Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Navara

Aloittaja cedricfan, maaliskuu 14, 2007, 19:59:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cedricfan



Tollasella pitäis kruisailla loppuviikko, DoubleCab eli henkilöauto, automaatilla :o
Lähtee muuten aika hätäseen pickupiksi ;D

Kommenttia lisää myöhemmin...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

tare59

Joo'o sääli ettei noita 4-ovisia saa rekisteröityä pakettiautoksi, vaikka siinä on lavakin. :( :(

Tuollainen olisi muuten monessa perheessä varteen otettava kulkuneuvo, jos siinä ei olisi sitä henkilöauton tuomaa polttoaineveroa (diesel). :'( :'(

take

Älä muuta sano. Ylipäätään pikapin näppäryyteen kun yhdistetään vähän parempi henkilökuljetuskapasiteetti niin sehän alkaa lähestyä unelma-autoa. Nämä nykykiisselit kun on vielä aika pirtsakoita joten ei tarvii liikennevaloissakaan hävetä bensavehkeille. Ainakaan jos vertaa niihin vanhoihin mersuihin. 190D oli ainakin niin järkky peli ajaa että huh. Tuo vanha SD22:kin lähtee jo paljo tykimmin. ;D

AkiH

Minullekin kelpaisi, varsinkin se Navaraa edeltänyt malli. Semmoisella pitkähyttisellä olen ollut koeajolla. Ruopaisin vielä vahingossa vähän kaverin naapurin nurmikkoakin rullalle. :-[ Noissahan taitaa olla nykyisellään aika mukavasti varusteitakin, ilmastointia, sähköikkunoita yms.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Aku_81

Varmaan tuossa uudessa navarassa on takapenkilläkin paremmin tilaa kuin d21 4d mallissa, sellasella tullu töissä ajeltua aikaisemmin, on kumminkin pikapin lava ja neljä henkee saa kyytiin. Omasta mielestä tollanen ehkä kovalla lavakatteella lähestyisi unelma käyttöautoa, ihmisiä saa kyytiin ja tavaraa ja vetokykyäkin olis. Kun vaan hinta ois kohdallaan ::)

cedricfan

LainaaOmasta mielestä tollanen ehkä kovalla lavakatteella lähestyisi unelma käyttöautoa, ihmisiä saa kyytiin ja tavaraa ja vetokykyäkin olis. Kun vaan hinta ois kohdallaan ::)
JEP! Ostohinnakin vielä sulattaisi, mutta ei "dieselveroa >:(
Lisää tulee kunhan ehtii..
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

take

Koeajoarviointia odottaessa... :) En oo vielä ehtiny tota ajamaan. Ehkä vasta keväämmällä. Jossei peräti kesään lykkäänny. :-/

AkiH

Olisin minäkin Navaraa syksyllä kokeillut, jos liikkeessä olisivat jo laittaneet koeajoautoon talvirenkaat alle. Mutta kun eivät olleet, niin ajelinpa sitten Pathfinderilla. Hauska jyrä se oli sekin.  
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Aku_81

Lainaa
JEP! Ostohinnakin vielä sulattaisi, mutta ei "dieselveroa >:(
Lisää tulee kunhan ehtii..

Omasta mielestä kaikki pikapit on ylikalliita, oli kyse sitten uudesta tai käytetystä  >:( Pikappi vaan olis autoharrastajan järkiauto, vois kulettaa romuja lavalla ja vetääkin rotteloita aina tarpeen vaatiessa :-?

ILVES-Joe

Tuollaista katselin viime vuonna, olisiko ollut joulukuulla vai marraskuulla, Kuuselassa Kauhajoella ja se on mielestäni ison möhkön oloinen, niinkuin jenkki avolavat, muutamaa numeroa suurempi kuin D21 King-Cap.
Kokoluokan ja ulkonäön määrää päämyyntialue eli USA... valitettavasti.
Tehoa varmaan on kiitettävästi ja tuo tuplapenkkisyys lisää käytännöllisyyttä (kunhan saisi Suomessa järkevästi käytäntöön).
Mikäli uuden avolavan ostaisin niin valitsisin ulkomitoiltaan melko paljon pienemmän, käytännöllisyyden vuoksi.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

cedricfan

LainaaOlisin minäkin Navaraa syksyllä kokeillut, jos liikkeessä olisivat jo laittaneet koeajoautoon talvirenkaat alle. Mutta kun eivät olleet, niin ajelinpa sitten Pathfinderilla. Hauska jyrä se oli sekin.  
Ja nehän on samat autot etupenkin selkänojaan asti ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

team_apina

tota päästääm miitissä ajaan jos on rivissä.......


cedricfan

Nonnih...

Elikkäs "positiivinen ristiriitaisuus" Navarassa on sukulaisuus Pathfinderiin, joka on ihan OK maasturi eikä puhdas työkalu.

Parasta on nelivetoisen mylly: 403Nm on vääntölukema jota meikäläinen kunnioittaa! Ja puhtia on, myös taakka persuuksissa 8-)

Sitten automaatti, jonka saa DoubleCab'iin. Toimii hyvin, viisivaihteinen 8-)

Hytti: keskimmäisen SE-tason on kunnossa. Penkissä tarpeeksi säätöjä, automaatti-ilmastointi ja kelpo radio. Mainiot peilit.
Ohjaus ja suuntavakavuus OK mutta kääntösäde kaamea >:(

Alusta on sopivan jämerä lavapeliksi ja maasturiksi. Mutta se neliveto: sitä myös tarvitaan kun perä on kevyt, mutta ahdistaa pahasti kurveissa jäykkänä! :-[

Kamalinta on Suomen ahne verotus, eli järkevä DoubleCab maksa vuodessa veroina yli 800 euroa ja ostohintaero KingCabiin noin 9.000 euroa korkeamman veron takia... :'(

Jos DC rinnastettaisiin veroissa pakuksi niin olisikin paha paikka ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV