys jakoremppa on ainaki pois laskuista, vaikka amiksella verkkaisesti teettäisikin kun autoa tarvii kuitenkin jokapäivä. Saa sitten lähteä jonkun muun harrasteeksi.

Aika jännä kun tätä ostaessa koeajoin lämpimäks eikä jakopäästä kuulunu niin mitään ihmeellisen kuulosta ja hetikohta se omissa nimissä alkaaki leikkiin ketjuvinssiä, prkl.
Varaudu siihen ettei pelkällä kiristimen vaihdolla ole välttämättä juurikaan vaikutusta jos ketju on päässyt venymään tarpeeksi.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Alppu

LainaaPitääpä kattoo jos vaikka kävis vaihdattaan tuon yläkiristimen nyrkkipajalla, edes senvertaa ku ei nyt ruuvailuintoa tahdo itsellä tuolla ulkona löytyä ja jossei vaikea homma niin tuskin ammattilaisella menee edes vähänkään aikaa. Täys jakoremppa on ainaki pois laskuista, vaikka amiksella verkkaisesti teettäisikin kun autoa tarvii kuitenkin jokapäivä. Saa sitten lähteä jonkun muun harrasteeksi.

Aika jännä kun tätä ostaessa koeajoin lämpimäks eikä jakopäästä kuulunu niin mitään ihmeellisen kuulosta ja hetikohta se omissa nimissä alkaaki leikkiin ketjuvinssiä, prkl.


Mitenkähän herkästi tuo ketju katkeaa?

Tuleeko sitä ennen käyntiongelmia?

Jos ei remppa kiinnosta, niin ajaa vaan niin kauan kun kulkee ja sitten kiertoon/paaliin...


"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

LainaaPitääpä kattoo jos vaikka kävis vaihdattaan tuon yläkiristimen nyrkkipajalla, edes senvertaa ku ei nyt ruuvailuintoa tahdo itsellä tuolla ulkona löytyä ja jossei vaikea homma niin tuskin ammattilaisella menee edes vähänkään aikaa. Täys jakoremppa on ainaki pois laskuista, vaikka amiksella verkkaisesti teettäisikin kun autoa tarvii kuitenkin jokapäivä. Saa sitten lähteä jonkun muun harrasteeksi.

Aika jännä kun tätä ostaessa koeajoin lämpimäks eikä jakopäästä kuulunu niin mitään ihmeellisen kuulosta ja hetikohta se omissa nimissä alkaaki leikkiin ketjuvinssiä, prkl.


Paljonko on mittarissa?

Mulla on GA14DE:ssä 225tkm ja vielä käy suht nätisti, ei kuulu ainakaan selvää ketjun vetelyä.

Auttaisiko öljynvaihto mitään? Laittaisi kuumaviskositeettiä vähän ylemmäs niin öljynpaine kasvaisi.

Mutta paljonko se vaikuttaisi kiristimeen, vai vaikuttaisiko lainkaan?


"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.