Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Haetaan kerholaista/foorumilaista tku/kaarina

Aloittaja M i g i, maaliskuu 25, 2007, 20:37:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M i g i

Niin löytyiskö jotain akselilta turku-kaarina-paraiset jolta liikenisi pieni palvelus.. tietty korvauskaan ei pois suljettu ;)
eli homman nimi on tämä Paraisilla olisi yksi Nissan terrano 3.0 v6 4wd automaatti joka pitäisi tsekata ja siitä raportoida yleis kuvallisesti minulle jotta tiedän kannattaako minun edes harkita matkaa haminasta asti ja kun tuo korttikin tulee takaisin vasta 2.4..
auto on tällähetkellä paraisilla ja siirtyy ilmeisesti kaarinaan viikoloppuna..

Lähinnä kiinnostaa voimansiirto/laatikon toiminta ja moottori hidas/nopea 4wd ja takaveto ja että teknisesti pelaa..
korista virheet jo tiedossa ja niiltä osin ei tuota suurtakaan ongelmaa (uusi väri jo  mielessä)

Jos joku jeesaisi olisin todella kiitollinen..

tare59

Meinaatko sitä joka on nettiautossa myynnissä, Kaarinassa. Voin kyllä käydä tsekkaamassa sen.

cedricfan

LainaaMeinaatko sitä joka on nettiautossa myynnissä, Kaarinassa. Voin kyllä käydä tsekkaamassa sen.
Turun seudun 4WD-spesialisti ::)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

M i g i

LainaaMeinaatko sitä joka on nettiautossa myynnissä, Kaarinassa. Voin kyllä käydä tsekkaamassa sen.
Juurikin sitä.. rahatkin olisi jo... helppi näkyy sitten ainakin pösön v6 moottorin hinnassa jos sille löytyy tarvetta ;)
olis hienoa jos viitsit käydä.. soita vaikka sille ja kerro että kaveri haminasta laittoi asialle ;) niin Mikko Toikka oli se mun oikea nimi 8-)

M i g i

Lainaa
Turun seudun 4WD-spesialisti ::)
aina parempi jos tuntee tekniikan..

tare59

Lainaa
Turun seudun 4WD-spesialisti ::)

Kiitos, tittelistä. 8-) 8-)

M i g i

Nii olikos tää mun ongelma nyt ratkaistu :-/

tare59

LainaaNii olikos tää mun ongelma nyt ratkaistu :-/
Soitin eilen myyjälle ja sovittiin koeajosta lauantaille 2:n jälkeen, kun hänellä nuo työt jotenkin painoivat eikä viikolla kerinnyt Paraisille. Että semmottoi. Palaamme Lauantaina asiaan. 8-) 8-)

M i g i

Lainaa
Soitin eilen myyjälle ja sovittiin koeajosta lauantaille 2:n jälkeen, kun hänellä nuo työt jotenkin painoivat eikä viikolla kerinnyt Paraisille. Että semmottoi. Palaamme Lauantaina asiaan. 8-) 8-)
joo unohdin mainita asiasta kun soitin sille.. My  bad :-/

tare59

Lainaa
joo unohdin mainita asiasta kun soitin sille.. My  bad :-/
Nou hätä, ilmoitin että olen sinun asialla. ;)