Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

trukki datsunin koneella

Aloittaja ville88, marraskuu 17, 2009, 16:22:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville88

joo oliko kenellä tietoa että mikä on tcm merkkisessä trukissa se datsunin kone ku se näyttäisi et se olis niinkuin työntötanko kone mut joitain eroja siinäkin on.. mut olisi ihan kiinnostuksesta mukava tietää et mikä on se litra kooltaan. :)

M i g i

Lainaajoo oliko kenellä tietoa että mikä on tcm merkkisessä trukissa se datsunin kone ku se näyttäisi et se olis niinkuin työntötanko kone mut joitain eroja siinäkin on.. mut olisi ihan kiinnostuksesta mukava tietää et mikä on se litra kooltaan. :)
Lohkossa lukee Numero on se tilavuus.. A12 1.2 A14 1.4 A15 1.5 jne...

ville88

siinä lukee h20 mutta se on kuitenkin a kone. eli työntötanko kone.

BA

Voi se olla kyllä ihan se H20 konekin.
Löytyy ainakin Homerista.
http://www.enginepowersource.com/html/nissan_h20.htm

Onko kuvaa näyttää?

ILVES-Joe

Työntötankokoneita trukeissa on ollut ainakin A15, H20, H25, D11, J13, J15 lisäksi ne joita en tiedä eli valinnan varaa on mutta jos siinä on H20 merkintä niin silloin todennäköisimmin se.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

ville88

mitäs ootte mieltä käviskös se suoraan sitten 150yrjöön? :)

DieselHomer

no ei mee kyllä suoraan.

sitten mahdollista jos laittaa H20 laatikon, huom kardaani! tai välilaipalla ykän laatikkoon.  työtä siis tiedossa.
trukinmoottori kun on nii jakopäänkoppa vaihtaa
hydraulipumppu nääs siinä..
pakosarja vauhtipyörä hommata siihe ym
askaretta.



F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31

StanLaurel

Ja vaikka käviskin niin huippunopeus jää olemattomaksi kun koneen kierrokset on matalat eikä tehoakaan juuri ole, no vääntöä ehkä sitten enempi.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

ILVES-Joe

Lainaamitäs ootte mieltä käviskös se suoraan sitten 150yrjöön? :)
Ei sovi eikä kannata laittaa ellet halua vähentää suorituskyä, Stan jo kirjoittikin pääasiat trukimoottoreiden tehoista.

Miksi haluat vaihtaa moottorin autoosi?
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

ville88

juu juu asia selvä. kiitoksia mielenkiinnosta asiaa kohtaan! en mie haluakkaan vaihtaa sitä konetta kohan kyselin vain et mites se kävis siihen. :) hyvä tekniikka on vasta 190 000 ajettu niin ei toinna vaihdella.