Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Anturi katkes lohkon sissään!!

Aloittaja Lerssinen, syyskuu 03, 2007, 18:09:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lerssinen

Ideat vähissä, lohkon sisälle katkes öljynpaineen merkkivalon anturi kinkäpissä  :-/

aapuaaaa......
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

max

aika paha paikka työstää ei oikeen voi kun menee metallia,hitsata joku tappi vääntämiseen sitten syttyy öljy.

Tonde79

Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Lerssinen

Joo, japez tulee kohta käymään vastakierretappisarjan kanssa  :P

ei siihen mitään tappia hitsata voi, mahdotonta  :-/ Öljyt saa laskettua kyllä poies mutta onhan se aina.. perseestä tämä.... Kohta vuolen puutapin prkl...
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Tero-75

LainaaJoo, japez tulee kohta käymään vastakierretappisarjan kanssa  :P
Todella varovaisesti sitten sen vastakierretapin kanssa. Itse en ole niiden kanssa saanut ensimmäistäkään juuttumisen vuoksi katkennutta jämää pois, vaan olen aina joutunut poraushommiin kuitenkin. Nykyisin siirryn suosiolla suoraan poraukseen, pultit ja anturit kun ovat huomattavasti pehmeämpää tavaraa porata kuin vastakierretapit.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Lerssinen

Juu mulla kanssa luotto noihin vastakierretappehin ei oikeen pelaa..


Seuraavana pitää koittaa möykätä sinne joku torx tms sisälle.. mutta mutta kun se poraaminen on just sitä että menee jäysteet sitte sinne koneeseen vaikka kuin varot  :-/

Ja kun tuo reikä on suotimen jälkeen eli menee suoraan "käyttöön" se öljy sieltä.. peekeleeee...
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

BA

Eikös anturin murut tartu magneettiin? Muistaakseni kyllä.


Paitsi että toi kiisselipatakin taitaa ottaa, eli unohda koko juttu. :D

Lerssinen

ei lähe  :-[

Koitettiin hitsata siihen mutteriakin kiinni muttei oikein tartu.... Tai tarttuu jollain tavalla mutta kun se on ihan saatanan lujassa ettei lähe.... :-/ :'(
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"