Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Mistä ARP:n pulttisarjoja?

Aloittaja mikan, lokakuu 19, 2005, 10:43:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikan

LainaaMä laitan meiliä ruotsiin, veljeni Mathias sekä Kaverini Johan ottaa kans yhden sarja elikä kaks lisää!!



Ookoo, eli 8 sarjaa olis sit hakusessa, joten tarjouspyynnöt sen mukaan.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Janssonligan

Mä sain meliä Jöranilta eilen, pultit maksaa 1400kr/146€/sarja ja hän tilaa sieltä ensi kerta 15.12, ne tulee joskus tammikuussa....... Aika kallis hinta!?

Mako

No olisko se sitten toi teutoonipulju http://www.rtrac.de/ mistä tilataan? Hintaa saksan alv:llä maustettuna olisi 100,40€ + postikulut jotka vois kuvitella olevan 5-10€ / tilaaja??

1200

LainaaNo olisko se sitten toi teutoonipulju http://www.rtrac.de/ mistä tilataan? Hintaa saksan alv:llä maustettuna olisi 100,40€ + postikulut jotka vois kuvitella olevan 5-10€ / tilaaja??

Ei kuulosta pahalta, sopisi ainakin minulle.

Christoffer

1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

Mako

LainaaSuomessa ARP:n pultteja myy myös RacersPlace

http://www.racersplace.fi/home.php


..joita "tuo" maahan USParts.

Christoffer

Lainaa


..joita "tuo" maahan USParts.

Sieltä on siis kysytty ja saatu tuommoinen vastausko?
Vai hankkisiko tuo RP itse joltain jenkkilän tukkurilta(minulla ei mitään tietoa)?

Aika paljon on jenkkipuolella kehuttu tuota racersplacea
ja tuolla näyttäisi olevan oikein kyselykaavakekin http://www.racersplace.fi/hintatiedustelu.php

Luulisi että US-partsilla olisi intoa järkätä mahdollisimman paljon myytävää tavaraa kun on tuo GT40:n nyt ostettu..
Tosin viimeiset kokemukset tuosta putiikista on ollut aika vaisuja.. :(
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

mikan

LainaaSuomessa ARP:n pultteja myy myös RacersPlace

http://www.racersplace.fi/home.php

Kysytty on. Vastaus:

> 125€  toimitusaika noin 3 viikkoa.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Mako

Pannaanko tilaukseen vai odottellaanko vielä?

-M

mikan

LainaaPannaanko tilaukseen vai odottellaanko vielä?

-M

Mun puolesta voidaan tilata, eli onko se sitten tää:

http://www.rtrac.de/  Hintaa saksan alv:llä maustettuna olisi 100,40€ + postikulut jotka vois kuvitella olevan 5-10€ / tilaaja??

Miten tilaus/maksu/jakelu hoidetaan?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

1200

LainaaPannaanko tilaukseen vai odottellaanko vielä?

-M

Mun puolesta vois tilata kans.

Mako

#41
Tähän mennessä kiinnostuneita ilmoittautunut 10 kpl:

- mikan
- TIC-i14
- Miikka
- Mako
- Janssonligan
- Mathias
- Johan
- 1200
- datmaster
- peksi2

Mä voin hoitaa tilauksen/maksun/jakelun mutta odotellaan rtracin vastausta tarkasta hinnasta veroineen ja postimaksuineen Suomeen. Selvitän myös mitä postitus Suomessa maksaa per setti. Vai?

-M

Datmaster

LainaaTähän mennessä kiinnostuneita ilmoittautunut 8kpl:

- mikan
- TIC-i14
- Miikka
- Mako
- Janssonligan
- Mathias
- Johan
- 1200

Mä voin hoitaa tilauksen/maksun/jakelun mutta odotellaan rtracin vastausta tarkasta hinnasta veroineen ja postimaksuineen Suomeen. Selvitän myös mitä postitus Suomessa maksaa per setti. Vai?

-M

lisääppä mut listalle
[img name=signat_img_resize]http://i22.photobucket.com/albums/b314/datmaster/datsave.jpg [/IMG] Datsun 1200 @ A15i , 200L HLC130

mikan

>  We will need your adress, tel number, VAT number when avbl.
 
Eikös tämä siis tarkoita sitä että jos joku firma tilaa heiltä nuo pultiti niin myyvät ilman alvia? Tulipa vaan mieleen kun jotkut ovat hakeneet ruotsista renkaita/vanteita toiminimen nimiin. Näin saavat paikallista alvia halvemmalla. Kotimaassa tietty tuo alvin maksaminen sitten unohtuu kun jäävät omaan käyttöön. Tuollaisesta on ilmeisesti aika mahdotonta jäädä kiinni koska tiedot eivät välity maiden välillä. Ihan vaan siis tuli mieleen...

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

peksi2

Onko kyseessä koko moottorin pulttisarja? kansi, vauhtipyörä ja veivit vai oletko tilaamassa pelkkää kannenpulttisarjaa? Olisin mahdollisesti tilauslistalla mukana...  Peksi Lahdesta





Mako

LainaaOnko kyseessä koko moottorin pulttisarja? kansi, vauhtipyörä ja veivit vai oletko tilaamassa pelkkää kannenpulttisarjaa? Olisin mahdollisesti tilauslistalla mukana...  Peksi Lahdesta



Kannen pinnapulttisarjaa oltaisiin tilaamassa. Kyllähän siinä samalla varmaan muutakin voi tilata.

-M

Mako

Lainaa>  We will need your adress, tel number, VAT number when avbl.

Eikös tämä siis tarkoita sitä että jos joku firma tilaa heiltä nuo pultiti niin myyvät ilman alvia? Tulipa vaan mieleen kun jotkut ovat hakeneet ruotsista renkaita/vanteita toiminimen nimiin. Näin saavat paikallista alvia halvemmalla. Kotimaassa tietty tuo alvin maksaminen sitten unohtuu kun jäävät omaan käyttöön. Tuollaisesta on ilmeisesti aika mahdotonta jäädä kiinni koska tiedot eivät välity maiden välillä. Ihan vaan siis tuli mieleen...

t. Mika

Kyllä tarkoittaa. Jos jollain on Alv. velvollinen firma niin ei muutakun asia haltuun!

Jos veroja maksellaan niin näyttää siltä että yhden setin hinnaksi Saksan alvilla + postikulut Suomeen +  toimitukset Suomessa tulee n. 100€. Odotan vielä varmistusta tuosta rtracilta..

-M

Mako

#47
Eli homma menisi nyt osapuilleen näin.

Jos tilataan 8 settiä niin silloin yhden setin hinnaksi tulisi:

(ARP 77,88 x 8 + rahti 31,30 x Saksan alv. 1.16) / 8 = 94.88e + postikulut Suomessa 1.1kg:n mukaan 6.80e + halvimmat kuplapussit 0,40e = 102,10 EUR.

Jos maksu- ja toimitusjärjestelyt on kaikkien mielestä ok niin mulle privaa ja annan paluupostissa tilinumeron. Kun kaikki tilaajat ovat maksaneet tuon 102,10 EUR mun tilille niin siirrän rahat rtraciin ja sitten odotellaan paketin saapumista.

Ja jottei homma veny turhan pitkäksi niin sovitaanko että jokainen laittaa tuon 102,10 Eur mun tilille viimeistään 23.11.2005 mennessä?

Mako

1200

#48
LainaaEli homma menisi nyt osapuilleen näin.

Jos tilataan 8 settiä niin silloin yhden setin hinnaksi tulisi:

(ARP 77,88 x 8 + rahti 31,30 x Saksan alv. 1.16) / 8 = 94.88e + postikulut Suomessa 1.1kg:n mukaan 6.80e + halvimmat kuplapussit 0,40e = 102,10 EUR.

Jos maksu- ja toimitusjärjestelyt on kaikkien mielestä ok niin mulle privaa ja annan paluupostissa tilinumeron. Kun kaikki tilaajat ovat maksaneet tuon 102,10 EUR mun tilille niin siirrän rahat rtraciin ja sitten odotellaan paketin saapumista.

Ja jottei homma veny turhan pitkäksi niin sovitaanko että jokainen laittaa tuon 102,10 Eur mun tilille viimeistään 23.11.2005 mennessä?

Mako

Joo, ruvetaanko makseleen kun ilmoitat tilinumeron?

---------------------

Edit: oho sen saaki privana ::)

mikan

Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Datmaster

[img name=signat_img_resize]http://i22.photobucket.com/albums/b314/datmaster/datsave.jpg [/IMG] Datsun 1200 @ A15i , 200L HLC130

1200


Miikka

ison C:n ja pikku V:n [b]huoltopäälikkö[/b]
Nissan Patrol 160 T Super Roof
Datsun 100A*rojekti 1.4T*
Datsun 100A@140A
R20&K11

[u]Datmönkijä 150AY[/u]

Mako

#53
- mikan
- Miikka  
- Mako
- Mathias
-Johan
- 1200
- datmaster
- TIC-i14
- Marcus
- peksi2

Kunhan TIC-i14 ja Marcus ehtivät vielä maksaa niin lähetän tilauksen.

-Mako

peksi2

Makolle viestiä.Koska oon niin käsi niin voisitko soittaa mulle numeroon 044-5755652    Ois asiaa niistä pulteista

-TICI-

netti oli poikki... nyt maksettu
E10 2kpl ja B310

040-731-69-85

-TICI-

Lainaa- mikan
- Miikka  
- Mako
- Mathias
-Johan
- 1200
- datmaster
- TIC-i14
- Marcus
- peksi2
E10 2kpl ja B310

040-731-69-85

Mako

Tilaus ja maksu kymmenelle ARP pinnapulttisarjalle lähti Saksaan.

-Mako

Kennedy

Onko joku tietoinen saako ARP:ltä muita pulttisarjoja VG30ET koneeseen kuin veiveihin..?

Tai saako joltain valmistajalta ylipäätään? Mulla on yksi ylimääräinen kone jonka rakennan uusiksi ja samalla meinasin jos vaihtaisi kaikki pultit koneesta uusiin.

Mako

ARPin 2005 kataloogin mukaan ei tosiaan näyttänyt olevan kuin veiveihin.

-M