Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Uusi Nissan Almera käyttäjä esittäytyy

Aloittaja Ripe, marraskuu 12, 2007, 13:28:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ripe

Tuli tuossa viikonloppuna hankittua Nissan Almera 1.6 SLX sedan mallinen auto  :). E36 bemari osoittautui liian kalliiksi  :(, koska vikoja ilmaantui melkein joka kuukausi, niin päätin vaihtaa autoa sellaiseen jossa edullisemmat osat ja luotettava. Toiseksi bemarin varaosissa joutui odottelemaan turhan usein ja liiaksi. Nyt Nissanin omistajana oon ollut toistaiseksi tyytyväinen. Toivottavasti se kestää paremmin kuin edellinen. Autoni kiihtyy paremmin kuin se omistamani bemarini (316i -98). Nissanin varusteina löytyy mm. keskuslukko kaukolla, lohko, sisätilan pistoke, ajonesto, sähköikkunat jne. Ihan jees auto. Bemariin verrattuna ajettavuus on vähän huonompaa, mutta jos auton ylläpito tulee bemuun verrattuna halvemmaksi niin ei se haittaa. Uskon että tein järkiostoksen. Mulla on hyviä kokemuksia Japanilaisten autojen laadusta. Aika vähän vikoja ja huolettomia. Yhtä huoleton oli -86 vuosimallin bemukin, mutta kun siirryin vähän uudempaan bemariin niin siitä ne ongelmat lähti. Sen huomaa hesarin vikasarjalistoistakin, että Japanilaiset ja vanhat 300-sarjan bemut ovat niitä vähävikaisempia autoja. Toistaiseksi en enään uskalla ostaa e36 korimallin bemareita. Minusta sen verran, että oon hauska, huumorintajuinen  ;D, mukava, asiallinen sekä rauhallinenkin. Koulutukseltani oon insinööri. Harrastuksina on mm. atk, digikuvaus, elokuvat, musan kuuntelu, kuntoilu jne. Vinkit ja mielipiteet ovat tervetulleita  :).

Tero-75

Ei muuta kuin tervetuloa joukkoon kirjavaan :) Joko on jäsenanomus lähetetty ;)
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

ひゃ く あ hyakuA sataA

Juu tervetuloa mukaan. Almera on hyvä auto.! :)
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

Jupe

LainaaJuu tervetuloa mukaan. Almera on hyvä auto.! :)

Samat sanat, ja tarkennetaan vielä että N15 Almera on hyvä auto!  ... tai ainakin niin kauan kun on varaa ostaa parempi.

N16 allut voi polkee vaikka suohon!  ;D  
-N13 Sunny 1.6LX(SLX)
-N14 Pulsar GTI-R

ひゃ く あ hyakuA sataA

Lainaa

Samat sanat, ja tarkennetaan vielä että N15 Almera on hyvä auto!  ... tai ainakin niin kauan kun on varaa ostaa parempi.

N16 allut voi polkee vaikka suohon!  ;D  

No ei sitä nyt suohon kukaan varmastikaan polje.! Mielipiteitähän on monenlaisia. Oletko ikinä ajanut/omistanut N16:sta. Mikäli et, sulla tuskin on varaa haukkua kyseistä mallia.
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

Aku_81

Lainaa

Samat sanat, ja tarkennetaan vielä että N15 Almera on hyvä auto!  ... tai ainakin niin kauan kun on varaa ostaa parempi.
 

Ja aika vähällä huollolla selviää, eipä muuta oikeasti ylimääräistä omaan alluunkaan ole tullu vaihdettua kuin laturi.

Ripe

#6
LainaaEi muuta kuin tervetuloa joukkoon kirjavaan :) Joko on jäsenanomus lähetetty ;)

Kiitos kiitos. Ei vielä. Katsotaan nyt ensin  ::).

Lainaa

Ja aika vähällä huollolla selviää, eipä muuta oikeasti ylimääräistä omaan alluunkaan ole tullu vaihdettua kuin laturi.

Tuo on kiva kuulla :). Oma pelittää hyvin ja mukava ajaa. Hesarin vikaliitteessäkään ei montaa vikaa, niin toivottavasti ei tuu mullekaan. Ainakaan mitään yllättävää. Se on ymmärrettävää, että joutuu vaihtamaan jotain kulutusosaa. Mutta jos auto jättäisi tielle, niin ei se kivaa ois. Kun omistin peso 405sen niin kerran se jätti. Viaksi paljastui rikkoutunut puola, jonka selvitin itse vähäisellä vaivalla. Se oli taisi olla viimeinen pösö  ::).

Jupe

Lainaa

No ei sitä nyt suohon kukaan varmastikaan polje.! Mielipiteitähän on monenlaisia. Oletko ikinä ajanut/omistanut N16:sta. Mikäli et, sulla tuskin on varaa haukkua kyseistä mallia.

No hei, älä nyt ota sitä noin kirjaimellisesti, kunhan vaan heitin. Taisi osua aikalailla arkaan paikkaan.  No, suo anteeksi ei ollut tarkoitus.
Voin kertoa että, olen ajanut N16 almeraa, mutta en omistanut.

Vikoja N16 mallissa on enemmän kuin edeltäjässään, sitä asiaa kai on turha kiistää.

 
-N13 Sunny 1.6LX(SLX)
-N14 Pulsar GTI-R

Minnaliina

Hei, Ripe!
Tervetuloa sinulle toivottelee Primera- nimisen ongelmalapsen äiti Minnaliina!
Toivottavasti sinulla on monia huolettomia kilometrejä edessäsi!
Minulla ei.. :-[

Saniainen

Tervetuloa joukkoon :) Hyvän merkkisen auton olet hankkinut. Itselläni on vm -85 Nissan Sunny ja ei ole korjaamolla tarvinnut asioida muuta kuin kuluvien osien vaihdon takia, vaivaton ja hyvä auto ollut. Seuraavakin autoni on Nissan...

Lerssinen

Nissanisti koko pienen ikäni  8-) (lukuunottamatta Jenkkejä, mazdaa, mitsubishiä ja bedfordia ja ja ja  :-[ )

Isäukolla on almeera -00 1.6 slx.. Ihan asiallinen auto, olen tykänny ajella ittekki  8-)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Late

Lainaa

No hei, älä nyt ota sitä noin kirjaimellisesti, kunhan vaan heitin. Taisi osua aikalailla arkaan paikkaan.  No, suo anteeksi ei ollut tarkoitus.
Voin kertoa että, olen ajanut N16 almeraa, mutta en omistanut.

Vikoja N16 mallissa on enemmän kuin edeltäjässään, sitä asiaa kai on turha kiistää.

 

Mulla on ollut molemmat.

N15 jäi hyvä fiilis, N16 oli suuren suuri pettymys.


Ripe

LainaaHei, Ripe!
Tervetuloa sinulle toivottelee Primera- nimisen ongelmalapsen äiti Minnaliina!
Toivottavasti sinulla on monia huolettomia kilometrejä edessäsi!
Minulla ei.. :-[

Kiitos kiitos! Kiva nähdä, että täällä kirjoittelee kauniimman sukupuolen edustajiakin  :). Harmi kun autossasi ollut ongelmia. Toivottavasti selviät niistä ja saat eteesi huolettomia kilometrejä. Omaani oon edelleen tyytyväinen.

pikkutyttö

 :) Tervetuloa Ripe! Milloin liityt jäseneksi...suosittelen, sillä se antaa paljon! ;D
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

Ripe

#14
Lainaa:) Tervetuloa Ripe! Milloin liityt jäseneksi...suosittelen, sillä se antaa paljon! ;D

Kiitos :)! Ehkä ensivuonna. Katsotaan. Mutta harkitsen sitä toki vakavasti, kun kerta sulla on hyviä kokemuksia.