Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Terrano I 2.7 diesel

Aloittaja Tanikka, joulukuu 02, 2008, 18:40:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tanikka

Kellään kokemuksia autosta? Tyyppivikoja sun muuta tärkeää olis mukava tietää.

Ruhvi

tuossa puhuttelin yhtä korjaajaa ja se tuumas että moottori on täys susi. sylinterien seinämät kuulemma liian lähellä toisiaan, ja se aiheuttaa komplikaatioita, ja kansi on kans aika vikaherkkä kö?  ::)
Micra K10

Lerssinen

Td koneen kansi on vähä mitä on  :P Alumiinia ja herkähkö lämmölle..

Koppahan on melko yhtenevä D21 kinkäpin ja pikupin kanssa mistä jopa minäkin tiiän jottain  :D

Ruostuminen alkaa sitten syylärin alta, siellä on jostain 0.5 millisestä väännettä "palkki" jossa syyläri on alapäässä kiinni  :P
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

DieselHomer

mikä alumiiniä? kansiko? no eioo ku valurautaa  :o

alakerta järeä ja kestää, mm. öljyruiskut männille.
mutta kansi halkeilee toisinaan.  johtuu myös käyttäjästä
eli kesällä tuliylikuuma moottori sammutetaan heti ajosta.
tai talvipakkasella heti käynnistyksestä lähdetään vetään täysillä
no esiintyyhän siinä mahdollisia lämpövääristymiä kannessa
tuollamenolla.

F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31

Lerssinen

Eikö muka TD27 ole silumiinikannella?  :-?
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

M i g i

#5
LainaaEikö muka TD27 ole silumiinikannella?  :-?
Eipä näytä olevan :-?
http://www.allworldautomotive.com/auto_parts_for_sale_engine_heads_ots7753.html

zili

Sen verran järeää tekoa on ettei kannata korjata jos ei varmasti ole rikki. Oikealla käytöllä TD kestää siinä missä mikä tahansa muukin, yleensä käyttäjän vika kun pahvi palaa. Ite ajanut nyt 6 vuotta terranolla eikä pahaa sanottavaa, tosin on bensakoneella. Pelti hapertuu, sekin paljolti kiinni edellisistä omistajista kuinka paljon, jonkin verran tosiaan sopii kingistä, sanotaanko takaoviin asti, oikeastaan muutkin osat samaa siihen asti perää lukuunottamatta.
KPLE-10-73,H-430-80, N14-94, R11-96,Cortina,New Yorkker,ym,ym

Patsy

Myös kytkimen hydraulisylintereiden vuotoja sanotaan tyyppivioiksi noissa, itellä meni noin 120 tkm kohdalla työsylinteri hoonaukseen ja nyt 150:ssä näyttää pääsylinteri ruikkivan. Tiivistesatsi maksoi kyllä "huikeat" 7,50 egee työpuolelle, pääpuoli maksanee kokonaisuudessaan joitain kymppejä. Muuten mutkaton auto, osia löytyy mutta kannattaa katsoa mistä hankkii. Joskus merkkiliikekin yllättää ja on halvin. Takajalkatilojen kohdalta tuppaa pohja ruostumaan herkimmin, palkit kannatta tsekkailla myös. Hitsari muuten tykkäsi tuplapeltialustasta! Ykkösterrano on jenkkivientimalli eli sikäläisiltä verkkokauppiailta saa paljon lisäheepeleitä jos tykkää koristella tai korotella tms. vekkulia ::)