Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan bluebird -89 bensanmerkkivalo?

Aloittaja _jani_, marraskuu 03, 2007, 17:42:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

_jani_

elikkäs ois tollane bluebird ja tekis mieli tietää et paljo pittää olla tankis bensaa et valo syttyy? ainaki valo palaa ku on virrat päällä mutta ku käynnistää ni sammuu.

BB-mies

Omalla vastaavalla ajaa 20-30 km valon syttymisen jälkeen. Pariin otteeseen tullut ihan tarkoituksella testattua.
312 / 320 / T11/ K11/ P12

pikkutyttö

 :) Toi oli hyvä tietää. ;) Mulla on kerran loppunut bensa...ilmeisesti ei toimi mun BB:ssä bensan varoitusvalo. Mutta tiedän, kun tipahtaa punaisen kohdalle, että jäljellä on juuri tuo 3-5l bensiiniä.
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

Lerssinen

Mie en ees tienny N13:sessa olevasta valosta ennenkuin ex emäntä tuli prikaatilta mua intistä hakemaan mun autolla ja ku istuin autoon niin mitäs  :o Palaa FUEL valo kojelaudassa ja minä en ollu sitä ikinä uskaltanu ajaa niin alas että se olis syttyny.. Piti melko hiipimällä ajella asemalle  ;D
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Ruhvi

tuos avovaimon turpo luupissa kans ei toimi toi pensavalo muutako sillon ku kääntää virrat päälle ennen käynnistystä, kerran kokeiltiin et toimiiko niin välillehän sitä jäätiin  ;D oli kyllä sitten varakanisteri mukana  ::)
Micra K10

Aku_81

Vissiin kaikissa ei edes ole valoa, sunnyynkin meni 50 litraa ainetta ku joskus tankkailin, oli mittari aika alhaalla

Tero-75

Lainaatuos avovaimon turpo luupissa kans ei toimi toi pensavalo muutako sillon ku kääntää virrat päälle ennen käynnistystä, kerran kokeiltiin et toimiiko niin välillehän sitä jäätiin  ;D oli kyllä sitten varakanisteri mukana  ::)
Sama "ominaisuus" on omassa -84 B11 Sunnyssa. Virrat kun kääntää päälle niin syttyy varoitusvalo, mutta tien päälle on silläkin joskus jääty kun on odotettu valon syttymistä.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76