Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

nissan patrol 3.2 ensimmäinen osto tytölle

Aloittaja tyttö25vee, helmikuu 05, 2012, 22:05:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tyttö25vee

tere poijaat ja tytöt.. :D olen ostamassa kaverin kaverilta patrollia vm 1988 ja kone siinä 3.2td,myyjä sanoi että kone on hyvä ajettu 370tkm/sanoi että sisään ajettu vähän likaiseta näytti mutta ollut samalla omistajalla 88 vuodesta miten näissä esim ,jakopää osat maksaa ja työ jos vähän voisitte vinkata olisi tuhat kysymystä;)sorry tyhmii kyssäreitä kun fordilla ajanut  :-X..niin ..onko tuossa 88vm ruisku kone olen vaan nähnyt auton ja se on 2delle rekistöröity ?paljon vero,vuodessa ja siitä puuttuu vinnsi edestä ja takapuskuri:( jos jollain tietoa ynm ynm vastauksia olisin kiitollinen..ja autoon tulee tai herra sanoi että siihen saa , joku ivvetaario systeemi mikä se on ja sanoi että piuhat on vedetty valmiiksi mutta se inventteri asentamatta??? onko vaike vaiko,laitatta ja se vinssi systeemi onko vaikea asentaa,tai asennuttaa hintija kiitos etukäteen:)DD :)

E.P.

#1
Ihan lähimenneisyydestä löytyy esimerkki, joka osoittaa ettei kaverin kaverilta kannata ostaa mitään. Siinä on se riski, että sekä ostaja että myyjä alkavat kilpaa kehua autoa, jolloin hinta kasvaa tähtitieteelliseksi.  :P

Maasturit ovat käsittämättömän hintaisia ostaa, mutta vielä kalliimpia ylläpitää. Ellet ihan oikeasti tarvitse maastoautoa, niin kannattaa katsella hiukan tavallisempia käyttöautoja. Ei auta että 370tkm ajettuun autoon on tehty jotain remontteja, sillä niitä on varmasti tulossa melkoinen määrä lisää. Jos niitä ei ole mahdollista tehdä itse, kasvaa käyttökulut oikeasti tolkuttomiksi. Lopulta auto tulee myytyä taas "kaverin kaverille" pilkkahintaan, joka taas sitten myy sen jollekin hyvä uskoiselle kovempaan hintaan.

En halua latistaa autokuumettasi, mutta maltti kannattaa pitää mukana.
Micra 1.0 Avec vm.1999

tyttö25vee

LainaaIhan lähimenneisyydestä löytyy esimerkki, joka osoittaa ettei kaverin kaverilta kannata ostaa mitään. Siinä on se riski, että sekä ostaja että myyjä alkavat kilpaa kehua autoa, jolloin hinta kasvaa tähtitieteelliseksi.  :P

Maasturit ovat käsittämättömän hintaisia ostaa, mutta vielä kalliimpia ylläpitää. Ellet ihan oikeasti tarvitse maastoautoa, niin kannattaa katsella hiukan tavallisempia käyttöautoja. Ei auta että 370tkm ajettuun autoon on tehty jotain remontteja, sillä niitä on varmasti tulossa melkoinen määrä lisää. Jos niitä ei ole mahdollista tehdä itse, kasvaa käyttökulut oikeasti tolkuttomiksi. Lopulta auto tulee myytyä taas "kaverin kaverille" pilkkahintaan, joka taas sitten myy sen jollekin hyvä uskoiselle kovempaan hintaan.

En halua latistaa autokuumettasi, mutta maltti kannattaa pitää mukana.
Totta ,kyllä puhut hyvä vastaus:)mutta olisit edes vähän osviittaa laittanut noista ,korjauksista esim jakopää remppa?koska haluun sen auton.mulla kaveri on maalari ja se lupas sen maalata kesällä ja,se sano että tehdään pohjat yhedessä:))))jtn hieontaa vissii..mut kiitos vastauksesta laita vaik hinta tietoo noist kuluis vaikka privana s.postiin?ok::ja hyvää hyytävää pakkakeliä hrrrr :-*

BA

3,2l moottoria ei ole, mutta 3,3l diesel on, sekä turbolla että ilman.
Jakopää on rattailla, ja tekniikka on muutenkin peräisin 60-luvulta.
Ruisku? Kait se diesel jollain täytyy saada ruiskutettua...  :D


Kunnolliseen vinssiin uppoaa se tonni asennuksineen.

E.P.

En ole "Patrulliin" tehnyt jakopää remonttia, niin en osaa sanoa mitä se maksaa, taikka onko paha tehdä. Luulisi maasturissa tilaa olevan konehuoneessa, joten sillä tavalla ei ehkä ole viheliäinen tehtaväksi. Itse sitä remonttia tuskin kannattaa alkaa tekemään, jos ei ole koskaan tehnyt. Saattaa tulla todella kallis vahinko, jos tekee väärin. Motonet:istä ei löytynyt jakopään osia, niin ei voi sieltäkään hintatietoja katsella. Jos osat pitää hakea merkkiliikkeestä, niin voivat maksaa maltaita, vain siksi että kyseessä on Nissan. Maahantuojalla on ollut tapana myydä autot edullisesti kuluttajalle, mutta ottaa rahat sitten jälkimarkkinoinnissa, eli esim. varaosien hinnoissa. Minä arvaan, että jakopäärempalle kertyy hintaa jotain välillä 300 - 1000 euroa. Toivottavasti joku osaa antaa tarkemman arvion.

Kyllähän diesel on aina "ruisku". Dieselin tapauksessa sekin tarkoittaa erittäin kallista mahdollisesti rikki menevää osaa. Dieselin ruiskupumpun hinnalla saa jo hyvän kokonaisen bensalla käyvän auton.

En kuitenkaan halua lannistaa, vaikka tähän sävyyn kirjoitan.  :) Kunhan varoittelen, ja toisaalta perustelen itsellenikin että miksi edelleen vain haaveilen maastoautoista.
Micra 1.0 Avec vm.1999

Laffi

Lainaa
mutta olisit edes vähän osviittaa laittanut noista ,korjauksista esim jakopää remppa?koska haluun sen auton.

Ilmeisesti teetit siihen Fordiin sen jakopäärempan? Ja olet kuullut, että sellainen täytyy aina tehdä kun ostaa käytetyn auton?
No, tässä kiesissä ei ole samanlaista jakopäätä kuin edellisessä autossasi, ellei Fordisi ollut jostain 60-luvulta. Eli unohda se jakopää.

Tuollaisessa autossa tulee olemaan monta muuta ongelmakohtaa, ja pito tulee olemaan hyvin kallista.
Kaiken kaikkiaan älytön ostos, jos korjaukset joutuu teettämään jossain. Tuollaisen elämää nähneen Patrolin pitäminen on harrastus enemmänkin, kuin vain auton omistamista ja ajelemista.

tyttö25vee

#6
Lainaa3,2l moottoria ei ole, mutta 3,3l diesel on, sekä turbolla että ilman.
Jakopää on rattailla, ja tekniikka on muutenkin peräisin 60-luvulta.
Ruisku? Kait se diesel jollain täytyy saada ruiskutettua...  :D

Kunnolliseen vinssiin uppoaa se tonni asennuksineen.

se olikin 3,4 td ainakin rekisteriotteessa,lukkee:) sano kaverin keveri ;) ei ruisku kone

tyttö25vee

#7
Lainaa3,2l moottoria ei ole, mutta 3,3l diesel on, sekä turbolla että ilman.
Jakopää on rattailla, ja tekniikka on muutenkin peräisin 60-luvulta.
Ruisku? Kait se diesel jollain täytyy saada ruiskutettua...  :D

Kunnolliseen vinssiin uppoaa se tonni asennuksineen.

3.4 td vm 88? rekisteriotteessa/ ei ruisku vissiin en tiedä :(hengittää vapaasti :-/

tyttö25vee

LainaaEn ole "Patrulliin" tehnyt jakopää remonttia, niin en osaa sanoa mitä se maksaa, taikka onko paha tehdä. Luulisi maasturissa tilaa olevan konehuoneessa, joten sillä tavalla ei ehkä ole viheliäinen tehtaväksi. Itse sitä remonttia tuskin kannattaa alkaa tekemään, jos ei ole koskaan tehnyt. Saattaa tulla todella kallis vahinko, jos tekee väärin. Motonet:istä ei löytynyt jakopään osia, niin ei voi sieltäkään hintatietoja katsella. Jos osat pitää hakea merkkiliikkeestä, niin voivat maksaa maltaita, vain siksi että kyseessä on Nissan. Maahantuojalla on ollut tapana myydä autot edullisesti kuluttajalle, mutta ottaa rahat sitten jälkimarkkinoinnissa, eli esim. varaosien hinnoissa. Minä arvaan, että jakopäärempalle kertyy hintaa jotain välillä 300 - 1000 euroa. Toivottavasti joku osaa antaa tarkemman arvion.

Kyllähän diesel on aina "ruisku". Dieselin tapauksessa sekin tarkoittaa erittäin kallista mahdollisesti rikki menevää osaa. Dieselin ruiskupumpun hinnalla saa jo hyvän kokonaisen bensalla käyvän auton.

En kuitenkaan halua lannistaa, vaikka tähän sävyyn kirjoitan.  :) Kunhan varoittelen, ja toisaalta perustelen itsellenikin että miksi edelleen vain haaveilen maastoautoista.
ööööööööööööö :) aika kallista j-remppa:) täytyy harkita..

BA

Et tainnut ymmärtää?
Kun jakopää pyörii hammasrattailla eikä hihnalla, ei sitä periaatteessa tarvitse koskaan huoltaa.
Mutta jos sinne tulee vikaa, on se hihnanvaihtoa kalliimpaa.

Moottorityyppi on jokatapauksessa SD33. Moottorin tilavuus saattoi olla 3246cc...

Ei kai kukaan ihan tosissaan hanki tuollaista autoa ilman että sille on pakottava tarve? Jos on maasturille tarvetta niin paljon järkevämpiä, halvempia ja nykyaikaisempiakin vaihtoehtoja on.

tyttö25vee

LainaaEt tainnut ymmärtää?
Kun jakopää pyörii hammasrattailla eikä hihnalla, ei sitä periaatteessa tarvitse koskaan huoltaa.
Mutta jos sinne tulee vikaa, on se hihnanvaihtoa kalliimpaa.

Moottorityyppi on jokatapauksessa SD33. Moottorin tilavuus saattoi olla 3246cc...

Ei kai kukaan ihan tosissaan hanki tuollaista autoa ilman että sille on pakottava tarve? Jos on maasturille tarvetta niin paljon järkevämpiä, halvempia ja nykyaikaisempiakin vaihtoehtoja on.
mitä suosittelet,yhdellä mitzulla pajerolla lahdesta helsinkiin moottori leipoi kii.. "joku" sano että patrol tai toyota lantikka!kun hinta luokka on 2000-3500e :-X

Linda

#11
^ Pointti oli varmaan se, että onko sen auton pakko olla nimenomaan maasturi? Ja jos on, niin kannattaako ostaa halvalla sellanen, johon joutuu pahimmillaan heti kättelyssä laittamaan sen 2000-3000€ kiinni vielä sen ostohinnan lisäksi? :)

seppo

Moi !
Minä ostan aina tunteen mukaan ....onko järkee vai ei se on sit toinen juttu !
Pää asia että olet itse tyytyvinen tehtyyn ratkaisuun !
t. seppo
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

take

Juu, ei näissä nelikkoratsuissa mitään järkeä oo. Mut sitten jos se joku päivä sattuisi toimimaan juuri silloin kun on oikea tarve nelivedolle(ainahan ne on rikki) niin sitten voi vakuuttaa emännälle hankinnan tarpeellisuutta.(Ei kai sitä isännälle tarvii edes perustella?) Ja onhan se reteetä ajaa kynnöspellon poikki ja ojan yli metsään kun tuulenkaatoja lähtee siivoamaan sen sijaan että kantaa moottorisahaa ja bensakannua peltojen halki.  ;) No joo, traktori ajaisi saman asian, mutta ei ole ollenkaan yhtä hauskaa. :D

Mutta mitä patrolliin tulee niin moottori ei liene suurin murhe. Sen kanssa pärjää ja on helppoa korjata itse. Ja se pelkäämäsi jakopää kestää kauemmin kuin koko kone. Moottori hajoaa muualta ennen. Ja paljon muutakin. Pakkaskäynnistykset ei tule koskaan olemaan helppoja. Suurin ongelma on ruoste ja edellisten omistajien sikamassapapusoppatölkkipaikkaukset joiden takia katkeaa runko, iskarit repeytyy irti rungosta ja muuta hauskaa. Jos vehkeellä on ajettu off-roadia niin kaikki alustan osat on olleet kovilla.

Ylipäätään perusteellinen koeajo olisi paikallaan. Kylmäkäynnistys muutaman asteen pakkasesta kertoo jotain moottorista. Muutamasta pakkasasteesta(alle10) ehjä SD lähtee lämmittämättä kohtuuhelposti. Eikä oleellista ole paljonko se ryskyttää ja savuttaa vaan se että se ylipäätään lähtee ja mitenkuten maltillisella sahauksella.

Etupää kannattaa nostaa ylös ja tarkastella välykset ohjauksesta ja pyörien tuennasta. Samalla tarkistaa ruosteen ja sikamassapaikkausten määrä jotta voi jo henkisesti valmistautua tulevaan hitsausurakkaan.

Nelivedon kytkeytyminen erityisesti automaagisilla napalukoilla kannattaa testata. Olikohan patukassa automaagisia napalukkoja? Se onnistuu ajamalla takavedolla ja pysähtymällä ylämäkeen. Todetaan vielä mäen olevan niin jyrkkä että mäkilähtö on mahdoton takavedolla ja kytketään neliveto. Jos nelivedollakin joutuu alhaalta asti hakemaan vauhtia niin renkaat on todella ala-arvoiset tai sitten napalukot ei kytkeydy. Tässä on hyvä olla avustaja katsomassa jos auto jää jumiin että pyöriikö etupyörät vai ei. Vähän voi joutua peruuttamaan jotta napalukot kytkeytyy muttei metritolkulla. Muutenkin koeajolla tunnustellaan vaihteiston toimintaa ja ääniä. Ylimääräiset rahinat, vinkunat ja ujellukset ei kuulu asiaan ainakaan takavedolla tai nopealla nelivedolla. Mulla ujeltaa kinkkukaapissa hidas neliveto, mutta en ole varma johtuuko se rakenteesta. Pitäisi perehtyä asiaan lisää. Kuulostaa ihan suorahampaiselta fullerilta. :o

Huoltohistoria olisi hyvä tietää. Lootat on tarkkoja että öljyjä vaihdetaan ja kitkalukko erityisen tarkka siitä että käytetään nimenomaan kitkalukkoöljyä. Muuten ei kitkalukko pidä ja se on sitä myöten hyödytön. Myös liian isolla vaihteella vedättäminen rikkoo lootia joten myyjän ajotapaankin kannattaa kiinnittää huomiota. Ja voimansiirron osat sitten maksaa vaikka itse korjaisi.

Niin ja kustannuspuolesta niin tonnin veroihin ja 10-15l/100km kulutukseen kannattaa varautua jottei tule ikäviä ylläreitä. Dieselveroa saa pienemmäksi muutoskatsastamalla sen huoltoautoksi, mutta takapenkit joutuu poistamaan joten henkilökuljetuskapasiteetti kärsii merkittävästi.

tyttö25vee

LainaaJuu, ei näissä nelikkoratsuissa mitään järkeä oo. Mut sitten jos se joku päivä sattuisi toimimaan juuri silloin kun on oikea tarve nelivedolle(ainahan ne on rikki) niin sitten voi vakuuttaa emännälle hankinnan tarpeellisuutta.(Ei kai sitä isännälle tarvii edes perustella?) Ja onhan se reteetä ajaa kynnöspellon poikki ja ojan yli metsään kun tuulenkaatoja lähtee siivoamaan sen sijaan että kantaa moottorisahaa ja bensakannua peltojen halki.  ;) No joo, traktori ajaisi saman asian, mutta ei ole ollenkaan yhtä hauskaa. :D

Mutta mitä patrolliin tulee niin moottori ei liene suurin murhe. Sen kanssa pärjää ja on helppoa korjata itse. Ja se pelkäämäsi jakopää kestää kauemmin kuin koko kone. Moottori hajoaa muualta ennen. Ja paljon muutakin. Pakkaskäynnistykset ei tule koskaan olemaan helppoja. Suurin ongelma on ruoste ja edellisten omistajien sikamassapapusoppatölkkipaikkaukset joiden takia katkeaa runko, iskarit repeytyy irti rungosta ja muuta hauskaa. Jos vehkeellä on ajettu off-roadia niin kaikki alustan osat on olleet kovilla.

Ylipäätään perusteellinen koeajo olisi paikallaan. Kylmäkäynnistys muutaman asteen pakkasesta kertoo jotain moottorista. Muutamasta pakkasasteesta(alle10) ehjä SD lähtee lämmittämättä kohtuuhelposti. Eikä oleellista ole paljonko se ryskyttää ja savuttaa vaan se että se ylipäätään lähtee ja mitenkuten maltillisella sahauksella.

Etupää kannattaa nostaa ylös ja tarkastella välykset ohjauksesta ja pyörien tuennasta. Samalla tarkistaa ruosteen ja sikamassapaikkausten määrä jotta voi jo henkisesti valmistautua tulevaan hitsausurakkaan.

Nelivedon kytkeytyminen erityisesti automaagisilla napalukoilla kannattaa testata. Olikohan patukassa automaagisia napalukkoja? Se onnistuu ajamalla takavedolla ja pysähtymällä ylämäkeen. Todetaan vielä mäen olevan niin jyrkkä että mäkilähtö on mahdoton takavedolla ja kytketään neliveto. Jos nelivedollakin joutuu alhaalta asti hakemaan vauhtia niin renkaat on todella ala-arvoiset tai sitten napalukot ei kytkeydy. Tässä on hyvä olla avustaja katsomassa jos auto jää jumiin että pyöriikö etupyörät vai ei. Vähän voi joutua peruuttamaan jotta napalukot kytkeytyy muttei metritolkulla. Muutenkin koeajolla tunnustellaan vaihteiston toimintaa ja ääniä. Ylimääräiset rahinat, vinkunat ja ujellukset ei kuulu asiaan ainakaan takavedolla tai nopealla nelivedolla. Mulla ujeltaa kinkkukaapissa hidas neliveto, mutta en ole varma johtuuko se rakenteesta. Pitäisi perehtyä asiaan lisää. Kuulostaa ihan suorahampaiselta fullerilta. :o

Huoltohistoria olisi hyvä tietää. Lootat on tarkkoja että öljyjä vaihdetaan ja kitkalukko erityisen tarkka siitä että käytetään nimenomaan kitkalukkoöljyä. Muuten ei kitkalukko pidä ja se on sitä myöten hyödytön. Myös liian isolla vaihteella vedättäminen rikkoo lootia joten myyjän ajotapaankin kannattaa kiinnittää huomiota. Ja voimansiirron osat sitten maksaa vaikka itse korjaisi.

Niin ja kustannuspuolesta niin tonnin veroihin ja 10-15l/100km kulutukseen kannattaa varautua jottei tule ikäviä ylläreitä. Dieselveroa saa pienemmäksi muutoskatsastamalla sen huoltoautoksi, mutta takapenkit joutuu poistamaan joten henkilökuljetuskapasiteetti kärsii merkittävästi.
kiitos pisti miettimään:) :P

take

Lainaa
kiitos pisti miettimään:) :P
Kyllä se ihan hankinnan arvoinen peli on jos hyvän löytää ja osaa itse korjata ja tarvitsee kunnon maasturia. Käyttö- ja korjauskustannukset vaan on moninkertaiset johonkin micraan verrattuna.

Mulla olis jo patrolli jos verot olis yhtään maltillisemmat ja hinnat vähän kohtuullisempia ja diesel halvempaa. Mutta kyllä 4x4 king cappi ajaa saman asian mun käytössä. Niitä saa yleensä vähän halvemalla ja ovat valmiiksi pakettiautoksi rekisteröity ja tavaratilaakin on vähäsen. Ainakin lavalle mahtuu moottorisaha ja bensakannu eikä ne pyöri kabiinissa haisemassa. Ja kuluttaakin vähän vähemmän. :)

tyttö25vee

vm 88 nissan patrol pitkä seisonnassa,700e hinta onko jtn epäillyttävää?? vaihdossa mene kyl 1000e kirppu..olisiko auto tohtori oliko se 80e? mitä mieltä patrollista olette :-* :-* :-* :-* :-*

tyttö25vee

Lainaa
Kyllä se ihan hankinnan arvoinen peli on jos hyvän löytää ja osaa itse korjata ja tarvitsee kunnon maasturia. Käyttö- ja korjauskustannukset vaan on moninkertaiset johonkin micraan verrattuna.

Mulla olis jo patrolli jos verot olis yhtään maltillisemmat ja hinnat vähän kohtuullisempia ja diesel halvempaa. Mutta kyllä 4x4 king cappi ajaa saman asian mun käytössä. Niitä saa yleensä vähän halvemalla ja ovat valmiiksi pakettiautoksi rekisteröity ja tavaratilaakin on vähäsen. Ainakin lavalle mahtuu moottorisaha ja bensakannu eikä ne pyöri kabiinissa haisemassa. Ja kuluttaakin vähän vähemmän. :)
oi jos lotto olisi osunut olisin ostanut uuden patukan:)oikeessa oot mut onhan kaikissa autoissa vikoja kiia 7v takuulla,ja sitten se seisoo koko ajan korjaamol..:)

tyttö25vee

Lainaa
Kyllä se ihan hankinnan arvoinen peli on jos hyvän löytää ja osaa itse korjata ja tarvitsee kunnon maasturia. Käyttö- ja korjauskustannukset vaan on moninkertaiset johonkin micraan verrattuna.

Mulla olis jo patrolli jos verot olis yhtään maltillisemmat ja hinnat vähän kohtuullisempia ja diesel halvempaa. Mutta kyllä 4x4 king cappi ajaa saman asian mun käytössä. Niitä saa yleensä vähän halvemalla ja ovat valmiiksi pakettiautoksi rekisteröity ja tavaratilaakin on vähäsen. Ainakin lavalle mahtuu moottorisaha ja bensakannu eikä ne pyöri kabiinissa haisemassa. Ja kuluttaakin vähän vähemmän. :)
täytyy tsekata/koe ajaa  :P kingi:)

tyttö25vee

Lainaa3,2l moottoria ei ole, mutta 3,3l diesel on, sekä turbolla että ilman.
Jakopää on rattailla, ja tekniikka on muutenkin peräisin 60-luvulta.
Ruisku? Kait se diesel jollain täytyy saada ruiskutettua...  :D


Kunnolliseen vinssiin uppoaa se tonni asennuksineen.
sit se on 3.3 rek ote lukkee :P

Laffi

Lainaavm 88 nissan patrol pitkä seisonnassa,700e hinta onko jtn epäillyttävää?? vaihdossa mene kyl 1000e kirppu..olisiko auto tohtori oliko se 80e? mitä mieltä patrollista olette :-* :-* :-* :-* :-*

700 euron seisonnassa olevan Patrolin vienti autotohtorille on suurin piirtein sama kuin kaivaisi jonkun ylös Malmin hautuumaalta ja veisi lääkärintarkastukseen.

Onko sinulla joku "hoviasentaja", joka tekee korjaukset sinulle ilmaiseksi, vai meinaatko käyttää autoasi jossain tavan korjaamossa?
Joka tapauksessa kannattaa varautua tuhansien eurojen korjaus- ja huoltokuluihin.

mortica

Lainaa

700 euron seisonnassa olevan Patrolin vienti autotohtorille on suurin piirtein sama kuin kaivaisi jonkun ylös Malmin hautuumaalta ja veisi lääkärintarkastukseen.

Tähän heittoon kyllä ratkesi taas...

Kannattaa tosiaan tarkkaan miettiä ennen hankintaa mikä on auton tuleva käyttötarkoitus ellei ihan tunteella vedä että "mä haluun tollasen". Se on aina eri juttu.
Ja jos ei itse osaa korjata tai ole jotain kaveria, joka huokealla autoa korjaisi/laittaisi niin järkevintä on sijoittaa hankintahinnaltaan kalliimpaankin autoon koska korjauttamiset ulkopuolisilla saattaa ajan myötä tulla sairaan kalliiksi ja pettymys voi olla suuri...
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

take

700E ajokuntoinen leimattu patikka? :o Katsastamatonta älä osta. Jos se ei ole "hyväveli" -hinta niin mikä mahtaa olla hintapolitiikan syy? Vikaavikaavikaa... No ei vaan, eipä noista paljoa osaa sanoa ainakaan hinnan perusteella. Ainakin hiukan tavallista vähemmän ylimääräistä näkyy olevan. Missäköhän päin kyseinen patukka sijaitsee? Jos Turun seudulla niin voisi ehkä kiinnostaa tai antaa konsulttiapua.


tyttö25vee

Lainaa

700 euron seisonnassa olevan Patrolin vienti autotohtorille on suurin piirtein sama kuin kaivaisi jonkun ylös Malmin hautuumaalta ja veisi lääkärintarkastukseen.

Onko sinulla joku "hoviasentaja", joka tekee korjaukset sinulle ilmaiseksi, vai meinaatko käyttää autoasi jossain tavan korjaamossa?
Joka tapauksessa kannattaa varautua tuhansien eurojen korjaus- ja huoltokuluihin.
LÖYTYY HOVIASENTAJA LOL...

StanLaurel

413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

tyttö25vee

nissan patrollin osto 3.3 diesel! tommonen olisi kaupan mulle mitä mieltä kyseisetä onko halpa korjsta tämä oi auto mekaanikolla 10 vuotta nm puoli  puli tuttu????:) :D.kun se ottas ton fiatin pois ja 1000e pyytää väliin onko likaa patrulli on vm 88ja hyväs kunnos rek huolt autoksi ja hp oli 2500e ja mulla fiudesta 1500e????plese kommenteja :-*