Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Laurelin sähköhäikkää

Aloittaja Wreck-O-matic, syyskuu 27, 2008, 17:07:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wreck-O-matic

Mistäs pitäis seuraavaksi kattella vikaa kun Laurel '81 polttaa oven, bensan ja economian varotusvaloja kun laittaa valot päälle tai painaa kaasua tai jarrua tai kun peruutusvalo syttyy. Sitten sammuu kun kierrokset tippuu alle 1000...? Katsoin konehuoneen maadoitukset jo kuntoon ja sulakerasian.

PS. Jos joltain löytyy ehjä maski tähän, haluaisin ostaa.
Dodge Aspen '76, Datsun Laurel '81
[img]http://www.taunusfinland.com/galleria/albums/userpics/Avatara3.jpg[/img]

take

Ensimmäisenä tulee mieleen jokin lataushäikkä. Toisena takavalojen maadoitukset.

Niin ja mittasitko oikein mittaamalla etä sulakkeet on ehjät? Langoista ei aina näy kaikki sulakkeen kosketusviat. kannattaa tarkastaa myös sulakeboksin takapuoli näkyykö siellä mitään erikoista kuten kuumentuneita johtoja tms.

eetu

Onko kyseessä Bensa VAI Diesel Laurel...?
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

hrodi

Joo...

vaikka vihreä on muotia, voi se "sähkökeskuksen"  taustavärinä olla ikävä. Pari ruuvia auki, ni pääsee kurkistamaan takapuolelle.
Vakiovikanahan näissä on, että kierroslukumittari toimii/ei toimi sekä valokytkin kovemmilla pakkasilla. Kytkee aina pitkät ensin kunnes vähän ajan päästä antaa kytkeä puolikkaat.

Maski löytyy Hyvinkäältä, samoin esim. kullanvärisen ruskeaa sisustusta (paitsi jos omasi SGL-malli). Lähitulevaisuudessa siivoan yhden kullanvärisen (hopeisen lisäksi) pihalta pois. Molemmat dieseleitä.
4 x Laurel C31, 260C HT

hrodi

No nythän mä vasta hokasin että Laurisi on ensimmäistä C31 sarjaa (-81), jollainen itsellänikin on hopeisena (muutettu L28 koneelle).

Onko omasi 4-vaihteinen? Sisustusmateriaalit ja kojelauta poikkeavat myöhemmistä aikas paljon. Tosin minulla oleva sisustus ehjä ja siisti mutta varmasti erilainen.
4 x Laurel C31, 260C HT

Wreck-O-matic

Joo eli tää on siis bensakoneella. Vielä ei oo löytyny vikaa vaikka oon kattonu sulakkeita ja maadotuksia. Laturi kyllä pitää vähä kummalista ääntä, että voisi sitä koetaa seuraavaksi.
Dodge Aspen '76, Datsun Laurel '81
[img]http://www.taunusfinland.com/galleria/albums/userpics/Avatara3.jpg[/img]