Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut datsunpower eilen kello 23:59:08 »
Onkohan P11-144 korissa samainen konkka olemassa kuin P12 korisissa.. ei ole tullut tutkittua. Sitä kyllä ihmettelen, että mikä ko. osan tehtävä oikeasti on kun moottorinohjaus kuitenkin pystyy/pystyisi hoitamaan senkin oletetun tehtävän.

http://www.ncf.fi/smf/index.php?topic=21336.0
2
Datsun-Nissan-PMC / Vs: 06 primera käynnistyy huonosti
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Virtanen eilen kello 22:04:24 »
Kiitos vastanneille. Tilasin AutoPalinista kyseisen osan ja maksoi 9,31€. Sain sen jo asennuttuakin paikoilleen ja löytyi juurikin tuosta heti moottorin oikean kyljen vierestä johtoihin teipattuna. Nyt lähtee käyntiin kuin unelma. Juuri kävin testaamassa ja ulkona pakkasta 17 astetta ja auto seissyt 11 tuntia eikä ole ollut johdon päässä.
3
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut datsunpower eilen kello 21:03:21 »
Mitenkä vakava asia se takaisku on? Pumppu kun pyörii, niin painetta on?!
Vuotavalla takaiskulla pumppu joutuu tekemään enemmän töitä kokoajan. Tuotto saatta romahtaa ihan merkittävästi.



Edit: Niin ja ei ole Primerassa(kaan) sitä PA-paine nippaa... Se olisi kyllä kätevä.
4
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut shamrock eilen kello 20:20:33 »
Mitenkä vakava asia se takaisku on? Pumppu kun pyörii, niin painetta on?!

Mutta jos linjasto on tyhjä (eli täynnä ilmaa), pahimmillaan pumpulle asti, niin ei se varsinkaan vajaalla tankilla välttämättä kovin helpolla nosta koneelle asti.
5
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut Alppuu eilen kello 19:53:37 »
Mitenkä vakava asia se takaisku on? Pumppu kun pyörii, niin painetta on?!
6
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut shamrock eilen kello 18:53:04 »
Pahoittelut mahdollisesti tyhmistä vinkeistä, kun Nissani lähti pihasta jo vuosi sitten, enkä muista kaikkea ... auttaa koitan silti :) Ooppelit on tutumpia, ja niissä on ainakin ruiskun tukissa liitin paineen mittausta varten. En muista oliko Primmussa moinen, mutta jos on ... virrat päälle ja antaa pumpun "priimata" ... sitten kattomaan paineet tukilta. Sen verran menee aikaa tuossa välissä, että jos paineita ei tuossa kohtaa enää ole, niin jostakin ne vuotaa. Pumpun takaisku tai pa-paineensäädin. Jos tuota liitintä ei ole, niin letkuja löysäämällä selviää myöskin.
7
Myydään / Vs: N10 etukelkka ja muuta osaa
« Uusin viesti kirjoittanut mortica eilen kello 12:19:13 »
Lista päivitetty ja myydyt poistettu.
8
Myydään / Vs: M: RB20DET osaa
« Uusin viesti kirjoittanut MidnightHawk eilen kello 11:58:35 »
Moro, kansi kiinnostais. Onko siinä kaikki osat tallessa, onko näkyviä vaurioita?
9
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut Alppuu eilen kello 10:43:04 »
Voit myös pyytää jotain toista henkilöä laittaa virrat päälle ja työnnät pääsi auton alle mahdollisimman lähelle tankkia tai jos epäilet kuuloasi, niin toisin päin.


10
Datsun-Nissan-PMC / Vs: Primera P11 huono käynnistyvyys
« Uusin viesti kirjoittanut datsunpower eilen kello 10:21:43 »
Se pumpun ääni on joissakin autoissa tosi hiljainen. Toisissa pumpun kuulee vaikka auto olisi käynnissä.
Asiaan vaikuttaa pumpun ikä/kunto, merkki ja malli. Ja tietysti auton malli myös.


ECU ohjaa PA-pumpun relettä ja se hommahan toimii koska auto kuitenkin käynnistyy... sitten kun käynnistyy.
PA-pumpun releen voisi tietysti koittaa vaihtaa kokeeksi, jos sellaisen jostain toisesta autosta halvalla saisit.

Tai sitten otat takapenkit pois ja avaat sen lattiassa olevan huoltoluukun jonka läpi kulkevat tankkiin menevät johdot ja mittailet siitä liittimestä tuleeko PA-pumpulle käskyä niin kuin pitää. Ja kun penkin istuinosa on poissa -> pitäisi pumpun äänenkin kuulua selvemmin.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10