Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Maximaa ostamassa

Aloittaja Ydvelis, lokakuu 04, 2012, 18:31:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ydvelis

Oon miettinyt tollasen Nissan Maximan ostoa mutta netistä en oo löytäny paljoo tietoa... Etin sellasta noin 2000e hintasta.
Mitä vikoja näissä on ja onko olemassa eri varustetasoja eri maximoissa? Mikä olis hyvä

eloz

No itellä on 170th ajettu 2 litrainen, eipä ole mitään ihmeempää ollut. Etuvakaajan kumit vaihdettu, takajarrut kun muistaa herkistellä keväisin ja syksyisin renkaitten vaihdon thteydessä niin pelaa hyvin. Olen ollut erittäin tyytyväinen autooni.
     

eetu

Juu mulla kans 3.0l -03  ja mittarissa 82tkm
Autoon on vaihdettu  akku.pyyhkiänsulka.ja tietysti muutama polttimo parkkeihin/rekkarivaloihin   Eli hyvin tuntuu pelaavan...  Tosin kilometrejä ei vielä ole paljon ;) itse olen ajannu tuohon mittariin 25tkm ja olen auton 2-omistaja, Joten Auton historia tiedossa.
Niin ja vielä huolloista! Tämä yksilö ei ole käynyt kuin 2 kertaa merkkiliikkeen huollossa elämänsä aikana :) käyttö huolto on tehty itse

Joten suosittelen etsimään vähän ajetun ja hyvin pidetyn yksilön koska niitä vielä löytyy.. tiedossa on yksi Maxima-03 jossa mittarissa vajaa 20tkm :-? mutta ei ole vielä kaupan.
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

BLLand

Itsellä on 440tkm ajettu -97, joka on todella siisti ajomäärään nähden. Mistäköhän Maximaan kannattaa
ostaa PCV-suodatin? Missä hinnoissa ovat?
1997 Nissan Maxima 2.0 SE A/T
2000 Nissan Primera Wagon 1.8