Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

nats

Aloittaja p11, toukokuu 14, 2007, 09:37:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

p11

Mikähän vikana kun on ruvennut nats ajonesto temppuileen.

Välillä kun virtaavaimesta vääntää ei syty mitään varotus valoja on aivan pimee koetaulu.

Välillä vilkkuu se oranssi chek moottorin varotusvalo ja olen toiminut ohjekirjan antamilla ohjeilla eli virrat on 5s ja lock 5s ja käynnistys, toisinaan pelaa pitkänkin aikaa ja taas yks kaks tökkii...ps.olen kokeillut molemmat avaimet ja toisella tekee paljon enempi tuota häikkää..

Onkohan minkäläinen remppa ja kuinka kallis edessä ja pitäneekö viedä merkkiliikkeeseenkin tuon takia.. kysyin tätä samaa jo tuolla dnsf palstallakin mutta on aika hiljasta jospa täällä ois tietäjiä enempi... :'(

Jylppy

Siis ei tuu edes virtoja päälle, kun kääntää avaimesta? -Silloin voi olla virtalukon pohjassa jotain häikkää. Jos ajonestossa on vikaa, virrat tulee päälle kyllä normaalisti, mutta auto ei lähde käyntiin (ajoneston ledi jää vilkkumaan, tai palaa koko ajan).
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

p11

#2
jylpylle:joo välillä ei tuu virtoja ollenkaan mutta enempi tekee sen että se chek merkkivalo vilkkuu. se ledi ei vilku eikä jää palamaan vaan pimenee pois, mutta koetaulussa ei pala mikään varotus valo tai sitten chek varotusvalo oranssi vilkkuu...ps.huomasin tuossa että mulla putos se auton avain nippu lattialle ja se auton avaimen punainen pala oli vähän raollaan avaimessa no työnsin sen kiinni eikö se oo just se nats siru..nyt on pelannut täytyy seurata tilannetta..