Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Missä on kaiuttimien paikat??

Aloittaja Sunnyman, toukokuu 02, 2007, 20:55:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sunnyman

Haluasin tietää että missä on kaiuttimien alkuperäiset paikat Nissan Sunny Slx 1.6 -88 ? Kun ei löydy mitään paikkaa mihin kauttimet pistäis vai onko tossa edes olemassa kaiuttimien paikkoja vai pitääkö ite tehä ne?

M i g i

LainaaHaluasin tietää että missä on kaiuttimien alkuperäiset paikat Nissan Sunny Slx 1.6 -88 ? Kun ei löydy mitään paikkaa mihin kauttimet pistäis vai onko tossa edes olemassa kaiuttimien paikkoja vai pitääkö ite tehä ne?
etu ovissa ja hattuhyllyssä.. siellä ainakin pellissä reijät kajareille

Getz

Heips! Mulla on ainakin kojelaudan päissä vakiopaikat. Mutta parempi on laittaa oviin. Verhoilun irroittamalla löytyy, joutuu tekemään ovipahveihin tietysti reiät. Ovatten ainakin etuovissa lähellä oviveiviä.  :)

M i g i

LainaaHeips! Mulla on ainakin kojelaudan päissä vakiopaikat. Mutta parempi on laittaa oviin. Verhoilun irroittamalla löytyy, joutuu tekemään ovipahveihin tietysti reiät. Ovatten ainakin etuovissa lähellä oviveiviä.  :)
ei seetana en löytäny omasta supercatin  koelaudasta mitään paikkaa..

Mies

LainaaHeips! Mulla on ainakin kojelaudan päissä vakiopaikat. Mutta parempi on laittaa oviin. Verhoilun irroittamalla löytyy, joutuu tekemään ovipahveihin tietysti reiät. Ovatten ainakin etuovissa lähellä oviveiviä.  :)


Ei ole ainakaan N13 prefacelifteissä muutakun toisessa päässä kojetaulua orkkispaikka :-?
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)