Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

150y bensan syönti???

Aloittaja ville88, kesäkuu 14, 2008, 22:03:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville88

joo mulla on tipunkeltaisessa paholaisessa aika paha bensiinin syönti ongelma ja tuntuu et polttaa putkessa.. karet vaihdettu konkka vaihdettu venttiilin väljykset tarkistettu ok ilman putsari vaihdettu sytytys ennakko ok.. (katsottu ajoitus lampulla) puola vaihdettu.. tulpat vaihdettu.. kaasariin vaihdettu tiivisteet ja seos ruuvia säädelty (entinen esson huoltomies sääti).. 1.5 syö 15litraa 100 km.. ja vaikka miten nätisti ajelis.. ja autolla on ajettu 165 000.. kertokaa et missä vika? ei järki riitä.. :'(

ka00z

Ulkoinen vuoto? Jos palaa putkessa niin pääsee palamattomana ainetta läpi?

seppo

moi !!!!
toi vika kyllä löytyy kaasuttimesta !!!
bensa pinta ... tulvii ?? väärän kokoset suuttimet .. ym.  8-)
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

Ekomies

ryyppy päällä? eli vaijeri väärin asennettu tai muuten jumittaa?  :-?
Nissan Maxima QX 3.0 2004

ILVES-Joe

Omassa B310 oli kaasari irti, kaikki neljä ruuvia sormin avattavissa (oma moka, kiristys avaimella oli unohtunut).
Kulutus oli noin 10l/100km.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

DieselHomer

310 sunnyjen tyyppivikana laahaavat etujarrut, johtuu satulan liukupintojen ruostumisesta.   vai onko tuo sit tyyppivika..

vaikuttaa kulutukseen jos jatkuvasti jarrut päällä.  vaan kyllä
tuon yleensä huomaa tai haistaakin.

ettei olis kuintenki sytytys myöhäsellä, nähnyt noita että lampulla
kattottu ja on sit kuitenki reilusti myöhäsellä.

jos mustaa tulee putkesta niin rikkaallahan tuo käy ja vikaa
voi haeskella kaasuttimen suunnasta.


F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31

Timppa

#6
LainaaOmassa B310 oli kaasari irti, kaikki neljä ruuvia sormin avattavissa (oma moka, kiristys avaimella oli unohtunut).
Kulutus oli noin 10l/100km.

jep mulla oli kerran myös käyntihäiriöitä a-kone oli vielä keulilla
rupesin purkaan kaasaria pöydälle niin jo ilmanpuhdistajaan koskiessa huomasin että kaasari oli aivan irti pääsi nousee ylöspäin reilusti.
bensansyönti sen mukasta kun anto selkäsaunaa eikä toiminu.

eli kannattaa vilkasta kaasuttajaa ::)
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

cedricfan

Mikäköhän siinä oikein on jujuna, meinaan itsekin muistan A-moottoreiden kaasutttimen laipan kiinnitysmuttereiden löystymistaipumuksen :-/
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

ville88

kaasutin tarkastettu.. ei tulvi.. vaihdoin kaasarin kun kävi mitsubishi lancerista vm-87 mut nyt toimii niin laukes perä prkl..