Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Venttiilinvälykset Sunny B11

Aloittaja PK, huhtikuu 10, 2008, 00:47:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PK

Kuinka paljon täytyy olla kylmänä/kuumana? Moottori on E15.

Tero-75

Kylmänä muistaakseni 0.23, kuumana 0.28. Sama sekä imulle että pakopuolelle.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

PK

Ei ole välysmitassa kuin vitosen välein lukemia. :( Säädetäänkö ne nyt sitten kylmänä 0.20 vai 0.25?

Tero-75

Säädä 0.25 aavistuksen väljäksi. Ja säädä joka tapauksessa uudestaan kuumana, silloin 0.30 samoin aavistuksen väljänä.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

take

LainaaSäädä 0.25 aavistuksen väljäksi. Ja säädä joka tapauksessa uudestaan kuumana, silloin 0.30 samoin aavistuksen väljänä.
Ja ihan varmaan naputtaa. Kuumana löysä 0,25 JA tiukka 0,30 eli kahdella mitalla säätää. Kylmänä siihen 0,25 niin aika liki sit kuumanakin. Ja nimenomaan kuumana se lopullinen säätö.

Tero-75

Lainaa
Ja ihan varmaan naputtaa. Kuumana löysä 0,25 JA tiukka 0,30 eli kahdella mitalla säätää. Kylmänä siihen 0,25 niin aika liki sit kuumanakin. Ja nimenomaan kuumana se lopullinen säätö.
No tietenkin juurikin noinpäin, kuin Take kirjoitti...
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76