Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera P12 varusteversiot

Aloittaja Pallero, maaliskuu 24, 2007, 22:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pallero

Olen hieman katsellut noita P12 Traveller malleja sillä silmällä, että saattaa meille kevään aikana sellainen kotiutua ::)
Mutta kertokaas minulle, joka en ole Nissaneita kauheasti seurannut, että mitä varustetasoja Primerassa on ollut saatavissa. Ilmeisesti Visia ja Tekna. Ja nyt joku uusi XE. Onko muita? Mitä eroa noilla varustetasoilla on? Olen siis katselemassa käytettyä, en uutta, eli tuon XE:n saa sulkea pois.
P12 mallissa ilmeisesti on mittaristo uusittu jossain vaiheessa? Mitenkäs nämä uusi ja vanha eroavat toisistaan? Onko jotain muita muutoksia tapahtunut elinkaaren aikana?
Olisiko jollain esitteitä alkupään P12 Primeroista, kopiotkin kelpaa :)

Kiitos!!

Jylppy

#1
Visia, Acenta, Tekna ja tänä vuonna tosiaan myös XE.

2006 vuoden esitteen mukaan Visia näyttäis olevan se "karvahattumalli", ja Tekna parhaiten varusteltu noista kolmesta ensimmäisestä.

Visiasta puuttuu (tai siis siihen ei edes optiona saanut) ainakin xenonvalot, sadetunnistin, automaattisesti himmentyvä sisäpeili, keskikyynärnoja takaistuimessa, navigointijärjestelmä, vakionopeudensäädin, nahalla verhoiltu ohjauspyörä, kuljettajan peili, matkustajan peilin valaistus, 6 CD:n vaihtaja, kevytmetallivanteet, sekä rengaspaineiden valvontajärjestelmä. Optiona sai sumuvalot, peruutuskameran, ja ESP:n.

Ainoastaan Teknassa oli vakiona 6 CD:n vaihtaja, 17" renkaat & kevytmetallivanteet ja rengaspaineiden valvontajärjestelmä.

XE:n varustelista löytyy vielä Nissanin sivuilta:

http://www.nissan.fi/files/mallisto/primera/primera.pdf


EDIT:

Mulla olis tuo P12:n esite PDF-muodossa toukokuulta 2006. Sähköpostilla saa tarvittaessa.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75