Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

sunny n14 alipaineletkut helppiä kaivataan..

Aloittaja Supi, joulukuu 15, 2009, 22:20:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M i g i

LainaaIhmeen korkealta tuntuu tuo Sunnyn kulutus, kun miettii, että Bluebird 2.0 kaasari vie velipojalla aikalailla tasan 8 litraa sekalaisessa ajossa ja vielä aikalailla sama, että miten sillä ajaa.

Oman tän hetkisen käyttiksen eli -85 Preluden 1.8 litranen tuplakaasari kyllä sitten vie 8-11 litraa satasella ihan polkemishaluista riippuen. Saa nähdä saako yhtään alas noista lukemista, kun kesällä pääsee putsailemaan kaasarit.
Susittelen hommaamaan tiivisteet ym etukäteen jo enne purkua.. voipi olla hankalaa... huom VOI olla... ainakin jo vuonna 2001 tuommoseen ludeen oli vaikea saada tilkkeitä ym huolto osia kaasareihin...

Gorgane

Lainaa
Susittelen hommaamaan tiivisteet ym etukäteen jo enne purkua.. voipi olla hankalaa... huom VOI olla... ainakin jo vuonna 2001 tuommoseen ludeen oli vaikea saada tilkkeitä ym huolto osia kaasareihin...

Mitä nyt tossa kattelin, niin näytti ainakin olevan tarjolla kaikkea hilpettä. eBay on hallussa, että sieltä sitten, jos ei muualta saa ja Dynamiitti.comin kaveritkin yleensä tietää mistä se hukassa oleva osa löytyy. Ikäisekseen ihmeellisen hyvin yleisimmät kulutusosat vielä Motonetissä hyllytavaraa ja eipä ne sieltä kovin nopeasti katoa, kun ei noita kauheasti liikenteessä ole. Yleensä ruoste syö auton kauan ennen tekniikan pettämistä. Itsellä vasta 212tkm mittarissa ja auto jo kertaalleen pellitetty varsin mittavasti uusiksi ja maalattu. Mutta joo, en mä rupea tota ronkkimaan ennen kuin on osat hommattuna, ettei sitten tule suru puseroon.

Se tossa on hyvänä puolena, että lopulta suht paljon esim. Accordin kanssa samaa osaa, tosin aina ei yhteensopivuustietoa vaan ole missään. Ex-omistaja oli jo kerennyt saada paskahalvauksen, kun tilasi autoon uudet takaiskarit ja sitten tulikin paketti, jonka päällä luki, että Accordin etuiskarit. Pienen selvittelyn jälkeen kävi ilmi, että samat tolpathan ne on, mutta missään ei lukenut, että käyvät ristiin.  :)

Jos joku veti Honda jutuista Nissan foorumilla hernettä nenään, niin pahoitteluni.  ;)

M i g i

Lainaa

Mitä nyt tossa kattelin, niin näytti ainakin olevan tarjolla kaikkea hilpettä. eBay on hallussa, että sieltä sitten, jos ei muualta saa ja Dynamiitti.comin kaveritkin yleensä tietää mistä se hukassa oleva osa löytyy. Ikäisekseen ihmeellisen hyvin yleisimmät kulutusosat vielä Motonetissä hyllytavaraa ja eipä ne sieltä kovin nopeasti katoa, kun ei noita kauheasti liikenteessä ole. Yleensä ruoste syö auton kauan ennen tekniikan pettämistä. Itsellä vasta 212tkm mittarissa ja auto jo kertaalleen pellitetty varsin mittavasti uusiksi ja maalattu. Mutta joo, en mä rupea tota ronkkimaan ennen kuin on osat hommattuna, ettei sitten tule suru puseroon.

Se tossa on hyvänä puolena, että lopulta suht paljon esim. Accordin kanssa samaa osaa, tosin aina ei yhteensopivuustietoa vaan ole missään. Ex-omistaja oli jo kerennyt saada paskahalvauksen, kun tilasi autoon uudet takaiskarit ja sitten tulikin paketti, jonka päällä luki, että Accordin etuiskarit. Pienen selvittelyn jälkeen kävi ilmi, että samat tolpathan ne on, mutta missään ei lukenut, että käyvät ristiin.  :)

Jos joku veti Honda jutuista Nissan foorumilla hernettä nenään, niin pahoitteluni.  ;)
Mulla on sitten yhet tai kahet kaasarit irrallaan ;)

Gorgane

Lainaa
Mulla on sitten yhet tai kahet kaasarit irrallaan ;)

Pistän mieleen, jos vaikka tulisi tarvetta sitten. Mulla on tässä lähelläkin yksi kaveri, joka taannoin laittoi auton osiksi ja olen siltä tarvittavia hilppeitä ostellut.

eloz

LainaaEntäs paljonko kuuluisi mennä soppaa ,jos kaikinpuolin kunnossa?

Kyllä mulla meni jotain 6-8L sekalaisessa ajossa, kun oli ihan kunnossa kaikin puolin.
     

Spiderbait

Kyllä tuolla (n14 1.4) oon matka-ajossa kesällä päässyt 6.5l. Saattaa olla että paremmalla rengastuksella, tyhjällä autolla, oikeilla rengaspaineilla, 80km/h ajolla vois päästä tuonne 6l mutta ei oo tarvetta ollut kokeilla. Pienemmän vierintävastuksen omaavat renkaatkin vois hieman vaikuttaa kun tällä hetkellä on kesärenkaina vanhat talvirenkaat joista nastat revitty pois.

Paljonkonhan tuo ruisku vaikuttaa kulutukseen vs. kaasutin? jos puhutaan nyt nimenomaan tästä n14:sta.