Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

king cäp vuotaa

Aloittaja apina, joulukuu 15, 2007, 10:15:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

apina

eli vuotaa naftaa jostain ruiskupumpun vai mikä se nyt on juuresta tai jostain tiivisteen välistä olisiko jollain jonkun laisia neuvoja mitä kannattaisi tehdä tai aloittaa korjailemaan niin ja se kone on sd25

Lerssinen

Tarkempi kuvaus vois auttaa asiaa  :o Suutinputken, tuloputken vaiko lähtöputken juuresta..

Käykö kone kolmella tai rynkyttäen? Vuotaako ajossa vai jo paikoillaan ollessa..

SD:n pumpussahan kiertää myös jäähdytysnestettä..
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

DieselHomer

mikäli ei oo perehtynyt ruiskutuspumpun rakenteeseen tai muutenkaan
paljoa koneita värkkäillyt niin sormet pois sieltä.

jos taas jotain osaa korjailla niin ei paha paikka.

ensin pesee hyväksi pumpun ja ympäristön.

vuotaa lähes poikkeuksetta kaasuvivun akselista, tarkemmin sen akselin o-rengas.
saattaa vuotaa pumpun kannen o-rengas, mutta epätoden-näköstä

akselin pusla kuluu aikaa myöten joten kovettunut vanha o-rengas
ei tiivistä ja soppa valmis

jos pusla ei pahoin kulunut niin uusi rengas pitää kyllä.

kattelet vaan kaasuvivun asennon akseliin nähden, on pooritus ja
joissain merkitty ja joissain ei pistein oikea paikka.
mikäli asento menee väärin niin on täydet kierrokset tai sit ei ota ollenkaan.
ei siinä mitään muuta ihmeellistä ole.
tiivistesarjaa saa ihan varaosaliikkeistä tilaamalla ja maksaa noin 20,-
tosin jos ei koko pumppua pura niin jää käyttämättä suurinosa sarjasta.
voi hakea o-renkaat mittojen mukaan myös.
F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31