Kirjoittaja Aihe: N10 Cherrystä kiisseli?  (Luettu 4556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -Vonjake-

  • Foorumin käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 1 562
  • Punainen ja Datsun
N10 Cherrystä kiisseli?
« : Syyskuu 15, 2006, 13:16:53 »
Tuli tuossa mieleen että onkohan millään tapaa mahdollista tehdä N10 cherrystä 1.7dieseliä? Kun tuossa jääpi yks vähän ajettu b11 sunnyn kone ylimääräiseksi. Ja olis farmari cherryn koppa rullaavana. Jos sais soviteltua jarrut, tolpat yms. suht pienellä vaivalla ? Vai onko noissa b11 ja n10 kopassa eroja paljonkin..?

Onko tuota n10 cherryä ollut dieselinä ? Ajattelin vaan että farmarina ja 2 paikkasena pakettiautona olis todella halpaa ajoa.. Jos vielä ahtais sen dieselin.

Tämmönen projekti ei nyt ihan heti ala, kun pitäis löytää aikaa muillekkin, mutta mielenkiinnosta sellaista kyselen..

Paljonko muuten tuo 1.7 Diesel painaa ? Näppituntumalla ainakin aika paljo  ;)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2006, 13:25:42 kirjoittanut -Vonjake- »
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

cb125twin

  • Vieras
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2006, 13:56:50 »
eikös noita hb sunny n13:sia ole helpompi dsl swapata

Poissa -Vonjake-

  • Foorumin käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 1 562
  • Punainen ja Datsun
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2006, 14:13:29 »
Lainaus
eikös noita hb sunny n13:sia ole helpompi dsl swapata


Niin varmasti, mutta vois jotenki tuonkin suht harvinaisen korin hyödyntää.

Niin tuolla ncf.fi sivuilla ei ainakaan ollut diesel mainintaa, onko jossain muualla ollut ikinä..?
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

cb125twin

  • Vieras
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2006, 14:46:28 »
kone on toisinpäin a (takavetosesta muokattu) ja e koneisissa.
Olen kelaillu noita dsl paku juttuja kans aika paljon  :-X
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2006, 14:47:33 kirjoittanut cb125twin »

Poissa -Vonjake-

  • Foorumin käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 1 562
  • Punainen ja Datsun
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2006, 15:25:05 »
Lainaus
kone on toisinpäin a (takavetosesta muokattu) ja e koneisissa.
Olen kelaillu noita dsl paku juttuja kans aika paljon  :-X


Mitä tarkotit toisinpäin? Pako ja imusarjan puolta vai? Mihi se haittaa? Poikittainha ne on molemmat. Niin No pitääpä kohta katella tarkemmin...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2006, 15:26:03 kirjoittanut -Vonjake- »
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Poissa japez

  • Foorumin käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 558
  • Bensalla pestään diisselit...
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2006, 20:28:27 »
Kaverilla oli aikonaan niitä viimeisiä N10:jä joka oli E-koneella, istuttivat sinne sen 1,7 diiselin. Muistaakseni meni aika nätisti, ainoastaan konepeltiin piti muutoksia tehdä kun ei muuten mahtunut kiinni. Auto oli siis peltoautona.

GynZi

  • Vieras
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2006, 00:52:11 »
Ja tosiaan tota N10:ähän on saanu 1.5 koneella eli 1.8 koneen sinne sais istuttaa, painosta en uskalla sanoa mitään. Tuli omaan 120a:han muuten ISO tavaratila ku rekisteröi kakspaikkaseks :D

Poissa -Vonjake-

  • Foorumin käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 1 562
  • Punainen ja Datsun
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #7 : Lokakuu 02, 2006, 07:22:10 »
Lainaus
Ja tosiaan tota N10:ähän on saanu 1.5 koneella eli 1.8 koneen sinne sais istuttaa, painosta en uskalla sanoa mitään. Tuli omaan 120a:han muuten ISO tavaratila ku rekisteröi kakspaikkaseks :D

Ai noita on ollu 150A ? Sittehän sen kaite saattais saahakkin. Pitääpä katella joskus jos innostuu, ei kehtaa vielä hävittää tuota koppaa. Tuohon tulis vielä isompi tavara tila jos 2-paikkaseks pakuks meinaa  :o
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

GynZi

  • Vieras
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #8 : Lokakuu 02, 2006, 14:00:27 »
Lainaus

Ai noita on ollu 150A ? Sittehän sen kaite saattais saahakkin. Pitääpä katella joskus jos innostuu, ei kehtaa vielä hävittää tuota koppaa. Tuohon tulis vielä isompi tavara tila jos 2-paikkaseks pakuks meinaa  :o
E15 koneisena niitä on saanu ainaki  8-)

Poissa Tero-75

  • NCF jäsen
  • Rahastonhoitaja
  • *****
  • Viestejä: 4 126
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #9 : Lokakuu 02, 2006, 16:00:19 »
Lainaus

Ai noita on ollu 150A ?

N10-Cherryssä on ollut konevaihtoehtoina aluksi (79-80) A12 ja A14, faceliftin (81-82) myötä valikoimaan tuli lisäksi E10, E13 ja E15.
Mallimerkintä on ollut aina 1X0A, koneen tyypistä riippumatta kertoen vain koneen koon.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Seat Toledo 1.6 -98, Suzuki GT 125R

Poissa Ratsun140y

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 2 089
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #10 : Lokakuu 02, 2006, 17:21:20 »
siis eikö tosiaan ole a15 myllyllä? :o
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

Poissa nabco

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 504
  • DATSUN - KESTÄÄ
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #11 : Lokakuu 02, 2006, 17:57:54 »
Lainaus
siis eikö tosiaan ole a15 myllyllä? :o

Jenkeissä sai A15 koneella, mallina 310
"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65

Poissa Tero-75

  • NCF jäsen
  • Rahastonhoitaja
  • *****
  • Viestejä: 4 126
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #12 : Lokakuu 02, 2006, 17:58:46 »
Lainaus
siis eikö tosiaan ole a15 myllyllä? :o

Ainakaan suomeen ei ole kyseisellä koneella tuotu. Onko edes ollut tuotannossa, siitä en tiedä.
Tehovertailun vuoksi kannattaa muistaa että N10:in E15 on vain 70 heppainen, kun B11 ja N12 on 75 heppaisia. Erona ainakin pakosarjat; N10:ssä 4-1, B11:ssä ja N12:ssa 4-2. Lisäksi taisi kannen kanavissa olla jotain eroja.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Seat Toledo 1.6 -98, Suzuki GT 125R

Poissa Ratsun140y

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 2 089
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #13 : Lokakuu 02, 2006, 18:07:38 »
Lainaus

 N10:in E15 on vain 70 heppainen, kun B11 ja N12 on 75 heppaisia.

a15 tais olla kans 70hp ja sitäkautta vissiin käsitys sitten että olis a-moottoreillakin ollu 1500:sia serryttimiä :P
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2006, 18:08:03 kirjoittanut Ratsun140y »
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

Poissa nabco

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 504
  • DATSUN - KESTÄÄ
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #14 : Lokakuu 02, 2006, 18:38:53 »
Isoin A-konehan Suomessa oli toi 1.4. Mut maailmalla sai 1.5 ja ihan tuotannossa. Eikä pidä unohtaa myös aika harvinaista "100A" N10:ä, A10 koneella. naapurin isännällä oli aikoinaan ks. orkkis "100A"

"Ei kaikki ruostunut ole romua"  100A LE10, 120A LF10, 140A LN10, 120Y LB210, 150Y LB310, -89 Hiase. Järvellä Evinrudet Sportwin -71 ja Fisherman -65

-Epeli

  • Vieras
Re: N10 Cherrystä kiisseli?
« Vastaus #15 : Huhtikuu 16, 2007, 20:47:09 »
et viittis katella niitä laturin kytkentöjä :)