Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

primastar

Aloittaja lakamimmi, tammikuu 10, 2009, 21:43:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lakamimmi

taasen kysymys , kun yhä vetelee ohjaus vaikka on vaihdettu raidepäät ja koiranluut ja kiristetty kelkan pultit säädetty ohjauskulmat , renkaina uudet hakkapeliitan nastat, ilmanpaineet 3,5 kiloa . kun ajaa urien yli niin silloin tuntuu vetäsy ratissa , ohjaustehostimessa on öljy ylärajassa, voisko olla hammasatanko väljä , ajetu 143000 km  :-?

alfadatsun

Lainaataasen kysymys , kun yhä vetelee ohjaus vaikka on vaihdettu raidepäät ja koiranluut ja kiristetty kelkan pultit säädetty ohjauskulmat , renkaina uudet hakkapeliitan nastat, ilmanpaineet 3,5 kiloa . kun ajaa urien yli niin silloin tuntuu vetäsy ratissa , ohjaustehostimessa on öljy ylärajassa, voisko olla hammasatanko väljä , ajetu 143000 km  :-?
Miksi rengaspaineiden pitää olla 3,5 kiloa, ota ainakin 1 kilo pois 8-)

ILVES-Joe

Renkaissa on paljon eroa, esim. työpaikan Vito kulki ensiasennus renkailla (kitka Nokia) todella huonosti satasessa juuri oma kaista riitti ja hieman parani kun lisäsi paineet todella yläkanttiin, nyt Bridgestoneilla on parempi.

Oma Urvan ei ainakaan toimi alle 3.0 bar paineilla, 3.5 bar käytän normaalisti, 2.5 bar tuntuu samalta kuin henkilöautossa 1bar.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

lakamimmi

eli saattais olla että kun kokeilis toisenmerkkisiä renkaita , niin sais todettua , että johtuuko renkaista vetely , koska ratti kun pitää lujasti kiinni niin tuntee silti sen vetäsyn