Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Datsun-Nissan-PMC / Nissan Almera n15 mittaristo.
« Uusin viesti kirjoittanut ariniskanen tänään kello 12:28:47 »
98 mallin almera.mittariston liittimet ei meinaa irrota millään.. onkohan siihen joku kikka tai työkalu .voisko joku kertoa kuka on kyseisen homman tehny.. kiitos jo etukäteen..
12
Datsun-Nissan-PMC / N16 Etu Pyöränlaakeri
« Uusin viesti kirjoittanut 1make tänään kello 11:49:33 »
Olisi tulossa etupyörän laakerin vaihto, oletteko käyttäneet, halvimpia pyöränlaakereita mitä olette löytäneet?, vai onko jotain suosituksia merkistä?, Onko japanparts laakerit ok?, ei ihan halvimmat.
13
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Helppiä! Jäin valoihin. Primera ei liiku.
« Uusin viesti kirjoittanut mertsi1 tänään kello 11:18:11 »
muistaakseni se vetoakseli mahtuu tulemaan pois sieltä pelkän alapallon irrottamalla ja laatikkoöljyt tulee pois, kun nyppää sen akselin vaihteistosta irti. kannattaa ensin varmistaa, että laatikon täyttökorkki aukeaa...
14
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Helppiä! Jäin valoihin. Primera ei liiku.
« Uusin viesti kirjoittanut Vsuo tänään kello 07:30:33 »
Mulle kävi samoin Nissan Primeran kanssa, kuinka kahjosta remonttia saa odotella, jos kyseessä toi vetoakselin kätkeminen?


Siis katkeaminen
15
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Helppiä! Jäin valoihin. Primera ei liiku.
« Uusin viesti kirjoittanut Vsuo tänään kello 07:29:31 »
Mulle kävi samoin Nissan Primeran kanssa, kuinka kahjosta remonttia saa odotella, jos kyseessä toi vetoakselin kätkeminen?
16
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Nissan Almera Tino vm04
« Uusin viesti kirjoittanut mies51 eilen kello 23:36:08 »
Jos Tinossa on samoin kuin normaali Almera N16:ssa, niin:
- Yksi sulakerasia kojelaudassa vasemman käden puolella avattavan lokeron takana eli kampeat lokeron pois.
- Toinen sulakerasia konehuoneessa. Samoin relerasia.
- Virta kulkee plussasta virtalukon kautta sulakerasialle (siellä rinnakkain 2 kpl 15A sulaketta) ja sieltä matkustamon puhaltimen moottorille. Moottorin jälkeen miinus haarautuu puhaltimen etuvastukselle (nopeudet 1, 2, 3)  ja vielä neljäs johto suoraan puhaltimen katkaisijalle. Katkaisijan jälkeen maadoitus.
Siis jos puhallin pyörii vain nelosnopeudella eli täysillä, etuvastus on rikki.
Jos 12 volttia löytyy puhaltimen yhdestä liittimestä, niin johda se toinen liitin runkoon. Jos tällöin lähtee pyörimään, puhaltimen katkaisijassa vika. Jos sulakkeet palaa jälleen, puhallin on jumissa, rikki.
Puhaltimen voi myös testata ottamalla liittimen irti ja johtamalla johdot suoraan akusta puhaltimeen, plussa siihen, johon olisi tullut sinivalkoinen johto ja miinus siihen toiseen.
17
Datsun-Nissan-PMC / Vs: A14 kone
« Uusin viesti kirjoittanut StanLaurel eilen kello 19:13:38 »
6,5-7,5 kpm
18
Datsun-Nissan-PMC / A14 kone
« Uusin viesti kirjoittanut Angers eilen kello 19:02:24 »
Paljoko on a14 koneen vauhtipyörän pulttien momentti  ::)
19
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Datsun 100A kaasutinongelma?
« Uusin viesti kirjoittanut Antti94 eilen kello 13:41:46 »
Seuraava vika tuli esiin kun koitin tallista ajaa pois.
Kytkin ei nyt pelitä. Liekkö jumissa olevaan kytkimeen mitään poppaskonstia?

Näköjään ei ole jumissa vaan nesteet on karannut työsylinterin kautta. Sen verran korroosio on tuohon iskenyt, että varmaan vaihtoon menee kokonaan.
20
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Datsun 100A kaasutinongelma?
« Uusin viesti kirjoittanut Antti94 eilen kello 13:03:48 »
Jonkin aikaa ratsuni pysyy käynnissä ja sen jälkeen kaasutin tulvii bensaa ja sammuu siihen. Pitänee perehtyä lisää siis kaasuttimen sielunelämään.

No nyt sain kaasuttimen pelittämään (ilmeisesti koho oli kierossa ja sen takia jumissa) sen verran, että ei enää tulvi. Säätöjä vielä kaipaisi niinkuin varmaan sytytyskin.

Seuraava vika tuli esiin kun koitin tallista ajaa pois.
Kytkin ei nyt pelitä. Polkimessa ei ole minkään näköistä vastusta. Auto on hinattu noin 60km matkan ja sen jälkeen seisonut jonkun viikon pihassa ja työnnetty talliin.
Liekkö jumissa olevaan kytkimeen mitään poppaskonstia?

Kesäautosta tuli näköjään ensikesän auto. Vastustelee, vastustelee.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10