Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Onko kaikki Primerat vähäpäästöisiä?

Aloittaja Kristian, joulukuu 13, 2007, 11:16:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kristian

Tietääkö kukaan, onko kaikki Primerat vähäpäästöisiä? 90-luvun vaihteessa kaikki uudet autot eivät olleet vielä varustettu katilla.
Primera P11 GT -98
100A -74 1.4i
100A -73 (projekti2)

Tonde79

varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata mut ainakin tuossa -91 primerassa mikä tuolla pihan perällä on niin siinä ainaskin oli katalysaattori.
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

cedricfan

Pitäisi olla, siis bensakoneiset. Klausuuli: aina on tullut joku yksittäiskappale joka on erilainen kuin varsinainen tuontiohjelma...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Jylppy

Huhun mukaan Suomessakin olis muutamia ei-vähäpäästöisiä yksilöitä.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

ratsuni

LainaaTietääkö kukaan, onko kaikki Primerat vähäpäästöisiä? 90-luvun vaihteessa kaikki uudet autot eivät olleet vielä varustettu katilla.
Kaikki maahantuojan kautta tulleet ovat vähäpäästöisiä. Se katalysaattori autossa ei tee siitä välttämättä vähäpäästöistä, vaikka oilisikin jo tehtaalla asennettu.

dtietoa

kaikkii primerat ovat vähäpäästöisiä ja uutena kaikkiin ensimmäisen erän autoihin jouduttiin vaihtamaan uusi ruiskutusyksikkö koska päästöt liian korkeat.
d-240zmr,d-280zxmr,finn historic,fiin coupe rata , d-100a rata,micra-88

Ape86

Lainaakaikkii primerat ovat vähäpäästöisiä ja uutena kaikkiin ensimmäisen erän autoihin jouduttiin vaihtamaan uusi ruiskutusyksikkö koska päästöt liian korkeat.

DS vai DE koneisiin?

Ape86

Lainaa

DS vai DE koneisiin?

Ois kyllä helmi jos löytys ei-vähäpäästönen malli.. Eiköhän ameriikan mallit olis (Infiniti G20?) pakko saada nii saa ahtimen "halvalla" kiinni  :D

StanLaurel

Taitaa vaan kaikissa ton ikäisissä jenkkimalleissa olla katit (vähäpäästöisiä?), siellähän ne on ollut pakollisia jo ikuisuuden.
Pitäis tuoda jostain bulvaaniasta niin kuin toi mun Pulsari (Costa Ricasta), vm. -93 eikä minkään valtakunnan saastehärpättimiä.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Ape86

#9
LainaaTaitaa vaan kaikissa ton ikäisissä jenkkimalleissa olla katit (vähäpäästöisiä?), siellähän ne on ollut pakollisia jo ikuisuuden.
Pitäis tuoda jostain bulvaaniasta niin kuin toi mun Pulsari (Costa Ricasta), vm. -93 eikä minkään valtakunnan saastehärpättimiä.

Mitenkäs ruottin puolella?  :P tulis "hieman" kalliiksi hakea tollanen primsu sieltä ...mieluummin joku muu   ::)

Aku_81

Lainaa

Mitenkäs ruottin puolella?  :P tulis "hieman" kalliiksi hakea tollanen primsu sieltä ...mieluummin joku muu   ::)

On sielläkin saastelaitteet, ellei peräti ennemmin kuin suomessa.

Jylppy

Mites Saksa? -Ainakin S13 200SX:ää on siellä ei-vähäpäästöisenä (tosin vuosimallithan alkaa -89, mutta enivei).
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Ape86

LainaaMites Saksa? -Ainakin S13 200SX:ää on siellä ei-vähäpäästöisenä (tosin vuosimallithan alkaa -89, mutta enivei).

Nettiautossa oli yks 2.0 -89 primsu ja väitti et ei ole vähäpäästöinen ja katti löytyy  :o

cedricfan

LainaaNettiautossa oli yks 2.0 -89 primsu ja väitti et ei ole vähäpäästöinen ja katti löytyy  :o
Eikös ensimmäiset Primerat valmistettukin vasta 1990 ja niitten vuosimalli on 1991 eli 1989 olisi varsinainen superharvinaisuus ::) ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

StanLaurel

Niin, taitaa ekat Primerat olla valmistettu Japanissa 02/90 ja Englannissa 06/90. Jos se -89 on joku konseptimalli  ;D
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Ape86

No nih eli nyt on meikän primsu muuttunut EI VÄHÄPÄÄSTÖISEKSI MALLIKSI UUDEN REKiSITERI OTTEEN MYÖTÄ  :D

dnsf:llä oli paljo muitakin joilta tämä tieto oli hävinnyt. jos tää on vaan jäänyt pois nii miten menetellään konttorilla jos asennan turbon ja sanon ettei otteessa  "ollu" merkintää et ois vähäpäästönen ja niidne koneella se vaikka ois?

cedricfan

Kaksi vaihtoehtoa:

1) Säilytä vanhan otteen kopio, siinä on oikeat tiedot, jotka (toivottavasti) tulostuvat jonain vuonna taas. Se on tämä ATK: kesti vuosia yli ajan valmistua, maksoi monta kertaa enemmän kuin piti ja toimii p*rseestä ;D

2) Älä lähde pois konttorilta, ennekuin tassussa on se ihka oikein tiedoin oleva ote. Kyllä se onnistuu, joskaan eivät haluaisi printtailla otteita yhtä kauan kuin katsastukseen menee aikaa :D

Ja seuraukset:

1) Auton osto uudella otteella riskipuuhaa. Esim se että auto on korinvaihto ei näy otteessa. Ei myöskään muutokset tai mitä saa muuttaa. Eikä oikeat perävaunumassat.

2) Autoa ei kannata muuttaa nyt, jollei ole varma että muutoskatsastus onnistuu ja tulostuu otteeseen.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Ape86

no jos nää tiedot on poistunut myös niiten koneeltaniin eipä haittaa ollenkaan  :)

BA

Kun ne ei ole sieltä koneelta poistuneet jos ei täysi ihme ole käynyt, vaan ainoastaan tulosteista... ::)

Tietysti kannattaa kysyä AKE:sta suoraan, ja kirjallisena niin on sitten näyttää mustaa valkosella...

Todennäköisesti vastaus on ei mutta... ;)

cedricfan

Niin, ja siis kuten jo minäkin sanoin, niin oikean otteenkin saa kun tarpeeksi monta kertaa tulostellaan.
Tietojen jääminen pois tulosteesta liittyy siihen, että uusi tyyppikoodi ei osaa yhdistää vanhan tyyppikoodin tietoja tulosteeseen. Tiedot siis on, mutta ne ei tule ulos.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Ape86

Näin vastattiin kun kysäsin AKElta

Hei,

kiitos viestistä. Rekisteröintitodistus uudistettiin vuoden 2007 marraskuussa. Uudistuksen yhteydessä rekisteröintitodistuksesta poistettiin joitain vähemmän oleelliseksi katsottuja tietoja. Kaikki tiedot säilyvät kuitenkin järjestelmässä entiseen tapaan.

Ystävällisin terveisin,
Vilhelmiina Gröndahl
AKE