Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Ostetaan / Vs: 100a:n lämmityslaitteen hana
« Uusin viesti kirjoittanut sunnyfunny tänään kello 08:08:49 »
Voi kun heti tuli tuo numero mieleen kun 20v myyttin tuotakin hanaa

27090-M1000 jos haluaa alkuperäistä maailmalta ;)
2
Datsun-Nissan-PMC / Vs: X-trail 2.5 etanoli
« Uusin viesti kirjoittanut cedricfan tänään kello 07:48:43 »
85% on nyt kuitenkin hieman eri asia kuin 10% seos  ::) jos sieltä joku menee niin PA-pumppu on varmaan ensimmäinen..
Pumpun voitelu katoaa.
Jep, eikä tässä siis auta yhtään auton ikä.
Tuossa jokunen vuosi sittenhän oltiin kovasti ajamassa 95E20 bensaa EU-alueelle, mutta asialle tuli nolo loppu, kun isot autonvalmistajat ilmoittivat, että moista lantrattua lientä ei saa tankata heidän autoihinsa.
PA-pumppu ekana, sitten kumiosat, ja seuraavaksi metalliosia. Plus irtoavan moskan seurauksia jos ruiskufilsu on jo linjan alussa.
Ja jo valmiiksi: vaikka Alppu olisi ajanut kuinka paljon omalla viina-Almerallaan, niin se ei takaa yhtään miten joku toinen auto käyttäytyy.
3
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera 2001 ei puhalla lämmintä
« Uusin viesti kirjoittanut chery tänään kello 07:46:29 »
Itsekkin olen sitä mieltä että kuntoon vaan jos on hyvä auto muuten. Kyllä halpoja pajoja löytyy jos ei itse viitti tehdä. Onko auto muuten millä koneella?  Onko vanhemmalla GA vai uudemmalla QG sarjan koneella?
4
Kiitos vastauksista, hyvä että sai varmistuksen, kun todennäkösesti appiukon tallissa vaihdan ni pitää hoitaa homma kerralla kuntoon :)
5
Datsun-Nissan-PMC / Vs: X-trail 2.5 etanoli
« Uusin viesti kirjoittanut Shamsa tänään kello 04:44:46 »
85% on nyt kuitenkin hieman eri asia kuin 10% seos  ::) jos sieltä joku menee niin PA-pumppu on varmaan ensimmäinen..
Pumpun voitelu katoaa.
6
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera 2001 ei puhalla lämmintä
« Uusin viesti kirjoittanut Alppuu tänään kello 02:02:55 »
Kannattaa se suoruus kuitenkin kattoa.
7
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera 2001 ei puhalla lämmintä
« Uusin viesti kirjoittanut shamrock eilen kello 21:26:36 »
Miksei kannata? On noita pahveja huonommistakin autoista mennyt, ja vaihdettu hyvällä menestyksellä. Kun se kansi ei kuitenkaan mitenkään välttämättä ole halki. Pahvi ja tarvittavat kilkkeet ei paljon maksa. Joo, jos viimeisen päälle tehdään niin pitäishän se kannen suoruus tarkistaa jne. Mutta jos haluaa vain lisävuosia autolle, mä olen noihin vanhuksiin vaihtanut vaan pahvin ja pultit, ja vuosia on mennyt sen jälkeen ilman oireita. Ja homman tekee vaikka päivässä pihalla keskellä talvea. On tullut kokeiltua  :D
8
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera 2001 ei puhalla lämmintä
« Uusin viesti kirjoittanut pluukka eilen kello 20:14:33 »
Tänään oli lopulta pajalla tarkasteltavana.
Kannentiiviste oli vikana, eikä tota kannata ruveta korjaamaan, kun voi olla vaikka se kansikin ihan halki.

Hain korjaamon kehotteesta Bar's Leaks purkin ja huitasin sisään. Jos sillä sais autolle lisäaikaa. Yli 16 vuoden suhde takana, niin ei hentoisi romuttamollekaan viedä.
9
Datsun-Nissan-PMC / Vs: X-trail 2.5 etanoli
« Uusin viesti kirjoittanut Alppuu eilen kello 18:56:37 »
Tuo on niin uusi malli ettei mitään ongelmia ole todennäköisesti odotettavissa tiivisteiden ym. osalta.

10
Datsun-Nissan-PMC / Vs: X-trail 2.5 etanoli
« Uusin viesti kirjoittanut Atomic eilen kello 18:36:06 »
Jos meinaa konversion tehdä niin kannattaa tarkistaa että kaikki tiivisteet + linjat + pumput + suuttimet on myös sitten yhteensopivia, ettei käy huonosti  ::)

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=73061
https://sciencing.com/ethanol-good-car-engines-20907.html
Sivuja: [1] 2 3 ... 10