Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

NISSAN 2400GT -72, rek. LAB-xxx

Aloittaja milestone, marraskuu 18, 2007, 21:47:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

milestone

Mulla oli joskus 80/90 lukujen taitteessa kuvan mallinen 4 ovinen keturi.
2.4L kuutonen, 5-vaihteinen, lukkoperä, Suomessa oli kait noin 5 kpl?
Liennee tuotu ulkomailta muuttoautona, oli rek.otteessakin Nissan ei Datsun.
Tämä metallivihreä yksilö liikkui tuolloin Hml-Lahti alueella vaihtaen välillä
omistajaa. Auto tuli minulle Lahdesta viininpunaisena mutta maalasin sen
alkuperäiseen metalli kullannvihreään sävyyn. Tuolloin autossa oli alla pinna-aluvanteet, metallipisarapeilit ja siitä puuttui etupuskuri joten yksilö oli nokastaan kuvan autoa hieman 'sporttisempi'. Minulta lähtiessään auto oli siisti ja 'käyttöentisoity'. Tiedätkö jotain mitä tälle jaappanin raudalle tapahtui?
Vinkkaa ihmeessä jos tiedät jotain.. rekkarin alun muistan: LAB-xxx

http://i183.photobucket.com/albums/x151/milestone_album/Nissan2400GT72.jpg

cedricfan

LainaaLiennee tuotu ulkomailta muuttoautona, oli rek.otteessakin Nissan ei Datsun.
Ei, nuo oli tosiaan Nissan 2400 ihan Suomessakin. Samoin President on aina ollut Nissan :o
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

t.eskola

"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja

alfadatsun

Lainaahttp://www.minunauto.com/?page=showcar&id=11117
Tällä vempeleellä ei ole mitään tekemistä tuon etsityn laitteen suhteen,,,,,, ;)

t.eskola

#4
Eini. Onko näitä muita liikenteessä Suomessa? Laitoin vain asiaa sivuten.
"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja

milestone

Siltä ajalta kun itse ajelin tuolla yksilöllä mitä nyt kaipailen, muistan yhden
samanlaisen nähneeni liikenteessä. Se auto oli punainen ja kilpi alkoi A:lla.
Puikoissa silloin vanhenpi herrasmies, varmaan Hesan suunnalta. Muita en ole
ite liikenteessä nähnyt mutta se kuuluisa 'joku' sanoi aikoinaan että noita olis
joku 5 kpl ollu Härmälandiassa?

zedric

C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

milestone

Lainaatossa 1

http://www.ncf.fi/tapahtumat/finn-jae-2004/pages/189-8975_IMG.htm


Joo, tuo todennäköisesti oli se yksilö minkä silloin näin, ytuo kilpi on tuttu.

mortica

#8
Nissanin rekisteröintitilastojen mukaan autoa rekisteröity Suomeen seuraavasti:

- 1972 27 kpl
- 1973 10 kpl
- 1974 1 kpl

Mahdolliset muuttoautot ei näy tuossa tilastossa.
Jaessa 2004 punaisen lisäksi ainakin Lohjalla oli erään autoliikkeen omistajalla harmaa siisti yksilö. Jossain päin Suomea on valkoinen ja Pieksämäeltä taitaa löytyä myös yksi tai kaksi? Ja tietenkin skylinistin musta.
Projekteina kerholaisilla myös muutama. Voi olla että ovat jo kilvitettykkin?
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

C 110 ratsuni

Oulossa oli yksi kolme tai neljä vuotta taapäin punainen ilman etupuskuria vanhat aluvanteet alla tais olla mustat kilvet,olin menossa kysyyn onko myynnissä mut hyöhästyin oli myyty jo meni kait pudasjärven suuntaan.
primera 2,0 sport -00

cedricfan

Punainen AHU-6 liikkui Turun suunnalla 80-luvulla
Punainen AUP-285 on nykyisin varaosina
Kuvia noista sivuillani.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

boy69

Ei kellään löytyisi 2400gt merkkiä ko.autoon, merkki auton etu-ja takaosassa.Olisin halukas ostamaan p.040-5705815

cedricfan

Pistäs viestiä "skylinisti"lle, sillä vois olla ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

ILVES-Joe

AHU-6 on nykyään Auto- ja Rengasmyynti Lähdesmäellä Kauhajoella, MR-statuksella, nykyään hallissa mutta kuvassa olevassa paikassa se oli viime viime syksystä (2006) saakka.
//www.netikka.net/ilvesjoe/ahu6.jpg
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Kari_67

LainaaAHU-6 on nykyään Auto- ja Rengasmyynti Lähdesmäellä Kauhajoella, MR-statuksella, nykyään hallissa mutta kuvassa olevassa paikassa se oli viime viime syksystä (2006) saakka.
//www.netikka.net/ilvesjoe/ahu6.jpg

Ja 90-luvulla oli Järvenpäässä, kuvasta tuli mieleen kapselit jos en väärin muista ne ostettiin
varaosa tukku siivosesta pitääkin kysyä saisko niitä vielä mitenkään sopis aika hyvin kgt:n
Datsun AFII coupe -76/Datsun 240K-GT -73/Datsun Pick-up -73/Opel rekord 66/Graham 34 esi datsun

cedricfan

Lainaa
Ja 90-luvulla oli Järvenpäässä, kuvasta tuli mieleen kapselit jos en väärin muista ne ostettiin
varaosa tukku siivosesta pitääkin kysyä saisko niitä vielä mitenkään sopis aika hyvin kgt:n
Ei saa. Ei myöskään Neklapartsissa ole ollut ouldskool-peltikapseleita vuosiin :-[
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

BA

Lainaa
Ei saa. Ei myöskään Neklapartsissa ole ollut ouldskool-peltikapseleita vuosiin :-[

Oletkos käynyt paikanpäällä kysymässä?
Onhan PAV:issakin vaikka mitä, kun vaan menee itse etsimään... ::)

milestone

LainaaAHU-6 on nykyään Auto- ja Rengasmyynti Lähdesmäellä Kauhajoella, MR-statuksella, nykyään hallissa mutta kuvassa olevassa paikassa se oli viime viime syksystä (2006) saakka.
//www.netikka.net/ilvesjoe/ahu6.jpg

Hyvä tieto, kiitoksia. Täytyy poiketa piruuttaan kun liikun työn perässä
lakeuksilla.

cedricfan

Lainaa
Oletkos käynyt paikanpäällä kysymässä?
Onhan PAV:issakin vaikka mitä, kun vaan menee itse etsimään... ::)
Se onkin PAM eli Parkanon Automuseoosa eikä -varaosa ;D
Noilla on ihan OK kirjanpidot, ja toisesta aikoinaan siivosin kromipeilivaraston pölyisiä jämähäntiä talteen ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

hrodi

Tuo.....

JAEssa nähty oli niihin aikoihin myynnissä (hp 4500e) ja auto Valkeakoskelta. Lieneekö vielä jäljellä. Minulla tarvittaessa yhteystiedot.
4 x Laurel C31, 260C HT

skylinisti

LainaaPistäs viestiä "skylinisti"lle, sillä vois olla ;)

Ja olihan sillä ;)

skylinisti

LainaaTuo.....

JAEssa nähty oli niihin aikoihin myynnissä (hp 4500e) ja auto Valkeakoskelta. Lieneekö vielä jäljellä. Minulla tarvittaessa yhteystiedot.

Ei taida olla myynnissä enää,sinne merkitkin ovat menossa.

hrodi

No niin, nythän minäkin hokasin että kyselijä onkin sama miäs. Suosittelin jo silloin pitämään auton.
4 x Laurel C31, 260C HT

UKKO

Lainaus käyttäjältä: milestone - marraskuu 18, 2007, 21:47:18
Mulla oli joskus 80/90 lukujen taitteessa kuvan mallinen 4 ovinen keturi.
2.4L kuutonen, 5-vaihteinen, lukkoperä, Suomessa oli kait noin 5 kpl?
Liennee tuotu ulkomailta muuttoautona, oli rek.otteessakin Nissan ei Datsun.
Tämä metallivihreä yksilö liikkui tuolloin Hml-Lahti alueella vaihtaen välillä
omistajaa. Auto tuli minulle Lahdesta viininpunaisena mutta maalasin sen
alkuperäiseen metalli kullannvihreään sävyyn. Tuolloin autossa oli alla pinna-aluvanteet, metallipisarapeilit ja siitä puuttui etupuskuri joten yksilö oli nokastaan kuvan autoa hieman 'sporttisempi'. Minulta lähtiessään auto oli siisti ja 'käyttöentisoity'. Tiedätkö jotain mitä tälle jaappanin raudalle tapahtui?
Vinkkaa ihmeessä jos tiedät jotain.. rekkarin alun muistan: LAB-xxx

http://i183.photobucket.com/albums/x151/milestone_album/Nissan2400GT72.jpg

Hei, mulla oli aikoinaan Nissan 2400 GT. Rekkari tais olla AAP-189. Enpä ole omistanu huonompaa autoa koskaan sen jälkheen. Se söi mäntiä ko näkkileipää. Aina oli niiden helmat rikki. Käytin oikein ammattilaisellaki sitä, ei löytänyt mithään vikkaa siitä konheesta. Ei se kuitenkhaan kestäny ko muutaman viikon tai korkeinthaan kuukauen ja taas oli koneremontti eessä. Annoin sen ilmaseksi sitte poies. Hyä ko joku ees vei sen poies. No sehän oli kuiteski suuri virhe multa silloin, mutta mistä sitä silloin ties, että tulleehan tämä nettiki meile joskus.

Olikhaan se sitte sie joka kyselit (sähköpostila) vuosia sitte, että onko minun nurkhiin jääny osia ko. autosta. Etenki kyselijä oli kiinnostunu etu puskurista, sen muistan.

Nyt vain jostain mielen syvistä syövereistä tuli tämäki auto miehleen ja päätin kattela netistä nuita Nissanin malleja.

T. Ukko

C 110 ratsuni

Olisiko valokuvia Datsunista tallessa,olisi mukavaa nähdä.Eipä ole ikinä kuullut moista oiretta kuutoskoneessa.
primera 2,0 sport -00

Tatu K.

UKOLTA kysyisin, kehtaakko kertoa minkä värinen 2400 GT oli sulla ja minä vuosina tuo oli sulla? Missä päin Suomea?

Minulla on 2kpl. 2400 GT autoja, punainen ja vaalean ruskea mutta kumassakaan ei ole ollut AAP-189 kilpeä joten eri autoja ovat.

UKKO

Kuvia saattaa löytyä jostain. Muistaakseni GT oli punainen tai viinin punainen. Maalautin sen hopean väriseksi. Torniossahan mie asuskelen. Auto meni kaverilta sitte Kuusamon suunnalle.

UKKO

UKKO


Tatu K.

http://www.overdrive.fi/forum/threads/nissan-2400-gt-72-rek-lab-xxx-onko-viel%C3%A4-t%C3%A4ss%C3%A4-ajassa.125605/page-6

Hoksasin nyt että tää AAP-189 on se Projektipäällikön latolöytö muutamanvuodentakaa. Overdriven saman aiheen keskustelussa sivulla 6 on omistus historiaa ja mainittu sama rek. tunnus. Auto siis yhä olemassa. ja kuvia tuolla overdrivellä.

UKKO

#29
Nyt löysin kuviaki.
Jos vain  osaisin liittää net tähän.




https://goo.gl/photos/snPXY1HVjRjueNJ88

UKKO