Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Vaihdelaatikon Öljyt

Aloittaja yoyota, marraskuu 21, 2007, 14:53:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

yoyota

Missä mahtaa 91 sunnyssä sijaita öljyntäyttö/tyhjennys Bultit?

Tero-75

Kysymykseen olisi hieman helpompi vastata jos kertoisit millä koneella olevasta Sunnysta on kyse ;)
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

yoyota

Katso niin näet... Sainkin juuri vaihrettua öljyt. Helposti olivat näkyvillä, mutta olipas lujaan kiinni. Täytyy pistää huomenna oikein kuva, että miten käy bilteman erikoistyökaluille kun niitä käyttää. ;)
Koristeeksi ovat tarkoitettu perkeleet.

tare59

LainaaKatso niin näet... Sainkin juuri vaihrettua öljyt. Helposti olivat näkyvillä, mutta olipas lujaan kiinni. Täytyy pistää huomenna oikein kuva, että miten käy bilteman erikoistyökaluille kun niitä käyttää. ;)
Koristeeksi ovat tarkoitettu perkeleet.
Eikö Biltema mainosta että heidän työkaluillaan on jonkullainen takuukin, olisiko ollut peräti 5vuotta? :-/ :-/ , mutta en ole nyt ihan varma tuosta.

Ripe

#4
Lainaa
Eikö Biltema mainosta että heidän työkaluillaan on jonkullainen takuukin, olisiko ollut peräti 5vuotta? :-/ :-/ , mutta en ole nyt ihan varma tuosta.

Osittain pitää paikkansa, mutta kaikissa Bilteman työkaluissa ei tule sitä 5 vuoden takuuta. Olen kuullut juttua, että ne 5 vuoden takuulla olevat työkalut ovat hyviä. Itse suhtaudun varauksella kaikkiin Bilteman työkaluihin. Kerran ostin pistosahan Biltemasta, kun piti saada vain 3 reikää PC-kotelooni ja ihan hyvin se tyydytti mun tilapäisen sahaus tarpeeni. Mutta jos tarvitsisin työkaluja pitemmälle tulevaisuutta, niin mielellään jokin tunnettu merkki kuten Bahco jne.

Ai niin tähän vielä sellainen juttu, että joskus Biltemasta tein muitakin hyviä löytöjä paitsi CD-taskutlippa auton häikäisysuojaan. Muutaman hassun irroituksen jälkeen kiinnitysnauha katkesi siitä CD-taskutlipasta.

EDIT: Autojen osista puheenollen. Olen kuullut juttuja, että Bilteman jakohihnat rullineen eivät olisi mitään kestäviä.

StanLaurel

Bilteman paremmilla työkaluilla on 10 vuoden takuu. Hyvin ovat kestäneet kovaa käyttöä paineilmavehkeet, kiintoavaimet ym. tosin sähkötyökalut on samaa kuraa kuin halpahalleissa kalliimpia vain. Suurin osa merkki työkaluistakin on nykyään kiinassa valmistettua paskaa täydellä hinnalla...

Ja noista autojen osista, silloin joskus kun sieltä vielä sai vanhempiin autoihin osia, niin niitä tuli käytettyäkin jonkin verran, eikä koskaan ollut ongelmia laadun tai kestävyyden kanssa. Samoista tehtaista ne tulee kuin muutkin osat.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321