Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Mitä jäähdytysnestettä king cabbiin?

Aloittaja Nonnis, tammikuu 12, 2010, 14:52:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nonnis

Olen tässä vaihtamassa -87 pick uppiin SD25 glykoleita, ja paljastui siellä olevan oranssia ainetta (johon lisätty vihreää, onneksi ei paljoa  ::) ). Lieköhän oikeesti jotain syytä käyttää tuossa moista, vai voinko surutta laittaa tilalle vihreetä? Yritän toki huuhdella vedellä järjestelmää ensin. Eka kerta elämässäni kun törmään moisiin spesiaaliaineisiin  :o

cedricfan

Jos siellä oli punaisen pinkkiä niin miksi vaihtaa takaisin vihreään antiikkiin? Vihreää saa olla vaihtamassa 2,5 kertaa useammin eli tulee kalliimmaksikin ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Nonnis

No koska punasta ei ollut. Eikä tuo pinkkiä ollut vaan oranssia. Mutta vihreetä pistin sitten kumminkin, on sillä ennenkin pärjätty.

cedricfan

Se väri on hankala, kannuissa näyttää väri joltain pinkistä punaiseen tai jopa violettiin, mutta syylärissä hohtaa oranssimpana. Ja on tosiaan kestävämpää, lisäksi ystävällisempää kevytmetalleille. Mutta ei suositella wanhoihin moottoreihin koska saattaa aihettaa oireita joidenkin tiivistemateriaalien kanssa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

jade

Liekö sillä värillä nyt niin väliä, kun olet niitä nesteitä vaihtamassa, kyse on kuitenkin vanhasta malmikasasta. Itse olen värin sijaan tarkastellut enemmänkin hintaa ostopäätöstä tehdessä... Pääasia, että laittaa sopivassa suhteessa vettä ja pakkasnestettä ja vaihtaa niitä edes joskus. Mikäli joutuu lisäilemään, niin sitten on ehkä hyvä laittaa edes saman väristä. Huuhdella tosiaan kannattaa vaihdon yhteydessä.