Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

DNSF:n sivusto pois toiminnasta hetken.

Aloittaja Kennedy, lokakuu 08, 2007, 12:38:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VMZ

#30
DNSF.org on uusiutunut ja sitä myöten Maailman Internetin Paras ATK-Sivusto On Syntynyt!  8-)


[size=8]mortica deletoi liiaksi silmille hyppivät mustat lasit[/size]

Höh, minun huippukoodauksen tuhosi, *mur*

Ape86

Jumankekka ku hienot sivut!!!  ;D samaa lookkia ku NCF sivutki  :D

Maca

Onko tuo uus forumi joku vitsi? Eihän tuolla tee hevon helevettiä enään
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

max

#33
ens viikolla tulee entinen takas,kun saavat osat.....joo tuo on aivan.....ja syvältä

http://www.dnsf.org/forum/forum.php?start=0&mNr=3&tNr=3&date_show=2007-10-19
Kaikki data on saatu palautettua ja homma on siltä osin kunnossa.

Palvelimeen tilatut varaosat kuitenkin viivästyvät joten saitti saadaan pystyyn.. arvasitte oiken.. ensiviikon alkupuolella

Täällä saatte kuitenkin jauhaa paskaa moderoimattomalla foorumilla, ja ehkä tavoittaa henkilöitä jotka ovat hukassa, saada tärkeää apua kun vehkeet piiputtaa, tai vaikka muuten vaan avautua tästä käsittämättömästä katkoksesta.

Maca

No niin hienoa, palaa elämä taas raiteilleen kun foorumi alkaa taas pelittään, jos alakaa :)
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

NoSe

Juu ei tuota väliaikaista liian vakavasti kannata ottaa. Hupaisaa itse asiassa nähdä mimmottiseksi tuo menee ihan hetkessä kun moderointia ei ole ja lähes kaikilla on enemmän tai vähemmän kieli poskessa kirjottelussa.  :D     Paikotellen ihan hauskaakin löpinää mun mielestä, ehkä välillä on hyvä vähän tuulettaa pipon alta pahimmat pois.

Kuraa, karmeeta kuraa kuitenkin. Mut kyllä se siitä sitten taas.  :)
Datsun 240Z V8 - Nissan 200SX - Mazda6

pikkutyttö

 ::)Käväisin väliaikaisilla sivuilla...täytyy myöntää, ettei viitsi siellä pyöriä, kielenkäyttö on kuin ala-asteen pojilla, noin kolmasluokkalaisilla. ;D Se menee, kun ei ole moderoijia. :)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

Maca

Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

ILVES-Joe

Tälläkin foorumilla moni on moittinut moderaattorien "kovaa ja tiukkaa" linjaa mutta tuolla DNSF:n väliaikaisella foorumilla on hyvä käydä katsomassa miksi moderaattoreita tarvitaan...

Kun DNSF oikea foorumi taas toimii niin moni varmasti arvostaa hieman tiukempaa moderaattorilinjaa.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Maca

Mun mielestä sielä on normaalisti vähän turhan tiukka kuri. pikku asioista maristaan :-X
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

Kennedy

LainaaMun mielestä sielä on normaalisti vähän turhan tiukka kuri. pikku asioista maristaan :-X

Tiukka? Jos yhtä viestiä editoidaan niin puolet forumista itkemässä.
Löysä kuri siellä on.

Itse totuin moderoimaan Muropaketissa vuosia 'Turpa kiinni. Itku pois. Tai bannaan' taktiikalla.  ;D

Itse koventaisin huomattavasti kuria.. Huumoria pitää olla, mutta voisi jo vähitellen jengit aikuistua niiden juttujen kanssa.
Sekä opetella ensin käyttämään aivoja ja sitten kysymään tyhmiä.

zedric

höh,,,ei muutako deletee joka viestiin....
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

Maca

Lainaa

Tiukka? Jos yhtä viestiä editoidaan niin puolet forumista itkemässä.
Löysä kuri siellä on.

Itse totuin moderoimaan Muropaketissa vuosia 'Turpa kiinni. Itku pois. Tai bannaan' taktiikalla.  ;D

Itse koventaisin huomattavasti kuria.. Huumoria pitää olla, mutta voisi jo vähitellen jengit aikuistua niiden juttujen kanssa.
Sekä opetella ensin käyttämään aivoja ja sitten kysymään tyhmiä.


Niin tuota justiin tarkotin ;D sama melekeen siirtyä tänne forumille kokonaan :-?
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

pikkutyttö

LainaaMun mielestä sielä on normaalisti vähän turhan tiukka kuri. pikku asioista maristaan :-X


[smiley=happy.gif] Kuinka niin liian tiukka kuri? Tottakai pitää modejen puuttua viestin sisältöön, mikäli se on asiaton tai asiaankuulumaton. Ja ei tämä NCF:n foorumi ole sen löysempi/tiukempi kuin DNSF:n foorumikaan. Siksi ihmettelenkin lausettasi: "sama siirtyä tänne foorumille kokonaan",  moderoinnin yhteydessä. Muuten tervetuloa vaan kaikki uudet jäsenet!!!! ;)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

Maca

Lainaa


[smiley=happy.gif] Kuinka niin liian tiukka kuri? Tottakai pitää modejen puuttua viestin sisältöön, mikäli se on asiaton tai asiaankuulumaton. Ja ei tämä NCF:n foorumi ole sen löysempi/tiukempi kuin DNSF:n foorumikaan. Siksi ihmettelenkin lausettasi: "sama siirtyä tänne foorumille kokonaan",  moderoinnin yhteydessä. Muuten tervetuloa vaan kaikki uudet jäsenet!!!! ;)


No sitä meinaan kun ei sielä oikeen edes tuo huumori kuki niin siinä mielessä ncf on kyllä parempi paikka kun täällä huumoria on melkeen jokasessa vastauksessa 8-) *Mun Mielipide*
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.