Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Patrol

Aloittaja Jep Jep, huhtikuu 20, 2007, 18:22:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jep Jep

Joo, kyselenpä tällä kertaa tollasesta ajokista, ku ens vuon oon autoo hankkimas ja aattelin ensi et ekaks autoks vois hommata cedricin, mutta sit tuli toine vaihtoehto et isäntä vois hieman sponssata mua auto hankinnas ja esitti et vois ostaa sen kaverilta tollasen nissan patrollin 3.3 litran diesel koneella jos ei oo turboo (eipähä ainakaa oo turbo huolii).

Tietääkseni noi saa rekisteröityy myös pienel diesel verolle, ja nii ois varmaa tarkotus tehä jos tollasen hankkis, mutta sitten et onko toi soppeli peli nyt ekaks autoks, itsestäni se on kuiteski aika siistin näköne et kyl se ainaki näön puolest mulle kelpais. Millasii vikoi nuissa mahdollisest mahtaa olla, onko luotettava/kestävä ajokki ja paljo tollane iso maasturi hörppää satasella dieselii.

ramlerssi

laatu vehkeitä, etujouset on yleensä loppu ja laatikko rallattaa jos tekniikka kunnos menee alle 10l reippaasti, niin ja ruostetta

Ruhvi

kaikki puolet kannattaa testata jakolootasta että toimii, ja ettei jollota/rallata perä yms. aika kalliita nuo nelivetohommat korjata  ;) luulen et itellä menee perä vaihtoon kingcäpistä  :-X
Micra K10

Janne80

Lainaamutta sitten et onko toi soppeli peli nyt ekaks autoks, itsestäni se on kuiteski aika siistin näköne et kyl se ainaki näön puolest mulle kelpais.
No kukapa sen on määritelly että mikä se olis sitte hyvä ekaksi autoksi.... Kyllähän tuo on ainakin munmielestä aivan verraton peli :D
Toyota corolla stw -06 & Micra super s - 91

killdozer

Lainaajos ei oo turboo (eipähä ainakaa oo turbo huolii)

No, mutta.. Onko se muka hauskaa, jos ei ole turboa? Jos ei ole huolia, niin ei kyllä ole koskaan kivaakaan!
KAIKKI POISTETTU LIIKENNEKÄYTÖSTÄ

Miikka *huoltopäällikkö*+kissan täti & MiikanpoikaX2

AkiH

Hyvänä puolena Patrolilla on ainakin se, että sillä tuskin tulee hirveästi hurjasteltua ainakaan maantiellä. Jos oikein muistan niin huippunopeus on 125 km/h ja kiihtyvyys 0-100 km/h mukavat 25 s. :) Mutta eihän se mikään urheiluauto olekaan.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Joopa

Kunhan on 5-vaihteinen, itselläni oli aikoinaan tuommoinen 4 lovisella laatikolla ja ei sillä yli satasta kehdannut ajaa.
Omassani alkoikin olla jo kulumisen merkkejä 270 000 kohdalla, johtuen varmaankin just tuosta nelosella huudattamisesta.
Automaattiset napalukot kannattaa kanssa testata, ellei ole jo vaihdettu manuaaleiksi.