Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Mistä ARP:n pulttisarjoja?

Aloittaja mikan, lokakuu 19, 2005, 10:43:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikan

Moi!

Eli tarvetta olis yhteen projektiin saada kannen pinnapulttisarja. Epätoivoisesti olen yrittänyt niitä tilata ProStreetin kautta, mutta ei siitä näytä tulevan yhtään mitään. Mistä näitä kannattaa ostaa?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Aku_81

Part corner , south west trade, usparts

mikan

Racersplacelle laitoin kyselyn, katsotaan...

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Mako

LainaaMoi!

Eli tarvetta olis yhteen projektiin saada kannen pinnapulttisarja. Epätoivoisesti olen yrittänyt niitä tilata ProStreetin kautta, mutta ei siitä näytä tulevan yhtään mitään. Mistä näitä kannattaa ostaa?

t. Mika

Heh... Sama vika.

1200

LainaaMoi!

Eli tarvetta olis yhteen projektiin saada kannen pinnapulttisarja. Epätoivoisesti olen yrittänyt niitä tilata ProStreetin kautta, mutta ei siitä näytä tulevan yhtään mitään. Mistä näitä kannattaa ostaa?

t. Mika

Jos tarkoitat a-koneen pulttisarjaa, niin sitä ei tunnu olevan arp:lläkään, soitin esim summittiin ja sanoivat että toimitusaika on muutama kuukausi.

mikan

Lainaa

Jos tarkoitat a-koneen pulttisarjaa, niin sitä ei tunnu olevan arp:lläkään, soitin esim summittiin ja sanoivat että toimitusaika on muutama kuukausi.

Yli 6 kuukautta on tässä odotettu. Mikä lie sitten on se muutama kuukausi...

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Von_Leka

#6
muutama on 2-13kk

ILVES-Joe

Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Mako

#8
Noi A14 pultit ei taida olla enää tehtaan tuotannossa. Ainakaan uudesta kataloogista noita en löytänyt ja Lautamäkikin kertoi että ei ole saatavilla. Pistin tiedustelun ARPille että josko niitä vielä saisi.

Onko olemassa muita vaihtoehtoja ARPille?

-M

mikan

ARP:n 2005-katalogissa tuo A14 pulttisetti ainakin on, #202-4203.

Pitäis varmaan kerätä kimppatilaus ja laittaa menemään suoraan tehtaalle, josko se sitten onnistuisi.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

1200

LainaaARP:n 2005-katalogissa tuo A14 pulttisetti ainakin on, #202-4203.

Pitäis varmaan kerätä kimppatilaus ja laittaa menemään suoraan tehtaalle, josko se sitten onnistuisi.

t. Mika

Hyvä idea, tarttisin itsekin yhden sarjan, ja hinta olisi varmaan halvempi kuin suomesta ostettuna välikäden kautta.

Mako

LainaaARP:n 2005-katalogissa tuo A14 pulttisetti ainakin on, #202-4203.

Pitäis varmaan kerätä kimppatilaus ja laittaa menemään suoraan tehtaalle, josko se sitten onnistuisi.

t. Mika

No niinpäs olikin. Oon ehdottomasti mukana kimppatilauksessa.

mikan

Lainaa

Hyvä idea, tarttisin itsekin yhden sarjan, ja hinta olisi varmaan halvempi kuin suomesta ostettuna välikäden kautta.

Laitoin sulle jo aiemmin tänään meiliä asiaan liittyen.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Miikka

Minä myös mukana jos kimppaa syntyy
ison C:n ja pikku V:n [b]huoltopäälikkö[/b]
Nissan Patrol 160 T Super Roof
Datsun 100A*rojekti 1.4T*
Datsun 100A@140A
R20&K11

[u]Datmönkijä 150AY[/u]

-TICI-

missä hinnoissa ne mahtaa pyöriä?? :-[
E10 2kpl ja B310

040-731-69-85

mikan

Lainaamiss� hinnoissa ne mahtaa py�ri�?? :-[

Kotimaiset kauppiaat pyytää alun toista sataa, joten eiköhän ne kimppatilauksena pitäis tulla alle satasella.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Mako

Aika hiljaista on vastauksen saaminen ARPilta... Ehkä jos muutkin kiinnostuneet pökkäisivät mailia tuonne --> [email protected] niin jotain voisi tapahtua?

-M

Janssonligan

Tämä on hyvä idea, mä otan kans yhden sarjan jos tilaus onnistuu!!

mikan

#18
Moikka!

Eli nyt olis listalla:

- mikan
- TIC-i14
- Miikka
- Mako
- Janssonligan
- 1200

Muutamia vielä, niin voitais yrittää tilata suoraan ARP:ltä 10 pulttisarjaa. Toivottavasti ne tekee noin pieniä sarjoja...

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Datmaster

#19
muuten kiinostais mutta ku on pieni budjettivaje. ....kele >:(
[img name=signat_img_resize]http://i22.photobucket.com/albums/b314/datmaster/datsave.jpg [/IMG] Datsun 1200 @ A15i , 200L HLC130

Mako

Tuli vastaus tehtaalta että #202-4203 löytyy hyllystä mutta eivät myy suoraan yksityisille Eurooppaan vaan kehottivat ottamaan yhteyttä maahantuojaan. Voishan USPartsiltakin tietysti kysyä kimppatilaukselle hintaa?

1200

LainaaTuli vastaus tehtaalta että #202-4203 löytyy hyllystä mutta eivät myy suoraan yksityisille Eurooppaan vaan kehottivat ottamaan yhteyttä maahantuojaan. Voishan USPartsiltakin tietysti kysyä kimppatilaukselle hintaa?

Joo, kysytkö sinä?

Summit myy myös noita (eräänlainen ameerikan biltema) ja ne kyllä myy myös yksityisille, sieltäkihän vois tiedustella.

Aku_81

Lainaa

Joo, kysytkö sinä?

Summit myy myös noita (eräänlainen ameerikan biltema) ja ne kyllä myy myös yksityisille, sieltäkihän vois tiedustella.

Ehkä ennemminkin motonet, summitilla on aika laajat valikoimat ::)

Mako

Mä voin kysäistä USpartsilta saisko rabattia isommalle tilaukselle. Toi Summit voi olla hiukan hazardia, heidän nettikataloogissaan #202-4203, joka ARPin kataloogin mukaan on A14 koneen sarja, viittaa L20. ARPin kataloogin mukaan L20:seen käy #202-4201. En tiedä sitten onko noi käytännössä sitten samoilla spekseillä noi L20:n pultit?

-M

mikan

Mulle tuli myös samanlainen vastaus:
____________________________________________
Hello Mika,

Thank you for contacting ARP.

Your English is excellent!

We do not sell direct to Europe.  We do have that kit in stock and is available to any of our distributors.  I have attached a list of our European distributors for your convenience.  If you have any questions please contact me.

Regards,

Alan Nichols

Automotive Racing Products
1863 Eastman Ave.
Ventura, CA 93003
Toll Free: 800-826-3045
Ph: 805-339-2200
Fax: 805-650-0742
Email: [email protected]
www.arp-bolts.com
____________________________________________

Mukana tulleessa diilerilistassa oli us-parts, joka ainakaan vielä tähän päivään mennessä ei ole pystynyt pulttisarjaa toimittamaan.

Pitäisiköhän kokeilla Ruotsalaista toimittajaa (hauskasta nimestä huolimatta)?
http://www.nitroz.se/persaker/

t. Mika

Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Mako

Joo kysäse Pers-ååkkerilta tarjousta 6:lle setille? Mä laitan mailia RTRACiin Saksaan.

-M

Mako

LainaaMukana tulleessa diilerilistassa oli us-parts, joka ainakaan vielä tähän päivään mennessä ei ole pystynyt pulttisarjaa toimittamaan.

Tuttu vastaus tämäkin?  :P

"Moi!

Meillä ei ole sarjoja hyllyssä, tehtaalta tilaus onnistuu luonnollisesti seuraavan tilauksen yhteydessä. Yhden sarjan hinta on 115€

Terveisin

========================
Teemu Tonteri
US-PARTS
-----------------------------
Holkkitie 10  00880  HELSINKI
Phone +358 9 25 131 854
Fax +358 9 25 131 851
[email protected]
http://www.usparts.fi
========================"

mikan

#27
Ei vaan paremminkin tämä vastaus:

"Ei ollut keväällä varastossa, jonka jälkeen ei tietoa. Kysytty uudelleen tehtaalta, vastausta odotellaan."

Voisko Janssonligan laittaa tuonne Ruotsin Persåkerille kyselyn, kun osaa Ruotsia "hieman" paremmin kuin minä.  ;) Eli kuuden sarjan hinta.
Samoin Mako voisi vielä kysyä tuolta us-partsilta hintaa kuuden sarjalle.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Mako

Sakemanneilta tuli vastaus:

Hello

unfortunately not on stock, delivery time approx 2 weeks

price is 86,54 EUR without tax, without freight.

We will need your adress, tel number, VAT number when avbl.

kind regards
Herbert Reuss

Janssonligan

Mä laitan meiliä ruotsiin, veljeni Mathias sekä Kaverini Johan ottaa kans yhden sarja elikä kaks lisää!!