Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

King cab-89 ja uusi foorumilainen esittäytyy

Aloittaja samiho, heinäkuu 14, 2007, 23:49:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

samiho

Terve kaikille!
Tulin -89 king cabin omistajaksi tuossa viikolla niin täältä varmaan saa vinkkejä ym. pelistä.
2.0 takavetomalli siis.
Kokemuksia?
Puhtaasti kuljetuskäyttöön hankin mutta pientä "faceliftiäkin" mielessä.
Kuskinpenkin tarvisin uuden, se on repsahtanut vähän.

alfadatsun

Terwetuloa tänne kummien otusten kummaan seuraan ;)

Lerssinen

#2
Kysy autosta mitä vaan niin vastaan mitä vaan  :D

Just menossa 240tkm "huolto"  ::)
-Laatikko
-Kytkin
-Laturi
-Kardaanin korjaus(ristikot+keskituilakeri)
-Nelipyöräsuuntaus
-ja jottain tuuninkia taas samalla kun kerran pajalla ollaan  8-)

http://www.ii2.org/user.php?nick=extreem&s=images&foldid=1387202
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=1289
Tuolta muutama kuvatus aiheesta..Tän hetken remonttikuvai ei oo vielä olemassa, ei oo paljo kerenny ottaa ja auto on ny ajokunnoton..Valiant 24/7  8-)

-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

samiho

No kiva että löytyy tietoa ja auttamisen halua :D

Ensin pitäs vaihtaa ratti. Sen pinta on irti rungosta, eli pyörii se muovi siinä päällä ikävästi kun kääntelee taajamissa.
Käykö minkään muun Nissanin ratti suoraa esim. Itse laittaisin isompi kehäisen nykyisen tilalle kun on aika rankka kääntää liikkeelle lähdettäessä sekä parkkeerattaessa.

Uusi syyläri on paketissa odottamassa asennusta. Mitä huomioitavaa siinä hommassa vai meneekö kivuitta?
Kori tietty kukkii jo, joten fiksausta ja maalausta edessä.
Lavalle meinaa asentaa kumimaton. Onko järkee vai ei? Kiviäkin kuskaan ym.

Kiitos etukäteen!

samiho

Syyläri vaihdettu, ei paha homma. Reilu puoli tuntia tais mennä.
Kunhan muistaa varata uudet klemmarit letkuihin ennenkuin alkaa hommaan. Ne pettää todennäköisesti aina jostain kohdasta, niin nytkin. Onneksi oli varastossa.
Mites toi klappi ohjauksessa?
Simpukan päällä olevasta mutterin pultin yhdistelmästä ilmeisesti kiristetään löysät pois?

take

Simpukassa on oltava pieni välys jottei ala takerrella. Jos lähes välyksettömän ohjauksen haluaa niin pitäisi hammastanko soveltaa jotenkin. Saattaa olla mahdoton projekti. ::) Apusimpukka ja raidepäät kannattaa tarkastaa jos tuntuu olevan liikaa välystä. Varttikierros alkaa olla liikaa. ;D

Lerssinen

Ratti passaa luupäästä ainakin... Kumia voi yrittää korjata tekemällä terävällä mattopuukolla pieniä viiltoja kehän taakse ja sikaflexin jotain liimaa väliin.. Mutta paa ralliratti niin pääsee siitäkin.. Itse en suostu ajamaan kuin puisella  8-)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

samiho

Ei se välys kovin paha oo tosiaan. Ehkei tartte toimenpiteitä.
Rattia vois alkaa metsästää kyllä.
Joku kähee tietty ois kiva.