Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Pussihousuille kysymys - B210 coupen sisusta

Aloittaja kupeetatsuni, helmikuu 14, 2011, 21:55:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kupeetatsuni

Ei tunnu löytyvän kuvia/tietoja miltä alunperin on sisustus näyttänyt näissä 120y coupeissa tai edes sedaneissa. Onko esim. korimalleissa paljon eroavaisuuksia (kiekkamittari yms.)? Tiedä sitten onko näitä miten museorekisterissä mutta tarkoitus olisi saada oman auton sisustus mahdollisimman originaaliksi takakonttia myöten.

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

AkiH

Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

C 110 ratsuni

Kah,tutun näköinen sisusta kuvassa.
12 tuuman pyörillä olevassa ykässä on kerniä istuimet ja 13tuuman pyörillä olevassa kerniä sivut kangasta keskiosat.Sivuverhoilut kaikissa samat,värejä on useita.Takakontissa muoto muovia sivuilla.Ei löydy uusia mistään,joutuu teettään verhoomossa,lattiamatto löytyy ausseista ebayn kautta.
primera 2,0 sport -00

Jylppy

#4
Kiekkamittaria tuskin on suomen malleissa ollut missään vakiona, mutta lisävarusteena on saanut. Samoin kello, joko iso malli kiekkamittarin paikalle, tai pienempi versio radion yläpuolelle. Yleisimmät verhoilun värit on musta ja ruskea.

Sedanin/coupen/farmarin sisustat on käytännössä samanlaisia, eroina vaan luonnollisesti takaosat (etupenkeistä taaksepäin). Coupessa myös katto on pari-kolme senttiä matalammalla, joskaan se ei sisustuksen osalta tuo mitään eroa.

Alkupään B210:ssa tais olla kiinteät niskatuet etupenkeissä, ja myöhemmissä irralliset - tai sitten muistelen ihan omiani.. Taustapeilissäkään ei tainnut ekoissa malleissa olla ns. yöasentoa?

Niin, ja kojelautoja on kahdenlaisia, täysin musta tai sitten harmaalla keskiosalla varustettu (Cedricfanin kuvassa sellainen).

Tuossa samaisessa kuvassa näyttäis muuten olevan vääränlaiset turvavyön lukot, mä en ainakaan oo nähnyt kun niitä ns. saksimallisia.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

C 110 ratsuni

LainaaKiekkamittaria tuskin on suomen malleissa ollut missään vakiona, mutta lisävarusteena on saanut. Samoin kello, joko iso malli kiekkamittarin paikalle, tai pienempi versio radion yläpuolelle. Yleisimmät verhoilun värit on musta ja ruskea.

Sedanin/coupen/farmarin sisustat on käytännössä samanlaisia, eroina vaan luonnollisesti takaosat (etupenkeistä taaksepäin). Coupessa myös katto on pari-kolme senttiä matalammalla, joskaan se ei sisustuksen osalta tuo mitään eroa.

Alkupään B210:ssa tais olla kiinteät niskatuet etupenkeissä, ja myöhemmissä irralliset - tai sitten muistelen ihan omiani.. Taustapeilissäkään ei tainnut ekoissa malleissa olla ns. yöasentoa?

Niin, ja kojelautoja on kahdenlaisia, täysin musta tai sitten harmaalla keskiosalla varustettu (Cedricfanin kuvassa sellainen).

Tuossa samaisessa kuvassa näyttäis muuten olevan vääränlaiset turvavyön lukot, mä en ainakaan oo nähnyt kun niitä ns. saksimallisia.

Niskatuet irtoaa molemmissa jos ei ole jotain yöntimo versiota.
primera 2,0 sport -00

cedricfan

Onko nuo turvavyöt muuten missä vaiheessa asennettu? Tehtaalla, maahantuonnissa vai myynnissä? Tulee mieleen 230-Cedun peilit, jotka on myydessä lisätty, ja näin ei ole yhtä oikeaa peiliä yhdessä paikassa ::)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Jylppy

#7
LainaaOnko nuo turvavyöt muuten missä vaiheessa asennettu? Tehtaalla, maahantuonnissa vai myynnissä?

Vahva veikkaus: maahantuojalla. Mutta tosiaan, ei oo mun kohdalla ollut muita kun niitä saksimalleja.

Lainaa

Niskatuet irtoaa molemmissa jos ei ole jotain yöntimo versiota.

Heh, näköjään ainakin japanissa ns. halvemmissa malleissa oli tämmöset penkit:



Muistaakseni jommankumman velipojan ykässä oli tommoset penkit, liekkö jotain jälkituontikamaa?

Kyllä tämmönen excellentin kojelauta olis paljon paremman näköinen..vielä kun sais LHD:nä..

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

d_masa

LainaaKah,tutun näköinen sisusta kuvassa.
12 tuuman pyörillä olevassa ykässä on kerniä istuimet ja 13tuuman pyörillä olevassa kerniä sivut kangasta keskiosat.Sivuverhoilut kaikissa samat,värejä on useita.Takakontissa muoto muovia sivuilla.Ei löydy uusia mistään,joutuu teettään verhoomossa,lattiamatto löytyy ausseista ebayn kautta.

Korjaisin että facelift malleissa (13" vanteet) sivupaneeleissa on jollain metallifoliolla päällystetyt muovilistat ja vanhemmissa taasen on pienet hantaakit ovipaneelin ylä/etuosassa.
120Y B210 sedan

nabco

Juu ja faceliftissä kangasverhoilu lattialla ja vanhemmassa 100a tyylinen vinyyli ja taispa uupua myös etupenkkien mimmikippi.
"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65

seppo

Moi !!!
mun coupessa oli semmoiset halppis kernipenkit ja nopeusmittarin vieressä oli kello ! etulokasuojen päällä oli "norsun korva peilit " :)
 
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

kupeetatsuni

Kiitoksia vastauksista...löytyihän sitä tietoa ja kuviakin! Sedanin ja coupen ovipahvit ilmeisesti eripituiset? Ja takapenkki taitaa olla coupessa muotoiltu "kuppimaisemmaksi"? Takakontista vielä jos olisi tietoa onko pohjalevy erimallinen vrt. sedaniin? Ja materiaali tietysti kiinnostaa...

BA

Jos on isompikin rojekti museokuntoon, niin suosittelen lämpimästi http://www.ncf.fi/ncf/liity
Ja muutenkin. :)

C 110 ratsuni

LainaaKiitoksia vastauksista...löytyihän sitä tietoa ja kuviakin! Sedanin ja coupen ovipahvit ilmeisesti eripituiset? Ja takapenkki taitaa olla coupessa muotoiltu "kuppimaisemmaksi"? Takakontista vielä jos olisi tietoa onko pohjalevy erimallinen vrt. sedaniin? Ja materiaali tietysti kiinnostaa...

Pohjalevy on kovalevyä ja reunoilta tuettu pohjassa oleviin pelti kannakeisiin ja keskeltä lepää varapyörän päällä.Ite tein sen vanerista niin kestää paremmin kuormaa ja säilyy ehjänä pitempään.
primera 2,0 sport -00

Jylppy

#14
LainaaSedanin ja coupen ovipahvit ilmeisesti eripituiset?

Mun käsittääkseni coupen ja 2-ovisen sedanin (ja 2-ovisen farmarin) ovipahvit olis samankokoiset - neliovisessa ovi on lyhyempi.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

C 110 ratsuni

Lainaa

Mun käsittääkseni coupen ja 2-ovisen sedanin (ja 2-ovisen farmarin) ovipahvit olis samankokoiset - neliovisessa ovi on lyhyempi.

Jus näin on ja ovat muutenkin täysin samanlaiset.
primera 2,0 sport -00

StanLaurel

Oviverhoilut on samat kaikissa vuosimalleissa, erot ovat varustetasoissa eli STD ja DX. Coupe on aina DX, sedanin ja vaniin on sekä STD ja DX. Varaosanumerot on STD 80900/80901-H5300 ja DX 80900/80901-H5310. Coupeen käy (=samat) ovipahvit vanin ja sedanin Deluxe-mallista.

Euroopassa ei ole B210 Yrjössä ollut kiinteillä niskatuilla olevia penkkejä - Jylppy vaan muistelee ihan omiaan vaikka on itse Yrjö-mies  ;).
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Jylppy

Lainaa
Euroopassa ei ole B210 Yrjössä ollut kiinteillä niskatuilla olevia penkkejä - Jylppy vaan muistelee ihan omiaan vaikka on itse Yrjö-mies  ;).

Kyllä mä oon 95% varma, että jommankumman velipojan ykässä oli kiinteillä niskatuilla varustetut etupenkit.. Oliskohan noitakin tuotu japanista jälkituotantona joskus 80-luvulla?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

StanLaurel

Lainaa

Kyllä mä oon 95% varma, että jommankumman velipojan ykässä oli kiinteillä niskatuilla varustetut etupenkit.. Oliskohan noitakin tuotu japanista jälkituotantona joskus 80-luvulla?

Vai oliskohan ollut jonkun muun auton penkit; Marella, Corolla, Carina ym.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Jylppy

Lainaa

Vai oliskohan ollut jonkun muun auton penkit; Marella, Corolla, Carina ym.

Mahdollista tuokin, mutta kyllä ne näyttivät ihan muuten samantyylisiltä, kun erillisillä niskatuilla varustetut Ykän penkit. Noh, eipä tolla nyt sinänsä merkitystä oo.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

zedric

mulla kans oli yhessä raadossa korkeilla selkänojilla.
keskiosa oli jotaki mustaa kangasta....
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004