Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

tuulilasin vaihto "liima"

Aloittaja hjemulin cerba, marraskuu 13, 2008, 23:09:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hjemulin cerba

otetaan kaikki mahdollisimmatkin tiedot vastaan. jep liima lasi, eli ei pysty muljauttamaan,
eli korjaa jos olen väärässä :o
vanha potkitaan pois
putsataan karmit
laitetaan mäski plätätään lasi
ja mielellään pieni kohdistettu paino.
mitäs liimaa siihen laitetaan, haetaanko suoraan liikkeest PL :D on liian vahvaa.

matti.l

liima lasi ei lähde potkimalla edes kilon paloissa .
liima leikataan lasin ja korin välistä leikkurilla,niitä on monenlaisia.
vanha tasainen liima sauma jätetään paikoilleen,poistetaan vaan jos on ruostetta alla.
jossain myytävänä valmiita liima pakkauksia,jossa kaikki mukana.
lasiin ei välttämättä tarvi mitään painoa laittaa sen jälkeen kun asetettu paikoilleen ,jos hyvin istuu.
lasia kannattaa sovittaa ennen liimojen levitystä ja vaikka maalarin teipillä tehdä kohdistus merkit ja lasin alareunaan topparit jotka määrää korkeuden ,monissa jopa valmiina
laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

hjemulin cerba

joo, itse asias huomasin et ei lähde potkimal, otin puukolla ja sahalla,karmin ja lasin välistä,ja veikkaan et tarvii puhdistaa kokonaan, kun leikkaus jälki oli epätasainen. mut kiitos tiedosta, näemmä oli aika hyvin hallus ittel kans , mut koskaan ei voi liikaa tietää.

datsunpower

Lainaajoo, itse asias huomasin et ei lähde potkimal, otin puukolla ja sahalla,karmin ja lasin välistä,ja veikkaan et tarvii puhdistaa kokonaan, kun leikkaus jälki oli epätasainen. mut kiitos tiedosta, näemmä oli aika hyvin hallus ittel kans , mut koskaan ei voi liikaa tietää.

On mahtanut olla melkoinen savotta tehdä irrotus noin  :o
MIG-hitsin langalla ne liimat olis ollu helpoin leikata.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Flame

#4
itte ainakin kävin hakemassa lasiliikkeestä lasilankaa (neliönmuotoista ja leikkaa jokseenkin paremmin kuin normaali lanka) eikä maksanu muuten mitään muuta kuin kiitokset. Saahan tota ostettuakin jos on himovaihtaja. Löytyy suoraan wurthilta kelalla jos jonkun firman kautta saa osteltua.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

cedricfan

Datsuneista liimalasi lähtee yleensä liki puhaltamalla, 70-luvun liima on sen verran vanhaa & huonoa ettei juurikaan tarvitse "leikata" kunhan saa ne edellisten räppäkäpälien vessakitit ensin raavittua irti >:(
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

StanLaurel

70-luvun Datsuneissa lasit on kiinni massalla joka on aivan eri kamaa kuin nämä ns. lasiliimat. Noissa vanhoissa vehkeissä korit pysyy koossa ilman lasejakin, ne eivät ole kantavaa rakennetta kuten uudemmissa autoissa.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

hmr66

#7
LainaaDatsuneista liimalasi lähtee yleensä liki puhaltamalla, 70-luvun liima on sen verran vanhaa & huonoa ettei juurikaan tarvitse "leikata" kunhan saa ne edellisten räppäkäpälien vessakitit ensin raavittua irti  

Sen jälkeen helpompi paikata vessakitin alta löytyneet reiät  (yleensä neljällä sivulla koko matkalla yksi reikä)....  :'(
monimerkkiongelmainen moottoriurheilun sekakäyttäjä

hjemulin cerba

kiitoksia vastauksistanne, mulla meni kyl diili (tilanne) ohi jo, mut tietää sit tulevaisuudessa sitten. suur kiitokset kaikille. ps:jopa niille pelkästään lukevat!!!!!!