Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

N10 Cherrystä kiisseli?

Aloittaja -Vonjake-, syyskuu 15, 2006, 13:16:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-Vonjake-

Tuli tuossa mieleen että onkohan millään tapaa mahdollista tehdä N10 cherrystä 1.7dieseliä? Kun tuossa jääpi yks vähän ajettu b11 sunnyn kone ylimääräiseksi. Ja olis farmari cherryn koppa rullaavana. Jos sais soviteltua jarrut, tolpat yms. suht pienellä vaivalla ? Vai onko noissa b11 ja n10 kopassa eroja paljonkin..?

Onko tuota n10 cherryä ollut dieselinä ? Ajattelin vaan että farmarina ja 2 paikkasena pakettiautona olis todella halpaa ajoa.. Jos vielä ahtais sen dieselin.

Tämmönen projekti ei nyt ihan heti ala, kun pitäis löytää aikaa muillekkin, mutta mielenkiinnosta sellaista kyselen..

Paljonko muuten tuo 1.7 Diesel painaa ? Näppituntumalla ainakin aika paljo  ;)
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

cb125twin

eikös noita hb sunny n13:sia ole helpompi dsl swapata

-Vonjake-

Lainaaeikös noita hb sunny n13:sia ole helpompi dsl swapata


Niin varmasti, mutta vois jotenki tuonkin suht harvinaisen korin hyödyntää.

Niin tuolla ncf.fi sivuilla ei ainakaan ollut diesel mainintaa, onko jossain muualla ollut ikinä..?
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

cb125twin

#3
kone on toisinpäin a (takavetosesta muokattu) ja e koneisissa.
Olen kelaillu noita dsl paku juttuja kans aika paljon  :-X

-Vonjake-

#4
Lainaakone on toisinpäin a (takavetosesta muokattu) ja e koneisissa.
Olen kelaillu noita dsl paku juttuja kans aika paljon  :-X

Mitä tarkotit toisinpäin? Pako ja imusarjan puolta vai? Mihi se haittaa? Poikittainha ne on molemmat. Niin No pitääpä kohta katella tarkemmin...
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

japez

Kaverilla oli aikonaan niitä viimeisiä N10:jä joka oli E-koneella, istuttivat sinne sen 1,7 diiselin. Muistaakseni meni aika nätisti, ainoastaan konepeltiin piti muutoksia tehdä kun ei muuten mahtunut kiinni. Auto oli siis peltoautona.

GynZi

Ja tosiaan tota N10:ähän on saanu 1.5 koneella eli 1.8 koneen sinne sais istuttaa, painosta en uskalla sanoa mitään. Tuli omaan 120a:han muuten ISO tavaratila ku rekisteröi kakspaikkaseks :D

-Vonjake-

LainaaJa tosiaan tota N10:ähän on saanu 1.5 koneella eli 1.8 koneen sinne sais istuttaa, painosta en uskalla sanoa mitään. Tuli omaan 120a:han muuten ISO tavaratila ku rekisteröi kakspaikkaseks :D

Ai noita on ollu 150A ? Sittehän sen kaite saattais saahakkin. Pitääpä katella joskus jos innostuu, ei kehtaa vielä hävittää tuota koppaa. Tuohon tulis vielä isompi tavara tila jos 2-paikkaseks pakuks meinaa  :o
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

GynZi

Lainaa

Ai noita on ollu 150A ? Sittehän sen kaite saattais saahakkin. Pitääpä katella joskus jos innostuu, ei kehtaa vielä hävittää tuota koppaa. Tuohon tulis vielä isompi tavara tila jos 2-paikkaseks pakuks meinaa  :o
E15 koneisena niitä on saanu ainaki  8-)

Tero-75

Lainaa

Ai noita on ollu 150A ?

N10-Cherryssä on ollut konevaihtoehtoina aluksi (79-80) A12 ja A14, faceliftin (81-82) myötä valikoimaan tuli lisäksi E10, E13 ja E15.
Mallimerkintä on ollut aina 1X0A, koneen tyypistä riippumatta kertoen vain koneen koon.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Ratsun140y

siis eikö tosiaan ole a15 myllyllä? :o
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

nabco

Lainaasiis eikö tosiaan ole a15 myllyllä? :o

Jenkeissä sai A15 koneella, mallina 310
"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65

Tero-75

Lainaasiis eikö tosiaan ole a15 myllyllä? :o

Ainakaan suomeen ei ole kyseisellä koneella tuotu. Onko edes ollut tuotannossa, siitä en tiedä.
Tehovertailun vuoksi kannattaa muistaa että N10:in E15 on vain 70 heppainen, kun B11 ja N12 on 75 heppaisia. Erona ainakin pakosarjat; N10:ssä 4-1, B11:ssä ja N12:ssa 4-2. Lisäksi taisi kannen kanavissa olla jotain eroja.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Ratsun140y

#13
Lainaa

N10:in E15 on vain 70 heppainen, kun B11 ja N12 on 75 heppaisia.

a15 tais olla kans 70hp ja sitäkautta vissiin käsitys sitten että olis a-moottoreillakin ollu 1500:sia serryttimiä :P
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

nabco

Isoin A-konehan Suomessa oli toi 1.4. Mut maailmalla sai 1.5 ja ihan tuotannossa. Eikä pidä unohtaa myös aika harvinaista "100A" N10:ä, A10 koneella. naapurin isännällä oli aikoinaan ks. orkkis "100A"

"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65

-Epeli

et viittis katella niitä laturin kytkentöjä :)