Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

-89 KingCab

Aloittaja ssaarent, joulukuu 04, 2008, 19:07:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ssaarent

Moro foorumilaisille

Täällä uusi tulokas pk seudulta, hommasin duuniajoon tommosen 2.5 takatuupparidiisselin.
Peli kotoisin pohjanmaalta, ikäisekseen Ok (luulisin) ;)
Alustaa ei vielä ihmeemmin pällistelty. Katsastettu 11/08
Vkl tarkoitus vaihtaa ölpät ja suotimet.

Gurut huom! Onko jotn spesiaalia mitä pitäis tsekata??



kiitos etukäteen

Lerssinen

Jos se pelaa niin ei sitä sen kummemmin tarvitse tutkia  ;D

Kannattaa kattoa syylärin alla oleva "palkki" ettei ole kadonnut, on aika ohkasta tavaraa ja kun lahoaa tarpeeksi niin syyläri tippuu  :o
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

ssaarent

Onko termarikotelon taaempi anturi lämpömittarille( hapettunut poikki), vai mikä on?:-?, ja mikä on etumpi...


ssaarent

Ja taas kysymys nyt alustaan liittyen, minkälainen on takimmainen hytin ja rungon välinen kumihärpäke, kumipusla vai millä tyylillä nipussa? Näyttää tuo hytti olevan hieman alempana takaosasta kun vertaa lavaan...-> hitsausta tiedossako?

Minkälaista kulutus on muilla ko. vehkeellä ajavilla, ajo normiajoa maantie70%/kaupunki 30%, ei kuormaa?


...tos

Lerssinen

Kulutus alle kympin on normaalia, yli sen ei  :D

Se kannake on periaatteessa vain kumijousi pultin päällä, jos hytti on notkahtanut niin joko hitsausta tai kumin vaihtoa tiedossa.. Onnistuu kun helmasta tunkkaa hyttiä ja lisää lisua väliin jos vain kumi on huono..
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"