Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Alkupään N14 Sunnyissa nopeusmittari on tietääkseni vaijerilla. Oliskohan ollut -93 -> sähköinen.
12
Olet oikeilla jäljillä:

E13/E15 laatikko sopii mutta välitykset ovat harvemmat.
Multivalvessa on osa pultinrei'istä 2mm isommat, ei vaikuta muuten kuin että välipellin reikiä pitää suurentaa. Itsellä oli B11:ssä E16 koneen jatkona GA16S laatikko tiheämpien välitysten vuoksi. Tätä ennen sama E15 laatikko oli niin E15 kuin E16 koneiden jatkona.

Muistaakseni laatikon kannake kannatti ottaa samasta autosta kuin laatikkokin. Sillä ei pitäisi olla mitään väliä mistä kopasta laatikko on, jos se sopii koneen jatkoksi sopii se myös koriin.
13
Myydään / Vs: 2xB11 STW, 2xT12(sed), N12, N14(hb) osia myynnissä Salossa
« Uusin viesti kirjoittanut toukopouko tänään kello 13:47:26 »
Lisätääs N14 purkulistalle, ~200tkm ajettu, ruosteinen sekin ja alustasarja löytyy..

14
Eli sanien El Clásico, vitonen katosi lopulta miltei kokonaan. Myös tiputtaa öljyä vaihteensiirtäjän päästä, liekö näillä syy-yhteys.
Nyt ois tarkotus vaihtaa toimiva vaihdeaski tilalle..

Jos oikeen oon ymmärtänyt, niin E16-koneen kaveriksi:
  • E13/E15 B11/N12 Loota sopii, mutta välitykset eri ja laatikot kannakkeen pultin paikat eriävät ?
  • N13 Multivalven laatikko sopii, mutta kaavelin pultinreikien koot eri ? 
  • N14 vaihteisto vois ehkä sopia, mutta nopeusmittarin on sähköinen vaijerin sijaan ? 

Sopiiko N13 e-koneisten loota suoraan b12? Varaosanumero oli eri, mutta havaintokuva oli hyvin samanlainen, ainoastaan "pakkianturi(t)" näytti erilta. Mitä nyt nopeesti www.akadia.ru/_pages/nissan sivustolta kahtelin..

Cherryn laatikoita ja yks GA14DE N14 loota löytyy, mietin, että pitäiskö sittenkin N13 loota hommata. ???
15
Datsun-Nissan-PMC / Vs: N13 sunny nastarenkaat kiire!
« Uusin viesti kirjoittanut mies51 tänään kello 11:24:25 »
renkaat netistä suoraan paikkakunnallesi rengasliikkeeseen rengasonline.com , renkaatvaihtoon.fi ... Tietenkin torista tai huutonetistä voi saada tosi halvalla, mutta niitä ostaessa pitää varmistaa renkaiden valmistus-ajankohta. Se näkyy renkaan kyljen merkinnästä.
16
Datsun-Nissan-PMC / Vs: N13 sunny nastarenkaat kiire!
« Uusin viesti kirjoittanut Alppuu eilen kello 16:10:59 »
Tori.fi, Huuto.net, autopurkaamot, osta/myy -palstat jne. Rengasliikkeet, niissäkin luulisi olevan käytettyjä, jotkut sellaistakin nettisivuillaan ilmoittelee.
17
Ostetaan / Vs: O: etuvetoisen A12 moottori
« Uusin viesti kirjoittanut mikan eilen kello 15:44:25 »
Oli kaksi 120A Cherryn moottoria myynnissä. Paikan päällä selvisi, että toinen on A10 ja toinen on A14.  :(

t. Mika
18
Datsun-Nissan-PMC / N13 sunny nastarenkaat kiire!
« Uusin viesti kirjoittanut Sedan eilen kello 15:34:26 »
Auto rupes pomppimaan tien päällä ja huomasin että kuskinpuoleisessa takarenkaassa näytti olevan pieni pullistuma.
Ei oo itellä muita talvikumeja kun nuo vaan. Kesiksetkin on sakkorenkaat.. Tietääkö kukaan mistä sais mahdollisimman halvalla talvikumit N13 sunnyyn?
Hintaluokkaa alta 50e.. Ei tartte olla mitkään hyvät. Kunhan nipinnapin minimin täyttää.

Oikeestaan ei ois tarvetta kun 2 kpl mut on se hyvä sarja olla. Jos ei ole kun 2 kpl myynnissä niin nekin menis.


Alue: Joensuu
19
Myydään / Vs: FII Coupen OLIKIN Cherry 79-82 N10.. takatukivarret yms. ja DATSUN OSIA
« Uusin viesti kirjoittanut AnttiA eilen kello 10:53:24 »
Kyllä ne saattaisi olla ja jos ovat niin,
enpä usko, että niistä paljoa tarvii maksaa, mutta soita Jaskalle

Kyselyt soita 040-5333297/Jaakko, kerro Antilta terveisiä.
20
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11-144 vaihdelaatikko
« Uusin viesti kirjoittanut Henrikki eilen kello 00:04:02 »
Hei,

Hieman mennyt aikaa, ehkä tästä kuitenkin on jollekin apua  :)
QG18DE askin saa sovitettua, kun ottaa 1.8 koneisesta, vetarit,vaihdetangot+kiinikkeen laatikon päähän.
Ja hieman joutuu vaihteiston/moottorin takatukea muokkaamaan, koska 1.6 koneessa vaihdevivuston tukitanko on samaa puuta takatuen kanssa, 1.8 laatikossa on taas ihan oma kiinnike tälle. Itse käytin 1.6 koneen kytkintä, painelaakerit olivat erikoisia, vaikka muuten kytkimet näytti samalle. En nyt muista mikä anturi oli, mutta se joka on alimmaisena, sen johtoa joutuu pidentämään...

Enkä ole ajossa mitään ihmeellistä huomannut välitysten suhteen, ja kohta on 15t ajettu. Kyllä tuon laatikoiden kestävyys eron tajuaa heti kun niitä alkaa siirtelemään, 1.8 aski painaa huomattavasti enemmän kuin tuo 1.6     
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10