Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Vanette Cargo Ilmansuodatin (moottori)

Aloittaja rantpe, heinäkuu 24, 2007, 22:29:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rantpe

Hei, Kuulin yhdeltä henkilöltä asiasta että alkuperäinen moottorin ilman suodatin hankala laittaa paikoilleen niin ettei jää alareunasta auki vaikka kansi on paikoillaan, Nyt minkä merkkisestä ilman suodattimesta teillä on hyviä ja toimivia kokemuksia? Esim.Motonet tarjoaa vapaa virtaus suodatinta hintaan 39 euroa ( pestävä malli) jos ymmärsin oikein niin sellainen malli missä on verkko tukemassa että suodatin pysyy muodossaan? Mielipiteitä asiasta , kokemuksia ym ym . Kiitos ja hyvää illanjatkoa kaikille toivoo Pekka

valpas

#1
LainaaHei, Kuulin yhdeltä henkilöltä asiasta että alkuperäinen moottorin ilman suodatin hankala laittaa paikoilleen niin ettei jää alareunasta auki vaikka kansi on paikoillaan, Nyt minkä merkkisestä ilman suodattimesta teillä on hyviä ja toimivia kokemuksia? Esim.Motonet tarjoaa vapaa virtaus suodatinta hintaan 39 euroa ( pestävä malli) jos ymmärsin oikein niin sellainen malli missä on verkko tukemassa että suodatin pysyy muodossaan? Mielipiteitä asiasta , kokemuksia ym ym . Kiitos ja hyvää illanjatkoa kaikille toivoo Pekka
Ei taida muut olla hurahtanu Vanetteen, kuin sinä, ja minä  ;D.
Tuurissa ainakin oli alkuperäisen kaltainen vetelä malli.
Etteikö Motonetissa ollut se tavallinenkin malli vahvikkeellinen? Käyppä tarkistamassa.
Ei ole miltei kolmeen vuoteen ollut Vanettea käytössä, niin en muista, mistä niitä vahvikkeellisia sai ostaa.

rantpe

Hei, Hurahtanut tai ei mutta minulla yleensä aina auton kanssa että kaikkea yritetään haalia kasaan kaikkea mahdollista ? Ja aina kun joutuu tekemään tai etsimään jostain jotain niin silloin on oma apu paras apu? Täytyy käydä katsomassa sitä Motonetin suodatinta kun sattuu liike kohdalle. Nyt eilen tuli kaveri pois lomalta on Nissan Nordic Finland töissä yrittää sieltä löytää ja kysellä minulle apuaja saas nähdä mitä sieltä löytyy?

valpas

#3
LainaaHei, Hurahtanut tai ei mutta minulla yleensä aina auton kanssa että kaikkea yritetään haalia kasaan kaikkea mahdollista ? Ja aina kun joutuu tekemään tai etsimään jostain jotain niin silloin on oma apu paras apu? Täytyy käydä katsomassa sitä Motonetin suodatinta kun sattuu liike kohdalle. Nyt eilen tuli kaveri pois lomalta on Nissan Nordic Finland töissä yrittää sieltä löytää ja kysellä minulle apuaja saas nähdä mitä sieltä löytyy?
Tarkoitin, että täälä foorumilla ei taida olla muita Vanetten kanssa pelaajia, kuin minä. Enempikin yrittävät pysyä erossa ko. laitteesta, kun tuntevat sitä sen verran  ;).
Melkeimpä kaikissa Autotarvikeliikkeissä on tuollaisia vahvikkeilla olevia Ilmansuodattimia. Saattaahan olla, että alkuperäinenkin on jo vahvikkeella. Viisi vuotta sitten ei ollut, enkä sen jälkeen ole edes kysellyt.
Jos Espanjassa käy, niin kannattaa rahdata sieltä osia mukanaan  :). Vaikka tietojeni mukaan ne eivät sielläkään ole enää halpoja.

rantpe

Hei, Soitin Motonet ja siellä myyjä kävi avaamassa laatikon ja iellä oli sisällä sellainen suodatin missä verkkovahvike ja hinta noin 9,08 euroa. ja löytyy myös lokasuoja vikkuja kolmea eri väriä. Muuten tuli mieleen onko sinulla tai tiedätkö onko kellään mittari taulua ? Riittää kun siinä olisi ne "Mittaritaulut" ehjät ja siistit? Laittaisin samalla hieman pirteämmät taustat / väriä en ole vielä päättänyt.

AkiH

Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

valpas

LainaaHei, Soitin Motonet ja siellä myyjä kävi avaamassa laatikon ja iellä oli sisällä sellainen suodatin missä verkkovahvike ja hinta noin 9,08 euroa. ja löytyy myös lokasuoja vikkuja kolmea eri väriä. Muuten tuli mieleen onko sinulla tai tiedätkö onko kellään mittari taulua ? Riittää kun siinä olisi ne "Mittaritaulut" ehjät ja siistit? Laittaisin samalla hieman pirteämmät taustat / väriä en ole vielä päättänyt.
Kyllä minulla pitäisi jonkinlainen mittaristo Vanette Cargoon olla ylimääräisenä.