Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

720 = D 21 ???

Aloittaja Kelju.K, joulukuu 29, 2008, 17:43:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kelju.K

Olen sitten tänään lähettänyt sähköpostitse kyselyn AKEen.
Mielenkiinnolla odotan mitä vastaavat...


Tare

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan!!
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

Lerssinen

Vaan onhan laillisia 720:ia jotka on cedricin kutosella.. Paljonko lie eroaa konepainot ja tehot toisistaan  :o
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

zili

Kans oli tuo asia mielessä kesällä ennen kun rupes terranoo paikkaamaan, siinä kun olis erona pikuppeihin vielä kirrejouset ja levyjarrut takana, nuita ei oo edes amerikan mallin kingissä ...
Ja muuten, korinvaihtoauton omistajana, rungollisessa autossa tuo koppa ei meinaa kun jonkun 20% muistaakseni, omassa ainakin mahtu prosenttien joukkoon myös nykyään laskettavat penkit, mittaristot, koko sisusta ylipäätään + vaihteisto ja ohjausvermeet !
konehan oli jo vaihettu aikasemmin ja siitä ei mainintaa ole otteessakaan ...
KPLE-10-73,H-430-80, N14-94, R11-96,Cortina,New Yorkker,ym,ym

Kelju.K

Noita osienvaihdon prosenttien laskutapaa kun säätivät äskettäin, ni saattaa aiheuttaa yllätyksiä monelle korinvaihdokin omistajalle.

...Jaa että miksi...

Käytäntöhän on ollut jotta kertaalleen vaihdettuja osia saa vaihdella mielin määrin ilman seuraamuksia, mutta...

...Jos nyt menet vaihtelemaan ja katsuri huomaa ni prosentit lasketaan uudelleen, nyt uuden laskuopin mukaan ja mikäli koriosia on vaihdeltu ni yleensä % paukkuu yli niin että ropisee =VEROA

Lerssinen

Anteeksi lievää offtopiccia mutta en omaa aihetta halua tälle pätkälle aukaista, tuli vastaan että kaikkeen sen voi näemmä nissanin kutosdiisselin tunkia  8-)
http://www.youtube.com/watch?v=wLbN45c44Q8
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Vellu

Onko Akesta kuulunut..? Mikä tuon 720.n bensakone vaihtoehto on ollut Suomessa ja paljonko siinä on ollut tehoja? Alusta lienee sama dieselin kanssa.
日産セドリックターボディーゼルインタークーラー290馬力、トルク530ニュートンメートル

StanLaurel

L18 taitaa olla suurin bensakoneista, tehoa 80 (DIN) heppaa.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Vellu

#38
Onko tuo 2,4.n tullut vasta D21 myötä? Amerikassa taas kaikki on ollut toisin,siellä nuo 720.t ovat olleet hyvin suosittuja ja uutta osaakin siellä löytyy noihin vielä pilvin pimein..Koneena ollut ainakin z24.
日産セドリックターボディーゼルインタークーラー290馬力、トルク530ニュートンメートル

Tare

#39
F.A.S.T:n mukaan eurooppaan olisi tuotu Z22-koneella olleita 4WD 720:siä valmistus välillä 4.83-9.85 :-/

Uusimmissa D21:sissä käytetään KA24-konetta.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

Timppa

LainaaAnteeksi lievää offtopiccia mutta en omaa aihetta halua tälle pätkälle aukaista, tuli vastaan että kaikkeen sen voi näemmä nissanin kutosdiisselin tunkia  8-)
http://www.youtube.com/watch?v=wLbN45c44Q8

ääh vanha juttu jo jäsenten alueella...
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

Patsy

Oliskos kellään tietoo hyväkuntosesta KA24:sta, entä hinta? :P